Побудова посилань є важливим аспектом пошукової оптимізації (SEO) і цифрового маркетингу. Він передбачає створення посилань з інших веб-сайтів на ваш власний веб-сайт, щоб покращити рейтинг у пошуковій системі та залучити трафік на ваш сайт. В додаток... читати далі
У конкурентному світі створення контенту наявність привабливої назви може бути різницею між тим, чи ваш вміст буде прочитано чи проігноровано. Чудова назва має привертати увагу, бути інформативною та привабливою. Ось кілька порад щодо створення a... читати далі
Страхова галузь є висококонкурентною, і відносини з клієнтами є важливими. У цьому контексті система CRM для страхових агентів може зіграти значну роль у оптимізації процесів продажів і покращенні досвіду клієнтів. CRM, або клієнт... читати далі
Маркетинг електронною поштою є одним із найефективніших способів охопити вашу аудиторію та збільшити продажі. Однак через те, що щоденно в скриньку вхідних повідомлень переповнюється стільки електронних листів, домогтися того, щоб ваше повідомлення помітили, може бути складно. Ключ до успішного електронного маркетингу... читати далі
Перенацілювання — це важлива маркетингова стратегія, яка дозволяє компаніям повторно залучати потенційних клієнтів, які раніше взаємодіяли з їхнім веб-сайтом або сторінками в соціальних мережах. Він передбачає показ цільової реклами особам, які вже показали... читати далі
У сучасному світі використання технологій в освіті стрімко зростає. Одним із найкорисніших інструментів для університетів і коледжів є система CRM (Customer Relationship Management). Ця система може багато в чому допомогти навчальним закладам, від... читати далі
Оскільки бізнес продовжує рости та розширюватися, стає все важливішим мати надійну систему управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). З такою кількістю варіантів, доступних на ринку, вибрати найкращу систему CRM може бути надзвичайно важко... читати далі
Останнім часом чат-боти набувають все більшої популярності у світі маркетингу. Чат-боти — це комп’ютерні програми, призначені для імітації розмови з людьми, і їх можна використовувати для різноманітних цілей, зокрема для обслуговування клієнтів,... читати далі
Вибір правильного хостингу для вашого веб-сайту може бути критичним рішенням, яке може вплинути на продуктивність, безпеку та час безвідмовної роботи вашого веб-сайту. Оскільки доступно так багато різних типів хостингу, визначити, який із них найкраще підходить, може бути важко... читати далі
Дистанційне залучення клієнтів стає все більш важливим у сучасну епоху цифрових технологій, оскільки все більше споживачів звертаються до онлайн-каналів для здійснення покупок. Незалежно від того, чи ведете ви онлайн-бізнес чи бажаєте розширити свій звичайний бізнес... читати далі
Ефективне управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) має вирішальне значення для компаній будь-якого розміру. Однак збір відгуків від клієнтів може бути складним завданням. Ось де на допомогу приходить метод «5 Finger Feedback». Ця техніка дозволяє підприємствам... читати далі
У міру розвитку вашого бізнесу ви можете виявити, що вашої CRM-системи вже недостатньо для керування всіма вашими клієнтськими даними та взаємодією. Це може бути непоганою проблемою, оскільки це означає, що ваш бізнес розширюється, і вам потрібні більш надійні інструменти для збереження... читати далі