Чи потрібна система CRM підприємцям, які ведуть інтернет-магазин? Чи підходить Firmao система CRM для інтернет-магазину? Чи можливо завдяки системі Firmao оптимізувати транзакції від моменту оформлення замовлення до відвантаження товару?
Чи дозволить інтеграція інтернет-магазину з системою Firmao ефективніше та швидше обробляти замовлення з системи? Відповідь на ці питання однозначно так. З цієї публікації ви дізнаєтеся, як використання системи Firmao під час роботи інтернет-магазину може підвищити ефективність вашої діяльності та заощадити ваш час.
Інтернет-магазин – інтеграція з CRM системою
Багато компаній, які ведуть свій бізнес, вирішують продавати свою продукцію через Інтернет. У «глобальному селі», яким став сучасний світ, важко досягти успіху, пропонуючи свою продукцію лише в стаціонарному магазині на місцевому ринку. Сьогодні інтернет-магазин стає необхідним елементом для швидкого досягнення успіху в продажу товарів.
Система Firmao, завдяки інтеграції з різними інтернет-магазинами, дозволяє оптимізувати процеси продажів на багатьох рівнях.
Що дає можливість системі Firmao після інтеграції з електронною комерцією?
Система Firmao дозволяє оптимізувати контакти з клієнтами на різних рівнях. Ось деякі з зручностей, доступних вам завдяки цій інтеграції:
- автоматична відправка електронних листів
- створення цільових маркетингових кампаній,
- розсилка інформаційних бюлетенів,
- введення замовлень, транзакцій і продуктів в систему,
- автоматичне контрактування контрагентів з бази даних налаштованого облікового запису.
Електронна комерція та Firmao – хороша пара
Як на практиці може виглядати інтеграція Firmao та інтернет-магазину? Припустімо, що нашим прикладом підприємця буде пан Сміт, який керує інтернет-магазином BOOTEE.
Магазин пропонує широкий вибір чоловічого, жіночого та дитячого взуття. Містер Сміт підключив свій магазин BOOTEE до системи Firmao. Як змінилося його повсякденне обслуговування в магазині зараз? Які вибрані процеси продажу були спрощені?
Коли клієнт створює обліковий запис в магазині BOOTEE для здійснення покупок, його дані автоматично завантажуються системою. Завдяки цьому під час розсилки з клієнтом (наприклад, узгодження деталей замовлення) усі електронні листи автоматично призначаються контрагенту у Firmao.
Така дія гарантує безперервність листування та мінімізує непорозуміння, що підвищує задоволеність наших клієнтів.
Інтеграція також дозволяє збільшити продажі продукції – пан Сміт вирішив зробити розпродаж осіннього жіночого взуття. З цією метою він розіслав електронні листи з оголошеннями про акцію всім жінкам, які коли-небудь робили покупки в його магазині – у Firmao знадобилося лише кілька секунд, щоб відфільтрувати всіх потенційних клієнтів.
Купуючи продукт, його також можна завантажити з інвентарю Firmao, що дозволяє ефективно управляти складом і доставляти товар.
Firmao — це ідеальна CRM для електронної комерції — вона допоможе вам вести свій бізнес ефективніше та швидше.