Правила та Умови

Правила Firmao

1. Визначення

  1. Постачальник послуг - Firmao Polska Sp. z o.o., VAT: PL7252063825, 90-223 Łódź, ul. Rewolucji 1905 roku 82
  2. Обслуговування Firmao (далі іменований ‘Сервіс’) - надання Постачальником послуг Замовнику, пов’язане з наданням функціональних можливостей Firmao в електронному вигляді, забезпечення ефективної роботи Firmao, а також зберігання, обробка та захист введених клієнтів у систему.
  3. Обслуговування Firmao (також іменований далі як ‘Система’) - система, що складається з набору модульних інтегрованих електронних послуг, доступних через Інтернет і браузер.
  4. Електронний сервіс доступний із системи - кожен із модулів, доступних в системі, наприклад: електронний сервіс для запису часу, електронний сервіс для управління відносинами з клієнтами, електронний сервіс для інвентаризації та інших активів.
  5. Додаток Firmao ( далі також скорочено 'додаток') - програмне забезпечення, що дозволяє використовувати Сервіс і Систему. Програмне забезпечення складається з сервера, що працює на серверах постачальників послуг, і з клієнтом, що працює у браузері з використанням Сервісу.
  6. Замовник - особа, яка залучає Постачальника послуг шляхом заповнення електронної реєстраційної форми, доступної в Заявці, яка має правоздатність укладати договір від свого імені, набуває прав та обов'язків. Замовником може бути юридично створена організація, підприємство або фізична особа.
  7. Договір - договір між провайдером і клієнтом про надання послуг в рамках Системи на умовах, описаних тут.
  8. Роботодавці (далі також Обліковий запис клієнта) - об'єкт електронної моделі даних, що представляє окремого клієнта в системі (навіть якщо клієнтом є фізична особа). Щоб почати користуватися Сервісом, необхідно створити обліковий запис компанії в системі, заповнивши електронну реєстраційну форму.
  9. Примірник Firmao (надалі також скорочено «екземпляр») — доступна й налаштована для конкретного клієнта служба, створена зі створенням облікових записів клієнтів, доступна за URL-адресою окремого екземпляра. Кожен клієнт має доступ до свого окремого екземпляра. Усі дані, введені користувачами, є видимими та доступними лише в межах одного екземпляра.
  10. URL-адреса екземпляра – Інтернет-адреса (URL), що дозволяє отримати доступ до даного екземпляра. Адреса містить унікальний рядок символів, який є ідентифікатором даного екземпляра, обраного Адміністратором під час створення облікового запису компанії..
  11. Користувач - фізична особа, якій клієнт надав дозвіл на використання свого екземпляра. Користувач може, але не обов’язково, бути клієнтом-співробітником. Користувач ідентифікується на основі адреси електронної пошти та пароля.
  12. Обліковий запис користувача - об'єкт електронної моделі даних, що представляє окремого користувача. Обліковий запис клієнта може бути призначений для одного або кількох рахунків компаній. Користувач має доступ до екземпляра клієнта, якщо обліковий запис користувача призначено для облікового запису.
  13. Адміністратор фірми - користувач, обраний клієнтом, який має підвищені привілеї в даному екземплярі, в тому числі має право змінювати дані клієнта в програмі та запрошувати (призначати) користувачів використовувати клієнтський екземпляр. При створенні нового облікового запису треба створити або призначити обліковий запис користувача, яка буде адміністратором компанії. Згодом адміністратор може надати або передати адміністративні привілеї іншим користувачам. У будь-який момент для будь-яких облікових записів компанії повинен бути призначений хоча б один адміністратор компанії.
  14. Тарифний план - клієнти можуть вибрати один з доступних планів. Індивідуальні плани можуть відрізнятися за пропонованим функціоналом, кількісними обмеженнями та тарифами. Умови індивідуальних планів та їх прейскурант доступні на домашній сторінці Сервісу. Плани дзвінків у Додатку також визначаються як 'Версія'.
  15. Home Services - веб-сайт, доступний за адресою https://Firmao.net/ разом із підсторінками, де відображається вся інформація щодо Сервісу.

