Індустрія нерухомості є висококонкурентною, тому побудова та підтримка міцних відносин з клієнтами є важливими для успіху. Саме тут система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) може виявитися неоціненною. CRM система допомагає нерухомості... читати далі
Останніми роками концепція успіху клієнта стає все більш важливою для компаній, які прагнуть утримати клієнтів, збільшити дохід і стимулювати зростання. Успіх клієнта полягає в тому, щоб клієнти досягли бажаних результатів... читати далі
Наявність відданого працівника є надбанням будь-якої організації. Відданий працівник – це той, хто відданий своїй роботі, бере на себе відповідальність за свої обов’язки та постійно забезпечує високоякісні результати. Ці працівники є цінними для... читати далі
Необхідно впроваджувати нові технічні рішення. Про це знає кожен хороший керівник і власник компанії. Однак часто нові технології всередині компанії також породжують нові проблеми серед працівників. Буває, що працівники, внаслідок різних... читати далі
Чи може система Firmao CRM працювати в галузі навчання? Чи впорається він зі специфічними потребами компаній, які організовують і проводять різні види навчання? Чи буде система CRM займатися склінням в цілому, тобто підготовкою матеріалів, працевлаштуванням... читати далі
Кожен керівник, який має справу з управлінням відділом продажів, знає, як важливо швидко зв'язатися з потенційним клієнтом. Сьогодні найчастіше перший контакт клієнта з нашим брендом – це вхід на наш сайт. На жаль, закінчено... читати далі
Пандемія COVID-19 змусила багатьох людей працювати дистанційно з дому. Хоча робота вдома може бути зручною, вона також створює унікальні проблеми. Працюючи вдома, буває важко залишатися мотивованим, зосередженим і продуктивним. У цьому... читати далі
Інтернет-продажі зростають з року в рік. За останні місяці, серед іншого, пандемія змусила багатьох підприємців вивести свою продукцію на інтернет-ринок. Як онлайн-покупки, так і онлайн-продажі можуть бути такими ж зручними та швидкими. все... читати далі
У сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) стало більш важливим, ніж будь-коли. CRM допомагає компаніям будувати міцніші стосунки зі своїми клієнтами, покращувати продажі та маркетингові зусилля та збільшувати дохід.... читати далі
Пандемія принесла значні зміни в поведінку споживачів. Компанії повинні адаптуватися до цих змін, щоб утримувати клієнтів і залучати нових. Ось кілька порад щодо того, як «розкусити» клієнта після пандемії: Будьте гнучкими: клієнти мають... читати далі