KPI, або ключові показники ефективності, — це набір вимірних значень, які відображають ефективність діяльності компанії або окремої особи в досягненні поставлених цілей. У контексті продажів ключові показники ефективності мають вирішальне значення для вимірювання продуктивності відділів продажів і окремих осіб, а також для розуміння ефективності стратегій продажів компанії.
Деякі KPI, які зазвичай використовуються в продажах, включають:
- Зростання продажів: вимірює відсоткове збільшення або зменшення продажів за певний період.
- Коефіцієнт конверсії потенційних клієнтів: вимірює відсоток потенційних клієнтів, які були перетворені на платних клієнтів.
- Середній розмір угоди: вимірює середню вартість кожного продажу.
- Тривалість циклу продажу: вимірює середню тривалість часу, необхідного для завершення продажу.
- Рівень утримання клієнтів: вимірює відсоток клієнтів, які продовжують співпрацювати з компанією протягом певного періоду.
Розрахунок ключових показників ефективності допомагає компаніям визначити сильні та слабкі сторони в процесах продажів і прийняти рішення на основі даних для підвищення ефективності. Важливо вибрати ключові показники ефективності, які відповідають цілям продажів компанії, а також регулярно відстежувати й аналізувати дані, щоб переконатися, що цілі продажів досягаються.
Перевірте нашу CRM систему, яка допоможе вам збільшити продажі.
Слідкуйте за нашим Facebook для отримання додаткової інформації.