Вибір правильної системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) може бути складним завданням для будь-якої компанії. З такою кількістю варіантів, доступних на ринку, вибрати правильний може бути надзвичайно важко. У цій статті ми обговоримо деякі фактори, які... читати далі
У маркетингу рекомендації є важливою стратегією для бізнесу, щоб збільшити залучення клієнтів і збільшити продажі. Рекомендації передбачають просування товару чи послуги клієнтам на основі їхніх інтересів або минулої поведінки. Це можна зробити... читати далі
Концентрований маркетинг, також відомий як нішевий або односегментний, — це маркетингова стратегія, за якою компанія зосереджує свої ресурси та зусилля на одному конкретному сегменті ринку. Цей підхід передбачає адаптацію маркетингу компанії... читати далі
Зміцнення довіри з клієнтами є важливою складовою будь-якого успішного бізнесу електронної комерції. Коли клієнти довіряють вашому бренду, вони, швидше за все, зроблять покупки, залишать позитивні відгуки та порекомендують ваші продукти чи послуги іншим. У цьому... читати далі
Аудит компанії — це систематична та незалежна перевірка фінансової документації компанії, операцій і засобів внутрішнього контролю. Основною метою аудиту компанії є надання впевненості зацікавленим сторонам, таким як акціонери, інвестори та кредитори,... читати далі
Тренд – це загальний напрямок, у якому щось розвивається або змінюється з часом. Його часто використовують для опису популярного стилю, поведінки чи ідеї, яка стає широко прийнятою певною групою людей або суспільством загалом. Тенденції можуть виникати в... читати далі
Впровадження ERP-системи є складним і тривалим процесом, який вимагає ретельного планування та виконання. Одним із ключових факторів успіху впровадження ERP є вибір компетентного та досвідченого керівника проекту. Проект... читати далі
CRM (Customer Relationship Management) останнім часом все частіше використовується різними галузями промисловості, включаючи індустрію дизайну. CRM дозволяє компаніям керувати та аналізувати свою взаємодію з клієнтами та покращувати їхні стосунки... читати далі
Програмне забезпечення CRM, скорочення від Customer Relationship Management, є важливим інструментом для сучасних маркетингових команд. Цей тип програмного забезпечення дозволяє командам маркетингу керувати даними клієнтів, будувати стосунки з клієнтами та оптимізувати взаємодію з ними.... читати далі
Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) стали обов’язковими для компаній різних галузей. Це потужний інструмент, який допомагає компаніям керувати та аналізувати взаємодію з клієнтами та дані протягом життєвого циклу клієнта. Однак, щоб зробити... читати далі
Соціальні медіа стали важливим інструментом для бізнесу, щоб зв’язатися зі своєю цільовою аудиторією, підвищити впізнаваність бренду та стимулювати продажі. Однак просто бути присутніми в соціальних мережах недостатньо. Щоб збільшити продажі, вам потрібна стратегія соціальних мереж... читати далі
Бренд роботодавця стосується процесу створення та підтримки позитивної репутації компанії як роботодавця. Сильний бренд роботодавця може допомогти залучити найкращі таланти, утримати співробітників і покращити загальну культуру компанії. Ось кілька порад для... читати далі