Чи підходить CRM-система Firmao для індустрії навчання? Чи відповідатиме він конкретним потребам компаній, які організовують та проводять різні види навчання?
Чи забезпечить CRM-система навчання в цілому, тобто підготовку матеріалів, наймання тренерів і спікерів, телефонні кампанії, списки учасників, виставлення рахунків і сертифікацію?
Чи є Firmao CRM-системою для навчальної компанії? Однозначно так. Читаючи цей запис, ви дізнаєтеся про нову версію нашої системи, яка була підготовлена відповідно до потреб індустрії навчання під керівництвом людей з багаторічним досвідом роботи в цій галузі.
Індустрія навчання та її потреби.
Вже деякий час ми спостерігаємо підвищений інтерес до нашої CRM-системи серед компаній, що працюють у сфері всіх видів навчання. Ми спілкувалися з багатьма представниками таких компаній, налагоджуючи співпрацю, яка дозволила нам дізнатися про потреби індустрії навчання. Головною потребою є, звичайно, вміння керувати навчанням. Цей процес складається з наступних дій:
- Організація місця проведення тренінгу;
- Наймання та керування тренерами та спікерами;
- Організація навчальних матеріалів;
- Проведення телефонної та електронної кампанії для набору слухачів;
- Ведення списку зацікавлених у тренінгу та бажаючих взяти участь у тренінгу;
- Призначення контактної особи для спілкування із зацікавленими або бажаючими учасниками;
- Встановлювати індивідуальні ціни на навчання для кожного учасника та записувати коментарі з кожним учасником;
- Формування індивідуальних сертифікатів про проходження навчання для кожного учасника;
- Автоматичне виставлення рахунків та відправка рахунків відповідальним особам.
Firmao Training – система для проведення навчальних курсів
Знаючи потреби індустрії навчання, ми змогли розпочати роботу над системою, адаптованою до її потреб. Це вже призвело до кількох великих впровадження для навчальних компаній у Варшаві та Лодзі. Наша нова система дозволяє виконувати всі дії, описані в попередньому розділі.
Крім того, система також дозволяє надсилати підтвердження відвідування, SMS-повідомлення учасникам і контактним особам, а для стягнення боргів – на підставі неоплачених рахунків. Завдяки інтеграції з інструментом eMszmal він дозволяє відстежувати платежі на вашому банківському рахунку та автоматично змінювати статус рахунків-фактур, виставлених системою.
Інтеграція з електронною поштою дозволяє залишатися на постійному зв'язку зі своїми клієнтами. Компанії, які організовують навчання, завдяки інтеграції CRM Firmao з сервісом Livechat на своєму сайті отримають систему для повноцінної підтримки компанії, а також для підтримки постійного контакту з клієнтами.
Рішення, яке ми пропонуємо, зменшує обсяг роботи, робить її більш ефективною, а також авторитетною, максимізуючи прибуток.
Як протестувати Firmao – CRM систему для навчальної компанії?
Не соромтеся зв’язуватися з нами, щоб отримати доступ до безкоштовної демо-версії нашого програмного забезпечення та професійної допомоги наших співробітників, які покажуть вам, як наш новий інструмент дозволить вам працювати менше та заробляти більше.