Calendar - FAQ - Firmao CRM

В календарі відсутній перегляд, який відображає всі дії.

Всі доступні перегляди в меню можна сконфігурувати. Фактично це збережені фільтри. Щоб створити новий фільтр перейдіть до налаштувань фільтрів, виберіть параметри (у разі фільтрування календаря зазначте усі дії та всіх користувачів) і натисніть кнопку 'зберегти' нагорі панелі фільтрів. Ви можете як створити новий фільтр, так і перезаписати один з існуючих. Більш детальний опис у секції 'Фільтри'.

Я додаю завдання з визначеним часом початку та закінчення але я не бачу їх в календарі.

Календар відображає тільки ті дії, які зазначені у фільтрі який наразі використовується. Якщо 'Заплановані завдання' не вибрані - вони не будуть відображені. Будь-ласка, виберіть завдання, які Ви б хотіли бачити в календарі, використовуючи ‘Заплановані завдання’.

Ведіть свій бізнес успішно з Firmao


В мене є реферальний код
Реєструючись Ви підтверджуєте правила системи Firmao. Повна ціна.


Записатись на презентацію



preview