- Сервісна тех. підтримка
- Служба розгляду скарг
- Інвентаризація активів
- Служба інвентаризації
- Підтримка продажу обладнання
Firmao — це програмне забезпечення для інвентаризації. Наша технічна підтримка щороку займає найвищі позиції в рейтингах. Модульна структура Firmao дозволяє легше адаптуватися до конкретних потреб, ніж у випадку конкуруючих програм (Порівнювані CRM: Bitrix24, Hubspot, Pipedrive, Salesforce, Zoho).
Завдяки впровадженню програмного забезпечення для обслуговування обладнання Firmao Ви створите базу даних клієнтів, яка дозволить скоротити час їх обслуговування, підвищити рівень задоволеності та ефективніше спілкуватися з клієнтом. Firmao допомагає керувати роботою відділу технічної підтримки клієнтів на кожному етапі його роботи, забезпечуючи комплексне обслуговування клієнтів.
Програма обробки скарг Firmao призначена для малих і середніх виробничих, сервісних і збутових фірм. Вона реалізується в компаніях, де потрібен ефективний контакт із клієнтами через кілька каналів (ел. пошта, телефон, чат, SMS). Програмне забезпечення для обробки скарг Firmao — найкраща система для компаній, які планують динамічний розвиток.
Приєднуйтеся до понад 110 000 компаній із 135 країн і розвивайте свій бізнес за допомогою Firmao CRM