Маркетинг
Цифровий сторітелінг – що це?

Цифрове оповідання — це маркетингова техніка, яка використовує мультимедійний вміст, наприклад відео, зображення та текст, щоб розповісти історію бренду. Це потужний спосіб зв’язатися з аудиторією на емоційному рівні та взаємодіяти з нею на глибшому рівні, ніж... читати далі

Продажі
Навчання команди продажів за допомогою CRM

Навчання команди продажів за допомогою CRM (Customer Relationship Management) передбачає використання даних і аналітики для надання зворотного зв’язку та навчання для підвищення продуктивності команди продажів. Такий підхід допомагає менеджерам з продажу визначити сфери діяльності окремої команди... читати далі

Продажі
Усвідомлене управління продажами на ринку B2B

Управління продажами є важливою складовою успіху будь-якого бізнесу. На ринку B2B управління продажами передбачає розробку та впровадження стратегій, які дозволяють компанії залучати та утримувати клієнтів. Однак останнім часом управління продажами... читати далі

Маркетинг
Чому варто використовувати PR в невеликих компаніях?

Зв’язки з громадськістю, або PR, часто вважають стратегією, призначеною для великих корпорацій із глибокими кишенями та великими маркетинговими бюджетами. Проте правда полягає в тому, що PR може бути неймовірно цінним інструментом і для невеликих компаній. Насправді, може... читати далі

Продажі
Як кампанії електронної пошти підтримують продажі?

Кампанії електронною поштою є ефективним способом підтримки продажів для підприємств будь-якого розміру. Націлюючи потенційних клієнтів за допомогою персоналізованих повідомлень і рекламних пропозицій, кампанії електронною поштою можуть допомогти залучити трафік на веб-сайт, підвищити залученість і... читати далі

Маркетинг
Способи просування свого бізнесу, які потрібно знати!

Просування вашого бізнесу має важливе значення для його успіху, але з великою кількістю доступних маркетингових каналів може бути важко визначити, на чому зосередити свої зусилля. У цій статті ми розглянемо деякі з найефективніших способів просування вашого... читати далі

Маркетинг
Цифровий маркетинг у сфері нерухомості

Індустрія нерухомості вже давно покладається на традиційні маркетингові методи, такі як листівки, газетні оголошення та пряма поштова розсилка, щоб залучити потенційних покупців і продавців. Однак у міру того, як технології продовжують розвиватися, індустрії довелося адаптуватися до нових цифрових технологій... читати далі

Маркетинг
Що таке заклик до дії?

Заклик до дії (CTA) — це маркетинговий термін, який стосується заяви або дії, яка спонукає користувача виконати певну дію. CTA можна знайти на веб-сайтах, у соціальних мережах, маркетингових кампаніях електронною поштою та інших маркетингових матеріалах. У цій статті... читати далі

Маркетинг
Чому контент має бути унікальним?

У світі контент-маркетингу фраза «контент — король» стала чимось на зразок кліше. Але, як і в багатьох кліше, у цьому твердженні є частка правди. Унікальний і цінний контент є важливою складовою будь-якого успішного цифрового контенту... читати далі

CRM
CRM програмне забезпечення для IT компаній

У сучасному світі ІТ керування проектами та відстеження відносин з клієнтами може бути складним завданням. Ось чому програмне забезпечення CRM (Customer Relationship Management) стало важливим інструментом для ІТ-компаній. За допомогою програмного забезпечення CRM компанії можуть... читати далі

Маркетинг
Чому варто бути РОЗУМНИМ?

Встановлення цілей є важливою частиною будь-якої маркетингової стратегії, але просто поставити цілі недостатньо. Вам потрібно встановити конкретні, вимірні, досяжні, релевантні та обмежені в часі цілі SMART. У цій статті ми з’ясуємо, чому це варто... читати далі

Маркетинг
Як просувати інтернет-магазин?

У епоху цифрових технологій наявність онлайн-магазину є важливою для будь-якого бізнесу, який прагне охопити ширшу аудиторію та збільшити продажі. Однак просто мати інтернет-магазин недостатньо. Ви повинні ефективно просувати його, щоб переконатися, що ваша цільова аудиторія... читати далі