CRM
CRM для агентств нерухомості

Індустрія нерухомості є висококонкурентною, тому побудова та підтримка міцних відносин з клієнтами є важливими для успіху. Саме тут система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) може виявитися неоціненною. CRM система допомагає нерухомості... читати далі

Маркетинг
8 кроків для створення ефективної команди успіху клієнтів

Останніми роками концепція успіху клієнта стає все більш важливою для компаній, які прагнуть утримати клієнтів, збільшити дохід і стимулювати зростання. Успіх клієнта полягає в тому, щоб клієнти досягли бажаних результатів... читати далі

Маркетинг
Подяка співробітників

Наявність відданого працівника є надбанням будь-якої організації. Відданий працівник – це той, хто відданий своїй роботі, бере на себе відповідальність за свої обов’язки та постійно забезпечує високоякісні результати. Ці працівники є цінними для... читати далі

Продажі
Технічна підтримка

Необхідно впроваджувати нові технічні рішення. Про це знає кожен хороший керівник і власник компанії. Однак часто нові технології всередині компанії також породжують нові проблеми серед працівників. Буває, що працівники, внаслідок різних... читати далі

CRM
CRM програмне забезпечення для навчальної компанії

Чи може система Firmao CRM працювати в галузі навчання? Чи впорається він зі специфічними потребами компаній, які організовують і проводять різні види навчання? Чи буде система CRM займатися склінням в цілому, тобто підготовкою матеріалів, працевлаштуванням... читати далі

CRM
Онлайн-чат і система CRM – ідеальне доповнення до телефонного обслуговування клієнтів

Кожен керівник, який має справу з управлінням відділом продажів, знає, як важливо швидко зв'язатися з потенційним клієнтом. Сьогодні найчастіше перший контакт клієнта з нашим брендом – це вхід на наш сайт. На жаль, закінчено... читати далі

Маркетинг
Домашній офіс: як ефективно працювати віддалено?

Пандемія COVID-19 змусила багатьох людей працювати дистанційно з дому. Хоча робота вдома може бути зручною, вона також створює унікальні проблеми. Працюючи вдома, буває важко залишатися мотивованим, зосередженим і продуктивним. У цьому... читати далі

Продажі
Як продавати онлайн?

Інтернет-продажі зростають з року в рік. За останні місяці, серед іншого, пандемія змусила багатьох підприємців вивести свою продукцію на інтернет-ринок. Як онлайн-покупки, так і онлайн-продажі можуть бути такими ж зручними та швидкими. все... читати далі

CRM
Навіщо компанії потрібна CRM?

У сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) стало більш важливим, ніж будь-коли. CRM допомагає компаніям будувати міцніші стосунки зі своїми клієнтами, покращувати продажі та маркетингові зусилля та збільшувати дохід.... читати далі

Продажі
Клієнти після пандемії

Пандемія принесла значні зміни в поведінку споживачів. Компанії повинні адаптуватися до цих змін, щоб утримувати клієнтів і залучати нових. Ось кілька порад щодо того, як «розкусити» клієнта після пандемії: Будьте гнучкими: клієнти мають... читати далі