Серед усіх змін, спричинених глобальною пандемією, віддалена робота є однією з найпомітніших. Те, що почалося як примусова відповідь на локдаун, збереглося навіть після того, як криза вщухла. Під час цього експерименту з віддаленою роботою багато співробітників зрозуміли, що вони можуть працювати з дому так само продуктивно, як раніше в офісах.
Тепер віддалена робота та гібридні домовленості стали широко прийнятними моделями для компаній майже в усіх галузях. Оскільки ця нова тенденція в культурі праці, схоже, залишиться, менеджерам потрібно йти в ногу з часом і пристосуватися до дистанційного керування своїми командами.
У цій статті ми розглянемо, як маркетингові команди можуть бути ефективними, організована та продуктивна під час віддаленої роботи. Ми розглянемо інструменти, стратегії та найкращі практики, які допоможуть вам отримати максимальну віддачу від дистанційної та гібридної організації роботи.
Що робить ефективного менеджера для віддалених команд?
Згідно з опитуванням McKinsey 2022 року, до 87% американців заявили про перевагу віддаленій роботі. З огляду на те, що така переважна більшість прагне працювати вдома, на керівників лежить тягар, який має розвивати культуру праці, яка відповідає очікуванням їхніх співробітників і начальників.
Керування командою дистанційного маркетингу – це завдання, яке вимагає особливого типу лідера. На жаль, не всі менеджери володіють необхідними навичками для здійснення зміни. Будь-кому, хто прагне досягти успіху в цій ролі, необхідно знати, що робити і, що не менш важливо, чого не робити.
Що можна і чого не можна робити
Управління вашою командою
- ОБОВ’ЯЗКОВО довіряйте членам своєї команди. Навіть якщо вони не перебувають під постійним наглядом, віра в їхні здібності покращить ваші стосунки з командою.
- НЕ мікрокеруйте. Однією з причин, чому працівники віддають перевагу віддаленій роботі, є гнучкість, яка надає їм можливість виконувати свої завдання. Мікроменеджмент забирає цю свободу та погано впливає на вашу здатність делегувати обов’язки.
Управління часом
- Навчіться краще керувати часом. Віддалені команди іноді можуть працювати в різних часових поясах, тому частина вашої ролі полягає в тому, щоб переконатися, що люди пам’ятають про графіки одне одного.
- НЕ перевантажуйте свою команду зустрічами. Хоча підтримка комунікацій є важливою, хороші менеджери спрощують комунікацію та покладаються переважно на асинхронний зв'язок тож на продуктивність команди не впливає постійна необхідність підключатися до відеодзвінків.
Порозумійтеся та встановіть очікування
- Будьте привітними та доступними. Менеджер — це центр, навколо якого обертаються всі віддалені працівники. Для багатьох віддалених співробітників їх керівник є основним зв’язком з рештою організації. Тому важливо пам’ятати про їхні потреби та визнавати їх.
- НЕ забувайте повідомити про свої наміри. Оскільки віддалені команди не мають спільного фізичного робочого простору, їхні менеджери мають чітко розуміти, що від них очікується. Чітко висловіть свої очікування від кожного члена команди. Потім дайте їм свободу зустрічатися з ними, працюючи вдома.
Знаючи про те, що можна і чого не можна робити, ви можете стати більш ефективним менеджером, який зможе використовувати всі переваги віддаленої роботи.
Ефективні практики управління командою дистанційного маркетингу
Тепер, коли ви маєте загальне уявлення про спосіб мислення та підхід, необхідний для керування командою дистанційного маркетингу, ось кілька практик, якими ви можете скористатися, щоб перевести свою управлінську гру на новий рівень:
Ефективний найм і адаптація
Вибір правильних людей для вашої команди є важливим для її безперебійної роботи. Менеджери повинні шукати кандидатів, яким зручно працювати віддалено та здатні функціонувати автономно. Оскільки члени команди не працюватимуть з офісу, менеджери повинні вибрати людей, які зможуть легко адаптуватися до стилю роботи команди.
Ретельно розроблений процес найму та адаптації гарантує, що нові працівники зможуть почати роботу та швидше досягти результатів. Прагніть надати їм всю необхідну інформацію та інструменти, щоб вони могли успішно виконувати свої ролі, користуючись перевагами віддаленої роботи.
Ретельна документація
Оскільки команда фізично не розташована в одному місці, менеджери повинні документувати досягнення та обов’язки кожного члена. Важливі завдання та процеси вимагають документування, щоб важлива інформація була легкодоступною для будь-якого члена команди, який її потребує.
Без належної документації моніторинг прогресу та продуктивності співробітників є неможливим завданням. Кожен керівник віддаленої команди повинен мати чітко окреслену систему документування прогресу своєї команди.
Будьте в безпеці
Будь-який менеджер, який працює з віддаленою командою, повинен керувати інформаційною безпекою. Управління ризиками, пов’язаними з конфіденційною маркетинговою інформацією, є невід’ємною частиною віддаленої роботи.
Одним із розумних кроків є навчання команд щодо заходів кібербезпеки. Наприклад, заохочення вашої команди використовувати a захищений VPN на своєму Mac або комп’ютери з ОС Windows під час доступу до Інтернету можуть забезпечити більшу конфіденційність. Інша ідея полягає у використанні програмного забезпечення для керування паролями, яке може зробити доступ до спільних ресурсів більш безпечним.
Забезпечте однорідність
Значна частина роботи команд маркетингу передбачає спілкування. Незалежно від того, чи йдеться про внутрішні чи зовнішні комунікації, погане керування командою дистанційного маркетингу – це нерівномірні комунікації. Менеджери повинні окреслити чіткі правила стилю для всіх комунікацій (цифрових, друкованих або трансляційних), щоб навіть люди, які працюють вдома, могли відповідати професійним стандартам маркетингової команди.
Шаблони для спільного використання можуть дуже допомогти в цій сфері.
Найкращі інструменти для команд дистанційного маркетингу
Ніхто ніколи не казав, що керувати віддаленою командою легко, але це також не повинно бути важко. За допомогою відповідних інструментів менеджер може впоратися з усіма перешкодами, які можуть заважати віддаленій роботі.
Ось типи інструментів, яким ви повинні надати пріоритет як менеджеру з маркетингу:
Комунікаційні засоби
Млява
Slack — чудовий додаток для подолання будь-яких проблем із спілкуванням, з якими може зіткнутися команда дистанційного маркетингу. Це дозволяє створювати канали спілкування, де поточні проекти можуть обговорюватися всіма, хто над ними працює.
Збільшити
Zoom став повсюдним під час пандемії та продовжує залишатися сильним через два з половиною роки! Це програмне забезпечення для відеоконференцій є надійним і дозволяє зібрати всіх членів вашої команди для особистої зустрічі в цифровій сфері.
Інструменти безпеки
LastPass
LastPass — це безпечне онлайн-сховище для паролів, які використовує ваша команда.
1Пароль
Подібно до LastPass, 1Password дозволяє створювати різні «сховища» з конфіденційною інформацією та надавати вибірковий доступ до кожного сховища.
Правильні інструменти та методи допоможуть вам досягти успіху в маркетингу
Хоча віддалена робота ніколи не була такою популярною, перехід може бути складним для деяких менеджерів з маркетингу, особливо для тих, хто звик до традиційної офісної роботи з дев’яти до п’ятої.
Однак, враховуючи те, що можна і не можна робити, а також інструменти, які ми прописали в цій статті, ви знатимете, чому віддати перевагу, щоб досягти маркетингового успіху!