Маркетинг
Тренди, які змінюють бізнес

Бізнес – це ландшафт, який постійно змінюється, і з кожним роком з’являються нові тенденції, які суттєво впливають на роботу бізнесу. У цій статті ми обговоримо деякі з останніх тенденцій, які змінюють спосіб роботи бізнесу та... читати далі

Продажі
Новий популярний напрям в e-commerce – Shoppertainment

Shoppertainment — новий тренд в електронній комерції, який набирає популярності в останні роки. Це стосується поєднання покупок і розваг, коли клієнти можуть отримати задоволення та захопити покупки під час перегляду та купівлі продуктів. в... читати далі

Маркетинг
Що таке автоматизація маркетингу?

Автоматизація маркетингу стала важливою складовою сучасної маркетингової стратегії. Ця технологія дозволяє компаніям автоматизувати повторювані завдання та оптимізувати свої маркетингові зусилля, дозволяючи їм зосередитися на більш стратегічній діяльності. У цьому... читати далі

Маркетинг
Що таке маркетинг у реальному часі?

Маркетинг у реальному часі стосується процесу створення та доставки відповідних і персоналізованих маркетингових повідомлень у відповідь на події або дані в реальному часі. Цей підхід базується на ідеї, що своєчасні та релевантні маркетингові повідомлення можуть мати... читати далі

CRM
Які галузі використовують CRM?

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) стало важливим інструментом для підприємств будь-якого розміру та в багатьох галузях. У сучасному конкурентному бізнес-середовищі компаніям необхідно ефективно керувати відносинами з клієнтами, щоб залишитися... читати далі

CRM
CRM для фінансової галузі

Фінансова галузь є одним із найбільш динамічних і складних секторів економіки. Оскільки споживачам доступні різноманітні фінансові продукти та послуги, фінансовим установам важливо ефективно керувати відносинами з клієнтами. Це... читати далі

Управління
Як ефективно провести онлайн-зустріч?

Онлайн-зустрічі стали невід’ємною частиною сучасної робочої культури, особливо з розвитком віддаленої роботи. Хоча багато з традиційних правил особистих зустрічей все ще застосовуються, є деякі унікальні аспекти онлайн-зустрічей, які вимагають... читати далі

CRM
CRM для бухгалтерії

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це інструмент, який використовується компаніями для керування та аналізу взаємодії з клієнтами та даних протягом життєвого циклу клієнтів. У випадку бухгалтерії система CRM може бути особливо корисною в управлінні клієнтами... читати далі

Продажі
Управління емоціями покупців в інтернет-магазині

Управління емоціями клієнтів в інтернет-магазині має вирішальне значення для забезпечення позитивного досвіду клієнтів і підвищення їх лояльності. Незважаючи на те, що керувати емоціями клієнтів онлайн може бути важче, ніж особисто, є ефективні способи... читати далі

CRM
CRM для тренінгових компаній

Тренінгові компанії, незалежно від того, пропонують вони корпоративне навчання, професійний розвиток або програми сертифікації, можуть отримати значну користь від впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). У цій статті ми обговоримо, чому навчальні компанії... читати далі

Маркетинг
Поради та підказки щодо створення інформаційного бюлетеня

Відправник і тема інформаційного бюлетеня є двома важливими елементами, які можуть визначити, чи інформаційний бюлетень відкритий і прочитаний одержувачем. У цій статті ми обговоримо важливість відправника та теми в інформаційному бюлетені та... читати далі

WMS
ERP для сервісної компанії

Якщо ви пропонуєте послуги приватним особам або в секторі B2B, програмне забезпечення ERP спростить вашу щоденну роботу. ERP для сервісної компанії – найкращий спосіб підвищити якість послуг, що надаються. Це також найкращий спосіб ефективного управління компанією та... читати далі