2. Загальні положення

  1. Положеннями цього регламенту визначаються обсяг та умови надання послуг Постачальником послуг.
  2. Ці правила є виключною власністю Провайдера. Не допускається копіювання всіх або частини положень Правил без письмової згоди постачальника.
  3. Авторські права Firmao належать виключно Постачальнику послуг. Їх копіювання та використання заборонено без письмової згоди провайдера.
  4. Послуга пропонується в різних тарифних планах (версіях). Опис послуг і тарифних планів доступні на домашній сторінці послуг, включаючи визначення плати за індивідуальними планами, а також кількісні та функціональні обмеження кожного плану.
  5. Зміна умов тарифних планів або прейскуранту не є зміною правил.
  6. Постачальник Послуг залишає за собою право змінювати правила Сервісу.
  7. Постачальник послуг залишає за собою право додавати, видаляти та змінювати тарифні плани та ціни. У разі виникнення такої зміни, Ви будете повідомлені електронною поштою.
  8. Якщо не зазначено інше, зміна положень, цін, умов тарифних планів набирає чинності з першого числа наступного календарного місяця. Зміна не може набути чинності раніше ніж через 14 календарних днів з дня опублікування нових правил, цін або умов тарифних планів.

3. Встановлення та припинення діяльності

  1. Для використання Сервісу потрібен договір між постачальником і клієнтом, що призводить до отримання тимчасової ліцензії на використання Програми.
  2. Договір укладається шляхом заповнення електронної реєстраційної форми, доступної в Заявці, і створення Замовником Облікового запису Компанії, а також прийняттям представлених правил..
  3. Створюючи обліковий запис, клієнт заявляє, що ознайомлений з Правилами та повністю приймає їх умови.
  4. Вказуючи ідентифікаційні дані в реєстраційній формі, Замовник підтверджує їх достовірність і відповідність фактам.
  5. Ви маєте право розірвати цю Угоду без причини в будь-який час, надіславши електронну заяву Постачальнику послуг. Вже сплачені збори за невикористаний період не підлягають поверненню у разі розірвання договору клієнтом.
  6. Замовник має право розірвати Договір у разі виникнення будь-яких таких нових умов положень, тарифних планів та ціноутворення, у період між опублікуванням цього Положення, тарифних планів та ціноутворення, і набуттям їх чинності. У цьому випадку постачальник послуг зобов’язується повернути наперед сплачену плату за невикористаний період.
  7. Припинення дії угоди передбачає безповоротне видалення облікового запису клієнта та клієнтського екземпляра з усіма даними. Фактичне видалення даних із системи може зайняти до 14 календарних днів з дати припинення дії угоди.
  8. Несплата за послуги на термін більше 30 днів вважається розірванням Договору з будь-якої причини Клієнтом. Постачальник послуг може видалити справу та екземпляр облікового запису клієнта.

4. Інформація про обробку даних, захист даних та політику конфіденційності

  1. Приймаючи обліковий запис користувача, Ви погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до положень Закону про захист даних.
  2. Клієнт є єдиним власником всіх даних, введених в Екземпляр, призначений йому учасниками, які мають доступ до цього Екземпляру.
  3. Дані, введені в клієнтський екземпляр, не відображаються або не доступні в інших екземплярах, призначених іншим клієнтам.
  4. Під час використання Програми, крім даних, введених користувачами, можна також автоматично збирати дані про Вашу IP-адресу, тип браузера, тип операційної системи.
  5. Усі дані, надіслані через Інтернет під час використання платних ліцензій, будуть зашифровані.
  6. Постачальник послуг не передає жодної інформації про клієнтів третім особам і Користувачам, за винятком необхідних даних, які повинні бути передані до зовнішньої системи, що підтримує платіжні транзакції під час оплати послуги.
  7. Що стосується органів із захисту даних, дані можуть бути доступні уповноваженим працівникам відповідно до Закону про захист даних.
  8. У разі порушення закону або коли це вимагається законом, дані можуть бути доступні судовим органам.
  9. Постачальник послуг несе відповідальність за зберігання даних.
  10. З метою забезпечення застосування технічних заходів та забезпечення стійкості дані можуть копіюватися, відтворюватися та зберігатися на серверах, розташованих у центрах обробки даних, якими керують треті сторони, які надають послуги зберігання та захисту даних для Постачальника послуг..
  11. Усі дані зберігаються на серверах, розташованих на території Європейського Союзу.
  12. Домашня сторінка сервісу та сервіс Firmao використовують файли cookie. Детальну інформацію про використання файлів cookie можна знайти тут.

