Маркетинг
Інтернет-ребрендинг бренду. Які ризики?

Ребрендинг онлайн-бренду або зміна вигляду, відчуття та повідомлень присутності бренду в Інтернеті є важливою справою, яка потребує ретельного планування та розгляду. Тоді як ребрендинг може допомогти оновити бренд і збільшити залучення... читати далі

WMS
ERP в косметичній промисловості

Косметична промисловість є однією з найбільш динамічних і швидкозмінних галузей у світі. Він також є одним із найбільш конкурентоспроможних, і компанії постійно прагнуть створювати нові продукти, які виділятимуться на ринку. З переживаннями галузі... читати далі

CRM
Чи корисні CRM-системи людям із маркетингу?

CRM-системи корисні людям із маркетингу з різних причин. Вони можуть допомогти маркетологам краще зрозуміти своїх клієнтів, відстежувати поведінку клієнтів і покращити залучення клієнтів. Однією з головних переваг CRM-системи для маркетингу є... читати далі

WMS
Як навчальні компанії можуть використовувати систему ERP?

Тренінговим компаніям необхідно керувати широким спектром завдань, щоб забезпечити ефективне навчання своїм клієнтам. Від планування занять і відстеження відвідуваності до керування розкладом викладачів і обробки платежів, є багато рухливих... читати далі

Маркетинг
Які особливості медійної реклами?

Медійна реклама — це популярна форма цифрової реклами, яка використовує візуальні елементи, такі як зображення, відео та графіку, для просування продуктів або послуг потенційним клієнтам. Медійні оголошення зазвичай показуються на веб-сайтах або в мобільних додатках і можуть бути... читати далі

Маркетинг
SEO аудит сайту турфірми

Пошукова оптимізація (SEO) має вирішальне значення для будь-якого веб-сайту туристичного агентства, щоб гарантувати, що він з’являється високо на сторінках результатів пошуку (SERP). SEO-аудит – це всебічний огляд ефективності SEO веб-сайту з визначенням областей, які потребують... читати далі

CRM
Які функції повинна мати система CRM для промисловості?

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) стали важливим інструментом для компаній у різних галузях, включаючи виробництво. Системи CRM допомагають виробникам покращити відносини з клієнтами, що, у свою чергу, призводить до збільшення... читати далі

Маркетинг
Кольори в рекламі та маркетингу

Кольори відіграють важливу роль у рекламі та маркетингу. Вони можуть викликати емоції, передавати повідомлення та впливати на поведінку споживачів. Розуміння психології кольорів може допомогти компаніям створювати ефективні маркетингові кампанії, які резонують із ними... читати далі

WMS
ERP-система з точки зору вашого ІТ-відділу

Система ERP (Enterprise Resource Planning) — це комплексне програмне забезпечення, яке оптимізує всі бізнес-процеси в організації. Це включає в себе бухгалтерський облік, фінансовий менеджмент, людські ресурси, управління взаємовідносинами з клієнтами та ланцюг поставок... читати далі

CRM
Соціальний продаж

Концепція управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) не нова. Він існує вже досить давно і є основою продажів і маркетингу для різних організацій. Однак із розвитком платформ соціальних мереж з’явилася нова стратегія... читати далі

CRM
6 кроків до успішного запуску CRM системи

CRM-система може допомогти вашому бізнесу збільшити продажі, покращити задоволеність клієнтів і оптимізувати бізнес-процеси. Однак впровадження CRM-системи може виявитися складним завданням. Ось шість кроків, які допоможуть забезпечити успішну систему CRM... читати далі

Продажі
5 помилок під час оптимізації конверсій, які вбивають ваші продажі

Оптимізація конверсії – це процес збільшення відсотка відвідувачів веб-сайту, які виконують бажану дію, наприклад роблять покупку або заповнюють форму. Однак є кілька поширених помилок, яких роблять підприємства, намагаючись оптимізувати... читати далі