CRM програмне забезпечення для навчальної компанії

Опубліковано: 03.08.21CRM

Чи може система Firmao CRM працювати в галузі навчання? Чи впорається він із специфічними потребами компаній, які організовують і проводять різні види навчання? Чи займатиметься система CRM склінням в цілому, тобто підготовкою матеріалів, залученням тренерів і спікерів, телефонними кампаніями, списками учасників, виставленням рахунків і сертифікацією?

Чи є Firmao CRM-системою для навчальної компанії? Однозначно так. Прочитавши цей пост, ви дізнаєтеся про нову версію нашої системи, яка була підготовлена відповідно до потреб індустрії навчання під керівництвом людей з багаторічним досвідом роботи в цій галузі.

Індустрія навчання та її потреби.

Ми маємо великий досвід співпраці з різними типами тренінгових компаній. Ми спілкувалися з багатьма представниками таких компаній, налагодили співпрацю, яка дозволила нам досконало зрозуміти потреби індустрії навчання. Головною потребою є, звичайно, вміння керувати навчанням. Процес складається з наступних кроків:

  • Організація навчального місця;
  • Наймання та управління тренерами та спікерами;
  • Організація навчальних матеріалів;
  • Проведення телефонної та електронної кампанії із залучення учасників тренінгу;
  • Ведення списку зацікавлених у тренінгу та тих, хто визначений для участі в тренінгу;
  • Призначення контактних осіб для контактів із зацікавленими або визначеними особами;
  • Встановлення індивідуальних цін на навчання для кожного учасника та запис коментарів для кожного учасника;
  • Формування індивідуальних сертифікатів про участь у тренінгу для кожного учасника;
  • Автоматичне виставлення рахунків та відправка рахунків відповідальним особам.

Firmao – система управління навчанням

Маючи попередні знання про потреби індустрії навчання, ми змогли повністю та ефективно адаптувати систему до її потреб. Це призвело до кількох великих впровадження для навчальних компаній у великих містах Польщі.

Наша нова система дозволяє виконувати всі дії, описані у вищезгаданому розділі. Крім того, система також дозволяє надсилати підтвердження про відвідування, надсилати SMS-повідомлення учасникам і контактним особам, а для стягнення боргів – за неоплаченими рахунками.

Система також дозволяє контролювати платежі на вашому банківському рахунку та автоматично змінювати статуси рахунків. Інтеграція з електронною поштою дозволяє підтримувати зв'язок зі своїми клієнтами.

Підприємства, які займаються організацією навчання, завдяки поєднанню системи CRM для тренінгових компаній, після оновлення з нещодавно запропонованим нами на сайті сервісом Livechat отримають систему повного обслуговування компанії, а також для підтримання постійного контакту з клієнтами.

Пропоноване нами рішення дозволяє скоротити обсяг роботи, робить її більш ефективною та надійною, максимізуючи при цьому заробіток.

Author Avatar Рафал Намєцінський

Головний виконавчий директор. Задає напрямок розвитку Firmao. Під його керівництвом Firmao CRM стала однією з провідних систем CRM у Польщі. У блозі він ділиться думками про останні тренди індустрії CRM, дає поради щодо впровадження та використання CRM-систем.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao