CRM для інтернет-магазину

Опубліковано: 23.12.21CRM

Чи потрібна CRM система Firmao підприємцям інтернет-магазинів? Чи підходить Firmao система CRM для веб-магазину? Чи може система Firmao оптимізувати транзакції від розміщення замовлення до доставки товару? Чи дозволить інтеграція інтернет-магазину з системою Firmao ефективніше та швидше виконувати замовлення з системи?

Відповідь на ці питання однозначно так. З цієї публікації ви дізнаєтеся, як використання системи Firmao для роботи інтернет-магазину може підвищити ефективність вашої роботи та заощадити ваш час.

Інтернет-магазин – інтеграція з CRM системою

Багато компаній, які займаються власним бізнесом, вирішують продавати свою продукцію через Інтернет. У «глобальному селі», яким став світ, важко досягти успіху, пропонуючи свою продукцію лише в стаціонарному магазині на місцевому ринку. Сьогодні інтернет-магазин стає незамінним елементом для досягнення успіху в продажах товару.

Завдяки інтеграції з різними інтернет-магазинами система Firmao дозволяє оптимізувати процеси продажів на багатьох рівнях.

Що пропонує система Firmao при інтеграції з інтернет-магазином?

Система Firmao дозволяє оптимізувати контакти з клієнтами на різних рівнях. Ось деякі вибрані переваги, доступні вам завдяки інтеграції:

  • Автоматичне надсилання електронною поштою
  • Створення цільових маркетингових кампаній,
  • Розсилка інформаційних бюлетенів
  • Автоматична реєстрація замовлень, транзакцій і продуктів в систему
  • Автоматичне залучення ділових партнерів із налаштованого облікового запису


E-shop і Firmao – ідеальна пара

Як на практиці відбувається інтеграція Firmao і магазину? Припустімо, що нашим прикладом підприємця є пан Ковальський, який керує інтернет-магазином KO-BUCIK. Магазин пропонує різноманітне взуття для чоловіків, жінок та дітей. Пан Ковальський підключив свій магазин KO-BUCIK до системи Firmao. Як зараз змінилася щоденна робота його магазину? Які вибрані процеси продажу були спрощені?

Коли клієнт створює обліковий запис в магазині KO-BUCIK для здійснення покупки, його дані автоматично фіксуються системою. Завдяки цьому, коли ведеться розсилка з клієнтом (наприклад, обговорення деталей замовлення), усі електронні листи автоматично призначаються підряднику в Firmao. Це гарантує безперервність листування та мінімізує непорозуміння, що підвищує задоволеність клієнтів. Інтеграція також сприяє збільшенню продажів продукції – пан Ковальський вирішив продавати жіноче осіннє взуття. Для цього він розіслав електронні листи з оголошеннями про акцію всім жінкам, які коли-небудь робили покупки в його магазині – у Firmao знадобилося лише кілька секунд, щоб відфільтрувати всіх потенційних клієнтів. Коли товар купується, його також можна вилучити зі складу Firmao, що дозволяє ефективно керувати запасами та доставляти продукт.

Firmao — ідеальна система CRM для вашого інтернет-магазину — вона допоможе вам вести бізнес ефективніше та швидше.

Як протестувати Firmao – систему управління інтернет-магазином?

Створіть 14-денний безкоштовний пробний обліковий запис, який дозволить вам випробувати всі функції, які пропонує система Firmao. Щоб налаштувати свій інтернет-магазин, зв’яжіться з нами за номером +44 2034685372, надішліть нам електронний лист на kontakt@firmao.pl або напишіть нам у чаті в нижньому правому куті нашого веб-сайту.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao