Управління
Як мотивувати команду – поради та стратегії

Мотивація команди є важливою для досягнення успіху в будь-якій організації. Коли члени команди мотивовані, вони, швидше за все, будуть продуктивними, залученими та відданими цілям команди. У цій статті ми розглянемо кілька ефективних порад і... читати далі

CRM
Переваги впровадження CRM системи – перевірте, що ви отримаєте!

Переваги впровадження CRM системи - перевірте, що ви отримаєте! Система CRM (Customer Relationship Management) — це інструмент, який допомагає підприємствам керувати взаємодією зі своїми клієнтами, оптимізувати процеси продажів і покращити загальний рівень клієнтів.... читати далі

WMS
З чим пов'язана зміна ERP-системи?

Рішення змінити ERP-систему нелегке, оскільки зазвичай потребує багато часу, зусиль і фінансових ресурсів. Однак іноді виникає необхідність замінити застарілу або неефективну систему на нову, яка краще відповідає... читати далі

CRM
Чому проекти CRM провалюються?

Проекти CRM є важливим аспектом управління клієнтами для бізнесу, але вони часто не досягають поставлених цілей. Є кілька причин, чому CRM-проекти провалюються, від поганого планування до недостатнього сприйняття користувачами. Ось деякі... читати далі

WMS
Штучний інтелект на службі ERP

Штучний інтелект (ШІ) революціонізує спосіб ведення бізнесу. Штучний інтелект змінює систему планування ресурсів підприємства (ERP): від покращення обслуговування клієнтів до оптимізації операцій. Інтеграція ШІ з ERP може запропонувати... читати далі

WMS
Чому не існує «ідеального моменту» для впровадження ERP-системи?

Впровадження системи планування ресурсів підприємства (ERP) може кардинально змінити правила для будь-якого бізнесу, значно підвищивши продуктивність, ефективність і загальну продуктивність. Однак багатьом організаціям важко визначити, коли краще... читати далі

Маркетинг
Створення позитивного клієнтського досвіду

Створення позитивного клієнтського досвіду є важливим для успіху будь-якого бізнесу. Чудова взаємодія з клієнтами може сприяти підвищенню залученості, лояльності та утримання клієнтів. У цій статті ми обговоримо, про що слід пам’ятати при створенні... читати далі

CRM
CRM для сфери послуг

Системи CRM (Customer Relationship Management) широко використовуються в багатьох галузях, включаючи сферу послуг. CRM-система може надати значні переваги компаніям, що надають послуги, зокрема покращити відносини з клієнтами, підвищити ефективність тощо... читати далі

CRM
Часті питання про CRM-системи

Системи CRM (Customer Relationship Management) стали незамінним інструментом для компаній будь-якого розміру та галузей. Вони допомагають компаніям керувати взаємодією з клієнтами та процесами продажів, що зрештою призводить до підвищення ефективності та... читати далі

CRM
CRM ROI вимірювання

ROI, або рентабельність інвестицій, є фінансовим показником, який вимірює прибутковість інвестицій порівняно з їх вартістю. Розрахунок рентабельності інвестицій є важливою частиною будь-якого бізнес-рішення, включаючи впровадження CRM-системи. При розгляді... читати далі

Управління
Інтеграція CRM і ERP. Рідний з Firmao. Інтерв'ю зроблено easyCRM.

easyCRM, невелика компанія, яка зосереджена на допомозі середньому та малому бізнесу отримати найкраще від CRM, створила інтерв’ю про Firmao – про мету системи, нашу історію та плани на майбутнє. Перевірте нижче! Компанія... читати далі