Мотивація команди є важливою для досягнення успіху в будь-якій організації. Коли члени команди мотивовані, вони, швидше за все, будуть продуктивними, залученими та відданими цілям команди. У цій статті ми розглянемо кілька ефективних порад і... читати далі
Переваги впровадження CRM системи - перевірте, що ви отримаєте! Система CRM (Customer Relationship Management) — це інструмент, який допомагає підприємствам керувати взаємодією зі своїми клієнтами, оптимізувати процеси продажів і покращити загальний рівень клієнтів.... читати далі
Рішення змінити ERP-систему нелегке, оскільки зазвичай потребує багато часу, зусиль і фінансових ресурсів. Однак іноді виникає необхідність замінити застарілу або неефективну систему на нову, яка краще відповідає... читати далі
Проекти CRM є важливим аспектом управління клієнтами для бізнесу, але вони часто не досягають поставлених цілей. Є кілька причин, чому CRM-проекти провалюються, від поганого планування до недостатнього сприйняття користувачами. Ось деякі... читати далі
Система планування ресурсів підприємства (ERP) — це всеохоплююче програмне рішення, яке оптимізує операції та процеси організації. Однією зі сфер, де ERP має значний вплив, є виробничий відділ компанії. The... читати далі
Штучний інтелект (ШІ) революціонізує спосіб ведення бізнесу. Штучний інтелект змінює систему планування ресурсів підприємства (ERP): від покращення обслуговування клієнтів до оптимізації операцій. Інтеграція ШІ з ERP може запропонувати... читати далі
Впровадження системи планування ресурсів підприємства (ERP) може кардинально змінити правила для будь-якого бізнесу, значно підвищивши продуктивність, ефективність і загальну продуктивність. Однак багатьом організаціям важко визначити, коли краще... читати далі
Створення позитивного клієнтського досвіду є важливим для успіху будь-якого бізнесу. Чудова взаємодія з клієнтами може сприяти підвищенню залученості, лояльності та утримання клієнтів. У цій статті ми обговоримо, про що слід пам’ятати при створенні... читати далі
Системи CRM (Customer Relationship Management) широко використовуються в багатьох галузях, включаючи сферу послуг. CRM-система може надати значні переваги компаніям, що надають послуги, зокрема покращити відносини з клієнтами, підвищити ефективність тощо... читати далі
Системи CRM (Customer Relationship Management) стали незамінним інструментом для компаній будь-якого розміру та галузей. Вони допомагають компаніям керувати взаємодією з клієнтами та процесами продажів, що зрештою призводить до підвищення ефективності та... читати далі
ROI, або рентабельність інвестицій, є фінансовим показником, який вимірює прибутковість інвестицій порівняно з їх вартістю. Розрахунок рентабельності інвестицій є важливою частиною будь-якого бізнес-рішення, включаючи впровадження CRM-системи. При розгляді... читати далі
easyCRM, невелика компанія, яка зосереджена на допомозі середньому та малому бізнесу отримати найкраще від CRM, створила інтерв’ю про Firmao – про мету системи, нашу історію та плани на майбутнє. Перевірте нижче! Компанія... читати далі