Програмне забезпечення для управління активами Firmao CRM

Програма для інвентаризації, обслуговування та обробки скарг на обладнання

\/
Що відрізняє програмне забезпечення для інвентаризації Firmao

Firmao — це програмне забезпечення для інвентаризації. Наша технічна підтримка щороку займає найвищі позиції в рейтингах. Модульна структура Firmao дозволяє легше адаптуватися до конкретних потреб, ніж у випадку конкуруючих програм (Порівнювані CRM: Bitrix24, Hubspot, Pipedrive, Salesforce, Zoho).

Які переваги програмного забезпечення для обслуговування обладнання Firmao

Завдяки впровадженню програмного забезпечення для обслуговування обладнання Firmao Ви створите базу даних клієнтів, яка дозволить скоротити час їх обслуговування, підвищити рівень задоволеності та ефективніше спілкуватися з клієнтом. Firmao допомагає керувати роботою відділу технічної підтримки клієнтів на кожному етапі його роботи, забезпечуючи комплексне обслуговування клієнтів.

Для кого призначене програмне забезпечення для обробки скарг Firmao

Програма обробки скарг Firmao призначена для малих і середніх виробничих, сервісних і збутових фірм. Вона реалізується в компаніях, де потрібен ефективний контакт із клієнтами через кілька каналів (ел. пошта, телефон, чат, SMS). Програмне забезпечення для обробки скарг Firmao — найкраща система для компаній, які планують динамічний розвиток.

voip
  • Сервісна тех. підтримка
  • Служба розгляду скарг
  • Інвентаризація активів
  • Служба інвентаризації
  • Підтримка продажу обладнання

Інтеграції 1000+

Приєднуйтеся до понад 110 000 компаній із 135 країн і розвивайте свій бізнес за допомогою Firmao CRM

Нагороди Firmao

Saasworthy rating
SourceForge Users love us

Firmao в цифрах

110 000+
фірм в світі
240+ млн
ел. листів
24+ млн
рахунків та пропозицій
14+ млн
завдань
4.75/5
63 Оцінок на
Google.com

Ведіть свій бізнес успішно з Firmao

Ведіть свій бізнес успішно з Firmao


В мене є реферальний код
Реєструючись Ви підтверджуєте правила системи Firmao. Повна ціна.


Записатись на презентацію



preview