Рентабельність інвестицій (ROI) — це фінансовий показник, який використовується для вимірювання прибутковості інвестицій. У контексті рішень інформаційних технологій (ІТ) для малих і середніх підприємств (МСП) розрахунок рентабельності інвестицій є важливим для визначення... читати далі
Хмарні обчислення змінили спосіб роботи компаній, надаючи нові можливості для зберігання даних, програмних рішень і співпраці. Завдяки хмарним обчисленням підприємства можуть отримати доступ до низки послуг та інструментів через Інтернет без будь-якого іншого... читати далі
У сучасному діловому ландшафті, який швидко змінюється, маркетинг став критично важливим інструментом для компаній, які прагнуть вижити та процвітати. Ось кілька способів, за допомогою яких маркетинг може допомогти врятувати ваш бізнес. Охоплення нових клієнтів: ефективний маркетинг може... читати далі
У наукових дослідженнях розрізняють два основних типи джерел інформації: первинні та вторинні джерела. Розуміння різниці між цими двома типами джерел є важливим для ефективного дослідження. Першоджерела – першоджерела... читати далі
Останніми роками міграція в хмару стала важливим елементом стратегії розвитку багатьох компаній. Хмарні обчислення надають підприємствам доступ до потужних обчислювальних ресурсів, програмних додатків і сховищ, і все це без них... читати далі
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це стратегія, яку компанії використовують для керування взаємодією з клієнтами та потенційними клієнтами. Програмне забезпечення CRM допомагає підприємствам відстежувати дані клієнтів, аналізувати поведінку клієнтів і використовувати цю інформацію для... читати далі
Соціальні медіа стали невід’ємною частиною маркетингових стратегій багатьох компаній, і це не дарма. З мільярдами користувачів у всьому світі платформи соціальних медіа пропонують величезну потенційну аудиторію для компаній, з якими можна спілкуватися та взаємодіяти. Проте в... читати далі
Adblock — популярний інструмент, який використовується користувачами Інтернету для блокування онлайн-реклами, що може стати серйозною проблемою для рекламодавців, які покладаються на рекламу для охоплення цільової аудиторії. Однак є кілька стратегій, які рекламодавці можуть використовувати, щоб уникнути Adblock і... читати далі
Шахрайство з цифровою рекламою є серйозною проблемою в індустрії онлайн-реклами. Це відноситься до шахрайських дій, спрямованих на створення помилкових показів або кліків цифрової реклами, тим самим збільшуючи витрати для рекламодавців і зменшуючи... читати далі
Автоматизація маркетингу кардинально змінила підхід компаній до маркетингових стратегій. Це дозволяє більш ефективний і ефективний спосіб спілкування з клієнтами та потенційними клієнтами. Але інвестиції в автоматизацію маркетингу можуть бути значними... читати далі
Пандемія COVID-19 докорінно змінила спосіб роботи компаній, і комунікація стала більш важливою, ніж будь-коли, у цифрових каналах. Оскільки соціальне дистанціювання та віддалена робота стали новою нормою, підприємствам довелося покладатися на цифрові технології... читати далі
У сучасну епоху цифрових технологій для компаній як ніколи важливо мати присутність в Інтернеті. Продаж онлайн дозволяє охопити ширшу аудиторію, збільшити ваші доходи та залишатися конкурентоспроможними на ринку, що швидко змінюється. Але здійснення переходу... читати далі