Чи може система Firmao CRM працювати в галузі навчання? Чи впорається він із специфічними потребами компаній, які організовують і проводять різні види навчання? Чи займатиметься система CRM склінням в цілому, тобто підготовкою матеріалів, залученням тренерів і спікерів, телефонними кампаніями, списками учасників, виставленням рахунків і сертифікацією?
Чи є Firmao CRM-системою для навчальної компанії? Однозначно так. Прочитавши цей пост, ви дізнаєтеся про нову версію нашої системи, яка була підготовлена відповідно до потреб індустрії навчання під керівництвом людей з багаторічним досвідом роботи в цій галузі.
Індустрія навчання та її потреби.
Ми маємо великий досвід співпраці з різними типами тренінгових компаній. Ми спілкувалися з багатьма представниками таких компаній, налагодили співпрацю, яка дозволила нам досконало зрозуміти потреби індустрії навчання. Головною потребою є, звичайно, вміння керувати навчанням. Процес складається з наступних кроків:
- Організація навчального місця;
- Наймання та управління тренерами та спікерами;
- Організація навчальних матеріалів;
- Проведення телефонної та електронної кампанії із залучення учасників тренінгу;
- Ведення списку зацікавлених у тренінгу та тих, хто визначений для участі в тренінгу;
- Призначення контактних осіб для контактів із зацікавленими або визначеними особами;
- Встановлення індивідуальних цін на навчання для кожного учасника та запис коментарів для кожного учасника;
- Формування індивідуальних сертифікатів про участь у тренінгу для кожного учасника;
- Автоматичне виставлення рахунків та відправка рахунків відповідальним особам.
Firmao – система управління навчанням
Маючи попередні знання про потреби індустрії навчання, ми змогли повністю та ефективно адаптувати систему до її потреб. Це призвело до кількох великих впровадження для навчальних компаній у великих містах Польщі.
Наша нова система дозволяє виконувати всі дії, описані у вищезгаданому розділі. Крім того, система також дозволяє надсилати підтвердження про відвідування, надсилати SMS-повідомлення учасникам і контактним особам, а для стягнення боргів – за неоплаченими рахунками.
Система також дозволяє контролювати платежі на вашому банківському рахунку та автоматично змінювати статуси рахунків. Інтеграція з електронною поштою дозволяє підтримувати зв'язок зі своїми клієнтами.
Підприємства, які займаються організацією навчання, завдяки поєднанню системи CRM для тренінгових компаній, після оновлення з нещодавно запропонованим нами на сайті сервісом Livechat отримають систему повного обслуговування компанії, а також для підтримання постійного контакту з клієнтами.
Пропоноване нами рішення дозволяє скоротити обсяг роботи, робить її більш ефективною та надійною, максимізуючи при цьому заробіток.