Шукаєте інструмент для управління розподіленою або виїзною командою продажів? Перевірте Firmao – CRM, який допоможе вам контролювати свої продажі.
Візьміть під свій контроль процес продажів
Процес продажу — це серія покрокових дій, які необхідно виконати, щоб завершити продаж. З великою кількістю продавців і дзвінків у продажі легко щось упустити, якщо ви не контролюєте кожен крок у процесі. Це особливо складно, якщо команда розкидана або працює в полі – немає контролю над тим, що вони насправді роблять.
Хаотичні та непослідовні продажі — простий шлях до провалу. За допомогою Firmao – CRM для розподілених команд – ви візьмете під контроль процес продажів, організуєте роботу команди, точно відстежите результати діяльності, а головне – не втратите клієнтів.
Покращити обмін знаннями клієнтів
У командах, які не працюють в офісі, а виконують свою роботу з різних місць, обмін знаннями про проведені бесіди про продаж має вирішальне значення. Відсутність можливості швидко переглядати дані клієнтів, контактну інформацію чи нотатки після зустрічі може мати не ідеальні результати. Якщо ви хочете уникнути непотрібних непорозумінь, подбайте про відносини з клієнтами за допомогою Firmao CRM для команд дистанційного продажу.
З Firmao ви можете ефективно організувати командну роботу та потік знань клієнтів. Ви більше ніколи не втратите дані клієнта або не забудете зв'язатися з ним в потрібний момент, а всі нотатки будуть доступні для всієї команди. Система дозволить вам забезпечити високі стандарти командної роботи та обслуговування клієнтів.
Підвищення продуктивності праці
Не дозволяйте своїм продавцям займатися оформленням документів, а не продажем! Підтримайте своїх продавців за допомогою перевіреного рішення CRM для розподілених команд продажів – це позбавить їх від повторюваних завдань і дозволить працювати систематично.
За допомогою Firmao CRM ви можете використовувати шаблони повідомлень, планувати завдання та інтегруватися з багатьма інструментами, включаючи телефонну підтримку (VOiP).