CRM для тренінгової компанії

Опубліковано: 23.12.21CRM

Чи підходить CRM-система Firmao для індустрії навчання? Чи відповідатиме він конкретним потребам компаній, які організовують та проводять різні види навчання?

Чи забезпечить CRM-система навчання в цілому, тобто підготовку матеріалів, наймання тренерів і спікерів, телефонні кампанії, списки учасників, виставлення рахунків і сертифікацію?

Чи є Firmao CRM-системою для навчальної компанії? Однозначно так. Читаючи цей запис, ви дізнаєтеся про нову версію нашої системи, яка була підготовлена відповідно до потреб індустрії навчання під керівництвом людей з багаторічним досвідом роботи в цій галузі.

Індустрія навчання та її потреби.

Вже деякий час ми спостерігаємо підвищений інтерес до нашої CRM-системи серед компаній, що працюють у сфері всіх видів навчання. Ми спілкувалися з багатьма представниками таких компаній, налагоджуючи співпрацю, яка дозволила нам дізнатися про потреби індустрії навчання. Головною потребою є, звичайно, вміння керувати навчанням. Цей процес складається з наступних дій:

  • Організація місця проведення тренінгу;
  • Наймання та керування тренерами та спікерами;
  • Організація навчальних матеріалів;
  • Проведення телефонної та електронної кампанії для набору слухачів;
  • Ведення списку зацікавлених у тренінгу та бажаючих взяти участь у тренінгу;
  • Призначення контактної особи для спілкування із зацікавленими або бажаючими учасниками;
  • Встановлювати індивідуальні ціни на навчання для кожного учасника та записувати коментарі з кожним учасником;
  • Формування індивідуальних сертифікатів про проходження навчання для кожного учасника;
  • Автоматичне виставлення рахунків та відправка рахунків відповідальним особам.


Firmao Training – система для проведення навчальних курсів

Знаючи потреби індустрії навчання, ми змогли розпочати роботу над системою, адаптованою до її потреб. Це вже призвело до кількох великих впровадження для навчальних компаній у Варшаві та Лодзі. Наша нова система дозволяє виконувати всі дії, описані в попередньому розділі.

Крім того, система також дозволяє надсилати підтвердження відвідування, SMS-повідомлення учасникам і контактним особам, а для стягнення боргів – на підставі неоплачених рахунків. Завдяки інтеграції з інструментом eMszmal він дозволяє відстежувати платежі на вашому банківському рахунку та автоматично змінювати статус рахунків-фактур, виставлених системою.

Інтеграція з електронною поштою дозволяє залишатися на постійному зв'язку зі своїми клієнтами. Компанії, які організовують навчання, завдяки інтеграції CRM Firmao з сервісом Livechat на своєму сайті отримають систему для повноцінної підтримки компанії, а також для підтримки постійного контакту з клієнтами.

Рішення, яке ми пропонуємо, зменшує обсяг роботи, робить її більш ефективною, а також авторитетною, максимізуючи прибуток.

Як протестувати Firmao – CRM систему для навчальної компанії?

Не соромтеся зв’язуватися з нами, щоб отримати доступ до безкоштовної демо-версії нашого програмного забезпечення та професійної допомоги наших співробітників, які покажуть вам, як наш новий інструмент дозволить вам працювати менше та заробляти більше.

Перевірте безкоштовно протягом 14 днів, як керування навчанням може бути ще простішим.
Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao