CRM для середнього бізнесу

Опубліковано: 22.12.21CRM

Шукаєте рішення для команди продажів до 50 осіб? Дізнайтеся, як Firmao може вам допомогти!

Firmao поєднує в собі простоту для продавця з можливістю широкого налаштування для менеджера

Firmao поєднує в собі рішення для менеджерів із широкими можливостями конфігурації та налаштування з простотою та легкістю використання для всієї команди продажів.

В результаті продавці не витрачають час на роботу над додатком, а менеджер має всі дані, необхідні для ефективного управління.

Усі елементи системи доступні Вашій компанії одразу!

  • Комунікація в команді та з клієнтом
  • Зручна для читання статистика
  • Управління процесом продажу
  • Прогнозування продажів
  • Сегментація клієнтів
  • Цілі та система показників
  • Управління знаннями
  • Інтеграції

Повна структура ваших відділів продажів у Firmao CRM.

Вам потрібно відрізнити ваші команди продажів і мати можливість порівняти їхню ефективність? Firmao дає вам свободу вибирати, з якого погляду ви спостерігатимете за роботою вашої компанії. Створіть скільки завгодно команд і призначте до них своїх співробітників.

Виберіть рішення, яке дозволяє розширити.

Завдяки API в системі CRM ви зможете підготувати будь-яку інтеграцію системи Firmao з додатковими рішеннями. У вас немає програмних ресурсів, які могли б підготувати необхідні інтеграції? Ви можете скористатися готовими рішеннями або написати нам для підготовки індивідуального рішення!

Author Avatar Себастьян Чубак

Головний операційний директор. Відповідає за нагляд за всіма аспектами операційної діяльності компанії. Він має великий досвід роботи в індустрії програмного забезпечення CRM і успішно керує командами з розробки продуктів, маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Він відповідає за формування знань і обізнаності про Firmao серед клієнтів.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao