ERP-система та хмарний облік — це дві різні технології, які разом спрощують бізнес-процеси. Система ERP допомагає організаціям інтегрувати різні функції, такі як бухгалтерський облік, продажі, інвентаризація та виробництво, в єдину... читати далі
Управління часом є одним із найважливіших аспектів ведення успішного бізнесу. Відстежувати всі завдання, які потрібно виконати вчасно та ефективно, може бути складно. Однак за допомогою завдань Firmao CRM, керуючи своїми... читати далі
Ефективна комунікація необхідна будь-якій команді для ефективної співпраці та досягнення спільних цілей. Однак підтримувати гарний зв’язок може бути складно, особливо у великих командах або в умовах віддаленої роботи. Ось п’ять простих способів... читати далі
Програмне забезпечення ERP, також відоме як програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства, — це комплексне програмне забезпечення для управління бізнесом, яке об’єднує різні функції, такі як бухгалтерський облік, управління запасами, закупівлі, управління проектами, управління персоналом і клієнтами... читати далі
Система ERP (Enterprise Resource Planning) широко використовується в різних секторах економіки, в тому числі в кадрах. Відділи кадрів відповідають за широкий спектр завдань, які є критично важливими для успіху компанії, наприклад наймання, нарахування заробітної плати... читати далі
Персональний маркетинг, також відомий як самореклама або персональний брендинг, — це стратегія, яка зосереджена на створенні репутації та створенні унікальної особистості для людини. Це передбачає демонстрацію своїх навичок, досвіду та досягнень для створення... читати далі
Excel є широко використовуваним інструментом для керування даними про продажі, але в міру розвитку бізнесу покладатися виключно на Excel може стати громіздким і призвести до помилок. Тут стане в нагоді система CRM. Якщо ви виявите, що постійно оновлюєте Excel... читати далі
KPI, або ключові показники ефективності, — це набір вимірних значень, які відображають ефективність діяльності компанії або окремої особи в досягненні поставлених цілей. У контексті продажів KPI мають вирішальне значення для вимірювання ефективності команд продажів... читати далі
Маркетинг у соціальних мережах — це форма цифрового маркетингу, яка передбачає просування бренду чи продукту на платформах соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn і TikTok. Метою маркетингу в соціальних мережах є створення та поширення вмісту, який... читати далі
Впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) може принести значну користь будь-якому бізнесу в управлінні відносинами з клієнтами, продажами та маркетинговою діяльністю. Однак залишається відкритим питання, коли саме час для впровадження CRM... читати далі
Вибір правильної системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) може бути складним завданням для будь-якого бізнесу. З такою кількістю доступних варіантів може бути важко зрозуміти, з чого почати. Ось п’ять запитань, які допоможуть вам прийняти обґрунтоване рішення... читати далі
Buzz marketing — це маркетингова стратегія, яка зосереджена на створенні ажіотажу або ажіотажу навколо продукту, послуги чи події, використовуючи сарафанне радіо або соціальні медіа-платформи для викликання інтересу та хвилювання. Ось кілька порад про те, як використовувати бізнес-маркетинг... читати далі