Це може засмучувати, коли ви створили рекламну кампанію та з нетерпінням чекаєте, поки вона почне генерувати трафік і потенційних клієнтів, а потім виявляєте, що ваші оголошення взагалі не відображаються. Є кілька причин, чому ваші оголошення можуть не відображатися: Бюджет:... читати далі
Звіти про продажі є життєво важливим аспектом продажів будь-якої компанії. Він передбачає аналіз і відстеження даних про продажі, щоб отримати уявлення про ефективність компанії та визначити сфери, які потрібно вдосконалити. З CRM-системою звітів про продажі стає більше... читати далі
ERP-система є цінним інструментом для оптимізації бізнес-процесів і підвищення загальної ефективності. Однак простого впровадження ERP-системи недостатньо для досягнення оптимальної ефективності. Ось кілька порад щодо підвищення ефективності ERP... читати далі
Автоматизація маркетингу — це потужний інструмент, який може допомогти компаніям скоротити маркетингові витрати, одночасно підвищуючи загальну маркетингову ефективність. Ось кілька способів автоматизації маркетингу, які можуть допомогти зменшити витрати на маркетинг: Автоматизовані кампанії:... читати далі
В останні роки Китай став осередком інновацій і творчості, особливо в технологічній та маркетинговій галузях. Китайські компанії все більше кидають виклик традиційним маркетинговим практикам і порушують статус-кво за допомогою сміливих нових... читати далі
Процес продажів — це серія кроків, які робить бізнес, щоб перетворити потенційного клієнта на клієнта, що платить. Етапи можуть відрізнятися залежно від галузі та продукту чи послуги, що продається, але загальний процес такий: Пошук: це... читати далі
Для власника бізнесу чи постачальника послуг одним із ключових завдань є пошук і залучення ідеального клієнта. Ваш ідеальний клієнт — це клієнт, який найімовірніше отримає вигоду від вашого продукту чи послуги, а також найімовірніше стане лояльним і... читати далі
Постановка цілей для керівника відділу продажів є важливою частиною досягнення успіху в будь-якій організації. Ось кілька порад щодо того, як поставити ефективні цілі для керівника відділу продажів: Поєднайте цілі із загальними бізнес-цілями компанії: Керівник відділу продажів... читати далі
Знаходження нових контактів має важливе значення для розвитку вашого бізнесу, але традиційні методи, такі як холодні дзвінки та електронні листи, можуть зайняти багато часу та не завжди бути ефективними. На щастя, є кілька незвичайних способів пошуку контактів, які можуть допомогти вам зв’язатися... читати далі
Маркетингова воронка — це візуальне представлення шляху клієнта від початкової обізнаності про продукт або послугу до здійснення покупки. Воронка розбита на кілька етапів, кожен з яких представляє окрему фазу клієнта... читати далі
Персональний брендінг стає все більш важливим у сучасну цифрову епоху, оскільки люди прагнуть виділитися на переповненому ринку. Однак існує кілька міфів і помилкових уявлень, що оточують особистий брендинг, які можуть перешкодити... читати далі
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) відноситься до стратегій і технологій, які використовують компанії для управління взаємодією зі своїми клієнтами та потенційними клієнтами. Кінцевою метою CRM є підвищення рівня задоволеності та лояльності клієнтів... читати далі