Онлайн-чат і система CRM – ідеальне доповнення до телефонного обслуговування клієнтів

Опубліковано: 03.08.21CRM

Кожен керівник, який має справу з управлінням відділом продажів, знає, як важливо швидко зв'язатися з потенційним клієнтом. Сьогодні найчастіше перший контакт клієнта з нашим брендом – це вхід на наш сайт. На жаль, понад 90% відвідувань веб-сайту компанії не закінчуються продажем або навіть контактом потенційного клієнта.

Кожен вхід клієнта на сайт, який не завершується продажем, приносить фінансові втрати. Тому для кожної компанії важливо мати ефективні канали комунікації зі своїми клієнтами. Швидка реакція на контакт потенційного клієнта завжди приносить вимірний ефект на початку процесу продажу. У такій дії найкраще працює поєднання Livechat і CRM.

Livechat – швидке вирішення нагальних проблем

Найбільш часто використовуваними каналами зв'язку, якими користуються контакт-центри, є, звичайно ж, телефонія та електронна пошта. Однак варто звернути увагу на зростаючу популярність так званих Livechatts, які завдяки своїй простоті дозволяють швидко та ефективно спілкуватися з клієнтами, які відвідали наші веб-сайти.

Підтверджено, що наявність швидкого контактного livechat збільшує кількість незалежних контактів з боку потенційних клієнтів більш ніж на 15%. Ми поділилися цією тенденцією на нашому сайті. повністю запатентований livechat, який з моменту впровадження користується незмінною популярністю серед наших співрозмовників. Він унікальний і єдиний у своєму роді завдяки поєднанню з нашою CRM-системою, яку ми пропонуємо нашим клієнтам. Простота використання та швидкість роботи полегшують нашу роботу та дають клієнту надійну та швидку відповідь на поставлене запитання.

Онлайн-чат і система CRM

Усім абонентам системи Firmao CRM з ліцензією Full та API надається один із найефективніших інструментів для зв’язку з клієнтом – Livechat. Встановіть ще більше контактів із потенційними клієнтами та примножте свої прибутки від продажу своїх послуг разом із CRM від Firmao! Додайте на свій веб-сайт професійно підготовлену службу підтримки клієнтів у прямому ефірі! Все, що вам потрібно зробити, це зв’язатися з нами, а ми подбаємо про все інше. Чат активується, додавши один рядок коду на ваш веб-сайт.

Але це ще не все. Livechat також доступний для співробітників вашої компанії, які мають свої облікові записи та ліцензії в системі Firmao CRM. Тепер ви можете спілкуватися як з клієнтами, так і з колегами. Ніколи ще не було так просто! Все в одній системі Firmao. Вас більше ніщо не відволікатиме. Вам більше не доведеться перемикатися між CRM-системою та комунікатором для клієнтів, комунікатором для співробітників, клієнтом електронної пошти та телефонною станцією. Firmao став унікальним професійним рішенням контакт-центру для малих і середніх підприємств.

Клієнт електронної пошти, VoIP-телефонія, чат з клієнтами, комунікатор для співробітників – все це та багато іншого можна знайти в системі Firmao CRM.

Запрошуємо вас слідкувати за нашими Facebook сторінку новин і читайте інші записи на нашому блог.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao