Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є важливими інструментами для бізнесу в різних галузях. Не є винятком і харчова промисловість. CRM-система може допомогти харчовим компаніям керувати своїми продажами та маркетинговими зусиллями, обслуговуванням клієнтів і ланцюгом постачання... читати далі
У міру зростання бізнесу стає важко керувати всім вручну. Саме тут вступає в дію система планування ресурсів підприємства (ERP). Це допомагає компаніям автоматизувати свої процеси, підвищити ефективність і приймати рішення на основі даних. однак,... читати далі
Маркетинг продукту є важливою частиною загальної маркетингової стратегії компанії, зосередженою саме на просуванні та продажу продуктів або послуг. Маркетинг продукту включає ряд заходів, спрямованих на виявлення потенційних клієнтів і націлювання на них,... читати далі
Підвищення впізнаваності бренду є важливою частиною будь-якої маркетингової стратегії. Це допомагає підприємствам створити сильну присутність на ринку та залучити клієнтів. У цій статті ми обговоримо деякі з найкращих практик для створення бренду... читати далі
Сучасна система CRM може надати численні переваги підприємствам будь-якого розміру та галузей. CRM-система може бути цінним інструментом для зростання та успіху: від оптимізації процесів до підвищення рівня задоволеності клієнтів. Ось деякі з основних переваг... читати далі
Ефективні зустрічі можуть бути чудовим способом обговорити важливі теми, прийняти рішення та просувати проекти. Однак важливо продовжити роботу після наради, щоб переконатися, що всі знаходяться на одній сторінці та що будь-які пункти дій розглядаються. в... читати далі
CPO означає вартість за замовлення або вартість за придбання, і це показник, який використовується в цифровій рекламі для вимірювання вартості залучення нового клієнта або завершення продажу. CPO — це ключовий показник ефективності (KPI), який компанії використовують для оцінки... читати далі
Маховик - це бізнес-модель і стратегія зростання, яка набула популярності в останні роки. Це циклічний процес, який передбачає використання клієнтського досвіду, маркетингу та продажів для залучення та утримання клієнтів, створення імпульсу та прискорення... читати далі
Зустрічі є важливою частиною процесу спілкування та прийняття рішень будь-якої організації. Однак зустрічі часто можуть бути непотрібними та марною тратою часу, якщо вони не будуть належним чином сплановані та проведені. У цій статті ми обговоримо, як визначити... читати далі
Ефективне управління проектами та управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є важливими складовими успіху будь-якого бізнесу. Ці дві функції тісно пов’язані між собою та відіграють вирішальну роль у забезпеченні своєчасного завершення проектів... читати далі
Зі зростанням популярності онлайн-покупок для компаній електронної комерції важливо постійно знаходити способи збільшення продажів. У цій статті ми розглянемо кілька ефективних стратегій збільшення продажів в інтернет-магазині. Оптимізуйте... читати далі
Думки та рекомендації клієнтів можуть дати цінну інформацію про успіх вашого бізнесу та допомогти вам покращити якість обслуговування клієнтів. У цій статті ми обговоримо деякі ефективні стратегії отримання думок клієнтів... читати далі