Маркетинг
Використання мережевого маркетингу

Мережевий маркетинг, також відомий як багаторівневий маркетинг (MLM), — це бізнес-модель, яка передбачає розповсюдження продуктів або послуг через мережу незалежних дистриб’юторів. Ця маркетингова стратегія існує протягом десятиліть і стала... читати далі

Маркетинг
Чи потрібен хостинг для сайту?

Коротше кажучи, так, хостинг необхідний для того, щоб веб-сайт був доступним в Інтернеті. Хостинг – це послуга надання сховища та місця на сервері для файлів, вмісту та даних веб-сайту. Коли хтось вводить доменне ім’я або URL-адресу веб-сайту, їхні... читати далі

WMS
Чому варто проводити регулярні перевірки ERP-системи?

Системи ERP (Enterprise Resource Planning) призначені для оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності та покращення процесу прийняття рішень. Однак переваги ERP-системи можна реалізувати лише за умови її належного функціонування. Щоб забезпечити гладкість... читати далі

CRM
Хто виграє від впровадження CRM в компанії?

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) призначені для покращення відносин між підприємствами та їхніми клієнтами. Впровадивши систему CRM, підприємства можуть відстежувати взаємодію з клієнтами, зберігати інформацію про клієнтів і оптимізувати роботу... читати далі

Маркетинг
Чи буде маркетинг автоматизований?

Автоматизація маркетингу стає все більш популярним трендом у світі цифрового маркетингу. Це передбачає використання технологій і програмного забезпечення для автоматизації повторюваних маркетингових завдань, таких як кампанії електронною поштою, публікації в соціальних мережах і формування потенційних клієнтів. Під час маркетингу... читати далі

WMS
Як уникнути збою при впровадженні ERP-програми?

Впровадження системи ERP (Enterprise Resource Planning) є складним і тривалим процесом. Є багато факторів, які можуть сприяти її невдачі, наприклад, неадекватне планування, відсутність залучення зацікавлених сторін, недостатня підготовка та погана... читати далі

Управління
Як досягати і ставити цілі?

Досягнення цілей є важливою частиною особистого та професійного зростання. Постановка цілей може допомогти вам залишатися мотивованими, зосередженими та продуктивними. Однак постановки цілей недостатньо; ви також повинні знати, як їх досягти. У цій статті ми обговоримо... читати далі

CRM
Коли система CRM має сенс, а коли ні?

Коли справа доходить до управління відносинами з клієнтами та вдосконалення бізнес-операцій, система CRM (Customer Relationship Management) може бути цінним інструментом для багатьох компаній. Однак впровадження системи CRM не є універсальним рішенням і може... читати далі

Маркетинг
Коли маркетинг – це стратегія

Маркетинг і стратегія часто розглядаються як окремі одиниці в рамках бізнесу, але насправді маркетинг може бути невід’ємною частиною загальної стратегії компанії. Коли маркетинг включається в процес стратегічного планування компанії, це може допомогти... читати далі

CRM
Як користуватися програмним забезпеченням CRM?

Програмне забезпечення CRM (Customer Relationship Management) стало важливим інструментом для компаній, щоб керувати та покращувати взаємодію з клієнтами. Це дозволяє компаніям збирати та аналізувати дані клієнтів, керувати відносинами з клієнтами та автоматизувати... читати далі

Маркетинг
Гостьовий блог – що ви можете отримати від цього?

Гостьовий блог — це популярна стратегія контент-маркетингу, яка передбачає написання та публікацію статей на інших веб-сайтах або в блогах. Як гостьовий блогер ви маєте можливість охопити нову аудиторію, зарекомендувати себе як авторитет у своїй галузі та... читати далі

Маркетинг
Що таке маркетинг у реальному часі?

Маркетинг у реальному часі – це стратегія, яка передбачає створення та розповсюдження актуального та актуального контенту для взаємодії з цільовою аудиторією в режимі реального часу. Маркетинг у режимі реального часу може бути потужним інструментом для бізнесу, щоб підвищити впізнаваність бренду, стимулювати... читати далі