Управління контактами з поточними та потенційними клієнтами (сервіс електронної пошти, телефон), можливість зберігання файлів компанії в хмарі.
Виставлення рахунків, підготовка замовлень та оформлення пропозиції для підрядників. Змінювані шаблони, адаптовані до потреб конкретної галузі.
Видача пропозицій, замовлень, створення звітів. Можливість створювати замовлення з пропозицій, створювати контракти і автоматично відправляти рахунки на контракти.
Індивідуальна та командна робота, управління завданнями, спільні календарі співробітників, онлайн-розклад відпусток, діаграма Ганта, управління проектами.
Проста інвентаризація основних засобів в компанії, повний облік обладнання та всіх пов'язаних з ним дій (купівля, утилізація, ремонт).
Обробка складів, рівнів запасів і прейскурантів на продукцію. Доступ до продуктів та послуг. Створення поточних складських звітів.
Чат для зручного спілкування між співробітниками, а Callback для кращого контакту з клієнтами, що дозволяє залишити номер телефону, і Livechat, що пропонує клієнту живий чат із вашими консультантами.
Розсилання листів тисячам одержувачів в кілька кліків, статистика, що дозволяє аналізувати ефективність розсилки, підтримка опитувань, які допомагають вивчити, наприклад, рівень задоволеності Ваших клієнтів.
Інтегровані інструменти, що пропонують комплексні рішення для роботи Колл-центру та Контакт-центру.
Сучасний обіг документів, який дозволяє підтримувати порядок, автоматизувати та організувати багато процесів у Вашій компанії.
Інтеграція з календарем Google, Allegro, iFon, Shoper, Zapier, BaseLinker, Ramzes, Furgonetka, Woodpecker, SALESmanago та багатьма іншими.