5. Права та обов'язки клієнта

  1. Ви маєте право використовувати Систему в межах її зазначеного Примірника відповідно до умов цих Правил.
  2. Клієнт має право вибрати тарифний план, який найкращим чином відповідає його потребам.
  3. Ви маєте право отримувати інформацію про будь-які заплановані довші простої системи, пов’язані з технічним обслуговуванням або впровадженням нових версій Системи, а також отримувати інформацію про нові послуги та функціональні можливості системи.
  4. Ви маєте право залишати коментарі про постачальника системи, відправляти пропозиції і повідомляти про будь-які помічені помилки за допомогою електронної пошти або контактної форми на домашній сторінці сервісів, або по телефону, або за допомогою вбудованого механізму звітності 'системні пропозиції'.
  5. Обов'язковою умовою для використання Вами сервісу є наявність належного підключення до Інтернету для доступу до Сервісу.
  6. Постачальник послуг повинен опублікувати на домашній сторінці список підтримуваних браузерів, у яких Програма повинна працювати коректно. Постачальник послуг визначає, що Програма також може коректно працювати в інших браузерах, але постачальник послуг не може гарантувати цього. Отже, Ви можете використовувати інші браузери, але в цьому випадку постачальник послуг не гарантує правильну роботу програми і не несе відповідальності за будь-які збитки, що виникли через це.
  7. Користувачі системи зобов’язані не передавати свій пароль третім особам.
  8. Забороняється вводити в систему матеріали, заборонені законом, а також здійснювати будь-які протиправні дії, включаючи спроби блокувати або скомпрометувати роботу системи, спроби вкрасти дані інших користувачів і клієнтів, розміщувати віруси, скрипти для крадіжки особистих даних та будь-які інші подібні види діяльності. У випадку, якщо користувач намагається здійснити такі дії, Постачальник послуг залишає за собою право заблокувати Ваш обліковий запис та/або облікові записи Клієнта, видалити матеріали, розміщені незаконно, а також повідомити про це правові органи.
  9. Запрошуючи нових користувачів до свого облікового запису, клієнт погоджується з тим, що він має довіру користувачів і несе відповідальність за дії користувачів, приписаних до облікового запису клієнта. У разі незаконної діяльності, здійсненої користувачами, закріпленими за обліковим записом Клієнта, Клієнт може понести цивільну або кримінальну відповідальність у зв’язку з цим.
  10. Якщо умовами тарифних планів та цін не передбачено інше, клієнт має право на допомогу електронною поштою або по телефону, згідно з контактною інформацією, розташованою на домашній сторінці Сервісу.
  11. Клієнт зобов'язаний призначити принаймні одного з користувачів, призначених для облікових записів компанії, в якості 'Контролера' компанії.

6. Права та обов'язки постачальників послуг

  1. Постачальник послуг зобов'язується сумлінно надавати послуги.
  2. Постачальник послуг використовуватиме технічні ресурси, спрямовані на забезпечення безпечної відправки, зберігання та захисту введених Клієнтом даних від несанкціонованого доступу. (За винятком тарифних планів, де доступна передача даних зашифрована).
  3. Постачальник послуг зобов’язується застосовувати технічні ресурси, спрямовані на забезпечення довговічності даних, введених замовником до системи, у тому числі шляхом щоденного створення копій даних та зберігання їх у безпечному місці. У разі збою системи Постачальник послуг залишає за собою право відновити систему до стану з останнього виконаного резервного копіювання.
  4. Постачальник послуг не несе відповідальності за наслідки, викликані розкриттям Користувачем пароля для системи третім особам.
  5. Постачальник послуг, щоб захистити Користувачів від загрози прослуховування даних, забезпечує шифрування даних.
  6. Постачальник послуг не несе відповідальності за неправильне використання Сервісу або програм.
  7. Постачальник послуг не несе відповідальності за зміст даних, введених користувачами в систему.
  8. Постачальник послуг залишає за собою право проводити технічне обслуговування та оновлення, під час яких система може бути недоступна для користувачів. Постачальник послуг докладатиме всіх зусиль для того, щоб такі перебої відбувалися вчасно, що спричинить найменше перешкод у роботі Системи для Користувачів.
  9. Постачальник послуг не несе відповідальності за порушення роботи послуг, викликані причинами, що не залежать від Підрядника, включаючи, але не обмежуючись:
    - відсутність або несправність інтернет-з'єднання між вашим комп'ютером і серверами системи,
    - несправне обладнання, яке використовується користувачем для роботи з Додатком,
    - технічні збої серверного обладнання, що використовується для роботи системи,
    - форс-мажорний випадок,
    - дії третіх осіб.
    - неправильна робота веб-сайтів, з якими додаток взаємодіє або інтегрується, таких як сервери електронної пошти, телефонні станції, інші види послуг, такі як e-commerce.
  10. Постачальник послуг залишає за собою право надсилати електронні листи нашим користувачам про важливу інформацію щодо послуг, включаючи інформацію про нові версії Програми, заплановані інтервали технічного обслуговування, будь-які проблеми, що виникають, збої, попередження безпеки, зміни правил або прейскурант послуг та комерційної інформації, що стосується Служби.
  11. Провайдер залишає за собою право відмовити в обслуговуванні в разі аномально високого завантаження сервера Користувачем, що може поставити під загрозу стабільність системи і значно уповільнити роботу з системою іншим користувачам.
  12. Постачальник залишає за собою право відмовити в наданні послуг у разі використання користувачами для доступу до системних ресурсів інше програмне забезпечення, ніж доступне на Firmao.co.uk, за винятком облікових записів API.
  13. Провайдер залишає за собою право відмовити в наданні послуг у разі використання одного облікового запису (логіну) кількома користувачами.
  14. Постачальник послуг залишає за собою право видалити обліковий запис і всі дані компанії у разі несплати послуги більше 30 днів.
  15. Постачальник послуг залишає за собою право коригувати обсяг переданих даних для забезпечення стабільної роботи Системи.

