Соціальні медіа стали невід’ємною частиною сучасного бізнесу, і багато компаній використовують платформи соціальних медіа для охоплення клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів. Однак для ефективного використання соціальних мереж потрібна чітка стратегія... читати далі
Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це програмне рішення, розроблене, щоб допомогти компаніям керувати взаємодією з клієнтами. CRM-система може автоматизувати завдання, оптимізувати процеси та надавати цінну інформацію про поведінку клієнтів. в... читати далі
Оголошення у Facebook – це ефективний спосіб для компаній охопити потенційних клієнтів і збільшити кількість конверсій. Однак, незважаючи на свою ефективність, реклама у Facebook також може становити виклики та проблеми для бізнесу. У цій статті ми обговоримо деякі з них... читати далі
Чи потрібна система CRM підприємцям, які ведуть інтернет-магазин? Чи підходить Firmao система CRM для інтернет-магазину? Чи можливо завдяки системі Firmao оптимізувати транзакції від моменту оформлення замовлення до відвантаження товару? Буде... читати далі
Жовтень – місяць кібербезпеки. Ініціатива організована Європейським агентством з кібербезпеки (ENISA) та Європейською комісією. У Польщі акцію вже вдев’яте координує Національний дослідницький інститут NASK (NASK-PIB). для... читати далі
29 вересня у 20 країнах відзначають Міжнародний день кави, в т.ч. в США, Англії, Швеції та Норвегії. Через два дні, 1 жовтня, ми відзначаємо Всесвітній день кави. Міжнародний день кави був заснований 5 років тому. Кава походить з... читати далі
Пандемія COVID-19, яка почалася в 2020 році, мала величезні соціальні та економічні наслідки. Це вразило кожну сферу економіки. Люди не могли вийти з дому. Подорожувати влітку 2020 року було дуже складно, і багато країн мали внутрішні обмеження... читати далі
Концепція маркетингу існує вже багато століть і відіграє важливу роль у розвитку бізнесу в різних галузях. Однак у міру того, як ми рухаємося до більш сталого та екологічно свідомого майбутнього, потреба в цьому зростає... читати далі
Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це потужні інструменти, які можуть допомогти організаціям керувати взаємодією з клієнтами та підвищити їхню задоволеність. Однією з найцінніших переваг системи CRM є її здатність допомагати вирішувати... читати далі
Латеральний маркетинг — це маркетингова стратегія, яка передбачає нестандартне мислення та відмову від традиційних методів маркетингу, щоб знайти інноваційні та креативні способи просування продуктів або послуг. Цей підхід спрямований на пошук нового та унікального... читати далі
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це потужний інструмент, який компанії використовують для керування взаємодією з клієнтами та покращення загального досвіду роботи з клієнтами. З появою технології хмарних обчислень системи CRM тепер можна розгортати в хмарі,... читати далі
CRM є цінним інструментом для туристичних агентств. Це може допомогти туристичним агентствам керувати взаємодією з клієнтами, відстежувати продажі та підвищувати рівень задоволеності клієнтів. У цій статті ми обговоримо переваги використання програмного забезпечення CRM для туристичного агентства та виділимо їх... читати далі