Стратегічне управління — це процес планування, реалізації та оцінки стратегій для досягнення організаційних цілей і завдань. Це важливий аспект управління бізнесом, який передбачає прийняття рішень, які впливатимуть на довгострокову перспективу... читати далі
Дані є сутністю будь-якої компанії, і важливо захистити їх від втрати, крадіжки або пошкодження. У сучасну цифрову епоху підприємства збирають і зберігають величезну кількість даних, включаючи конфіденційну інформацію про клієнтів, фінансові дані та інтелектуальну інформацію.... читати далі
Ремаркетинг є важливою складовою будь-якої комплексної маркетингової стратегії. Він передбачає націлювання на клієнтів, які вже певним чином взаємодіяли з вашим брендом, наприклад відвідали ваш веб-сайт або додали товари до свого кошика, але не завершили... читати далі
Цифрова трансформація полягає не лише у впровадженні нових технологій чи цифрових рішень; це також має значний вплив на організаційну культуру. Цифрова трансформація вимагає змін у мисленні та поведінці, а також змін у способі життя людей... читати далі
Рентабельність інвестицій (ROI) — це фінансовий показник, який використовується для вимірювання прибутковості інвестицій. У контексті рішень інформаційних технологій (ІТ) для малих і середніх підприємств (МСП) розрахунок рентабельності інвестицій є важливим для визначення... читати далі
Хмарні обчислення змінили спосіб роботи компаній, надаючи нові можливості для зберігання даних, програмних рішень і співпраці. Завдяки хмарним обчисленням підприємства можуть отримати доступ до низки послуг та інструментів через Інтернет без будь-якого іншого... читати далі
У сучасному діловому ландшафті, який швидко змінюється, маркетинг став критично важливим інструментом для компаній, які прагнуть вижити та процвітати. Ось кілька способів, за допомогою яких маркетинг може допомогти врятувати ваш бізнес. Охоплення нових клієнтів: ефективний маркетинг може... читати далі
У наукових дослідженнях розрізняють два основних типи джерел інформації: первинні та вторинні джерела. Розуміння різниці між цими двома типами джерел є важливим для ефективного дослідження. Першоджерела – першоджерела... читати далі
Останніми роками міграція в хмару стала важливим елементом стратегії розвитку багатьох компаній. Хмарні обчислення надають підприємствам доступ до потужних обчислювальних ресурсів, програмних додатків і сховищ, і все це без них... читати далі
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це стратегія, яку компанії використовують для керування взаємодією з клієнтами та потенційними клієнтами. Програмне забезпечення CRM допомагає підприємствам відстежувати дані клієнтів, аналізувати поведінку клієнтів і використовувати цю інформацію для... читати далі
Соціальні медіа стали невід’ємною частиною маркетингових стратегій багатьох компаній, і це не дарма. З мільярдами користувачів у всьому світі платформи соціальних медіа пропонують величезну потенційну аудиторію для компаній, з якими можна спілкуватися та взаємодіяти. Проте в... читати далі
Adblock — популярний інструмент, який використовується користувачами Інтернету для блокування онлайн-реклами, що може стати серйозною проблемою для рекламодавців, які покладаються на рекламу для охоплення цільової аудиторії. Однак є кілька стратегій, які рекламодавці можуть використовувати, щоб уникнути Adblock і... читати далі