7. Платежі

  1. Реєстрація користувача на сайті абсолютно безкоштовна, не тягне за собою жодних фінансових зобов'язань і не зобов'язує в майбутньому купувати платні ліцензії.
  2. Платні послуги вимагають оплати.
  3. Плата вноситься наперед. Сюди не входить початковий безкоштовний період користування Сервісом відповідно до Прейскуранта.
  4. Оплата здійснюється через систему онлайн-платежів, інтегровану із Сервісом, або електронним банківським переказом.
  5. Платежі також можуть бути здійснені за допомогою звичайних банківських переказів за допомогою опції "Проформа".
  6. Плата за обслуговування пропорційна кількості користувачів, які можуть бути прив'язані до Вашого облікового запису.
  7. Комісія сплачується за мінімальний період, обумовлений заздалегідь.
  8. Збори, що відносяться до відповідного тарифу, розраховуються на основі кожного календарного місяця.
  9. Плата може бути зменшена за рахунок знижки, що надається в разі оплати за кілька місяців вперед.
  10. Тарифи та знижки визначаються цінами на послуги зазначеними на домашній сторінці сервісу.
  11. Ви можете в будь-який час збільшити кількість призначених користувачам послуг, оновивши свій тариф. Необхідно доплатити різницю за решту місяців до закінчення раніше сплаченого клієнтом часу. Неповні місяці враховуються пропорційно.
  12. Постачальник послуг інформує Клієнта електронною поштою про майбутнє закінчення оплаченого періоду за 7 днів до його закінчення - надсилаючи рахунок проформу на поновлення власних ліцензій - та за 2 дні до закінчення - надсилаючи нагадування у формі електронної пошти. Ця інформація надсилається на адресу електронної пошти адміністратора (якщо адміністраторів декілька, інформація надсилається на адресу кожного з адміністраторів).
  13. Неоплачений аккаунт автоматично блокується. Доступ буде відновлено після оплати послуги.
  14. Рахунки за послуги надсилатимуться виключно електронними засобами, тобто на адресу електронної пошти адміністратора даного облікового запису, встановленої на платформі Firmao CRM.
  15. Відповідно до Закону про права споживачів від 30 травня 2014 р. (від 2014 р., пункт 827 зі зм.) повернення коштів не підлягає.

8. Скарги

  1. Користувач може подавати скарги щодо роботи системи електронною поштою за адресою на домашній сторінці Сервісу.
  2. Скарга має бути подана протягом 14 днів після настання подій, про які йдеться в скарзі.
  3. Скарга повинна містити детальний опис проблеми. Рекомендується включити графічні знімки екрана, що ілюструють проблему, якщо це можливо.
  4. У разі обґрунтованих скарг та їх схвалення постачальник послуг зв'яжеться з клієнтом, щоб домовитися про те, як виправити ситуацію.
  5. Розмір компенсації не повинен перевищувати суми, що дорівнює загальній вартості послуг за місяць, у якому виникла проблема, яка є предметом скарги на пропорційній основі. У будь-якому випадку компенсація не повинна перевищувати суми, що дорівнює загальній вартості послуг за останні шість місяців, що передують місяцю, коли виникла проблема, яка є предметом скарги..
  6. Предметом скарги не можуть бути незначні помилки в роботі програми, що не призвели до втрати або пошкодження даних, що зберігаються в системі в Екземплярі Клієнта.
  7. У питаннях, не врахованих тут, діють положення Цивільного кодексу.
  8. Скарги розглядаються протягом 14 днів з моменту надходження скарги.

Ведіть свій бізнес успішно з Firmao


В мене є реферальний код
Реєструючись Ви підтверджуєте правила системи Firmao. Повна ціна.


Записатись на презентацію



preview