CRM для середнього бізнесу

Опубліковано: 22.12.21CRM

Шукаєте рішення для команди продажів до 50 осіб? Дізнайтеся, як Firmao може вам допомогти!

Firmao поєднує в собі простоту для продавця з можливістю широкого налаштування для менеджера

Firmao поєднує в собі рішення для менеджерів із широкими можливостями конфігурації та налаштування з простотою та легкістю використання для всієї команди продажів.

В результаті продавці не витрачають час на роботу над додатком, а менеджер має всі дані, необхідні для ефективного управління.

Усі елементи системи доступні Вашій компанії одразу!

  • Комунікація в команді та з клієнтом
  • Зручна для читання статистика
  • Управління процесом продажу
  • Прогнозування продажів
  • Сегментація клієнтів
  • Цілі та система показників
  • Управління знаннями
  • Інтеграції

Повна структура ваших відділів продажів у Firmao CRM.

Вам потрібно відрізнити ваші команди продажів і мати можливість порівняти їхню ефективність? Firmao дає вам свободу вибирати, з якого погляду ви спостерігатимете за роботою вашої компанії. Створіть скільки завгодно команд і призначте до них своїх співробітників.

Виберіть рішення, яке дозволяє розширити.

Завдяки API в системі CRM ви зможете підготувати будь-яку інтеграцію системи Firmao з додатковими рішеннями. У вас немає програмних ресурсів, які могли б підготувати необхідні інтеграції? Ви можете скористатися готовими рішеннями або написати нам для підготовки індивідуального рішення!

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao