Цифрове оповідання — це маркетингова техніка, яка використовує мультимедійний вміст, наприклад відео, зображення та текст, щоб розповісти історію бренду. Це потужний спосіб зв’язатися з аудиторією на емоційному рівні та взаємодіяти з нею на глибшому рівні, ніж... читати далі
Навчання команди продажів за допомогою CRM (Customer Relationship Management) передбачає використання даних і аналітики для надання зворотного зв’язку та навчання для підвищення продуктивності команди продажів. Такий підхід допомагає менеджерам з продажу визначити сфери діяльності окремої команди... читати далі
Управління продажами є важливою складовою успіху будь-якого бізнесу. На ринку B2B управління продажами передбачає розробку та впровадження стратегій, які дозволяють компанії залучати та утримувати клієнтів. Однак останнім часом управління продажами... читати далі
Зв’язки з громадськістю, або PR, часто вважають стратегією, призначеною для великих корпорацій із глибокими кишенями та великими маркетинговими бюджетами. Проте правда полягає в тому, що PR може бути неймовірно цінним інструментом і для невеликих компаній. Насправді, може... читати далі
Кампанії електронною поштою є ефективним способом підтримки продажів для підприємств будь-якого розміру. Націлюючи потенційних клієнтів за допомогою персоналізованих повідомлень і рекламних пропозицій, кампанії електронною поштою можуть допомогти залучити трафік на веб-сайт, підвищити залученість і... читати далі
Просування вашого бізнесу має важливе значення для його успіху, але з великою кількістю доступних маркетингових каналів може бути важко визначити, на чому зосередити свої зусилля. У цій статті ми розглянемо деякі з найефективніших способів просування вашого... читати далі
Індустрія нерухомості вже давно покладається на традиційні маркетингові методи, такі як листівки, газетні оголошення та пряма поштова розсилка, щоб залучити потенційних покупців і продавців. Однак у міру того, як технології продовжують розвиватися, індустрії довелося адаптуватися до нових цифрових технологій... читати далі
Заклик до дії (CTA) — це маркетинговий термін, який стосується заяви або дії, яка спонукає користувача виконати певну дію. CTA можна знайти на веб-сайтах, у соціальних мережах, маркетингових кампаніях електронною поштою та інших маркетингових матеріалах. У цій статті... читати далі
У світі контент-маркетингу фраза «контент — король» стала чимось на зразок кліше. Але, як і в багатьох кліше, у цьому твердженні є частка правди. Унікальний і цінний контент є важливою складовою будь-якого успішного цифрового контенту... читати далі
У сучасному світі ІТ керування проектами та відстеження відносин з клієнтами може бути складним завданням. Ось чому програмне забезпечення CRM (Customer Relationship Management) стало важливим інструментом для ІТ-компаній. За допомогою програмного забезпечення CRM компанії можуть... читати далі
Встановлення цілей є важливою частиною будь-якої маркетингової стратегії, але просто поставити цілі недостатньо. Вам потрібно встановити конкретні, вимірні, досяжні, релевантні та обмежені в часі цілі SMART. У цій статті ми з’ясуємо, чому це варто... читати далі
У епоху цифрових технологій наявність онлайн-магазину є важливою для будь-якого бізнесу, який прагне охопити ширшу аудиторію та збільшити продажі. Однак просто мати інтернет-магазин недостатньо. Ви повинні ефективно просувати його, щоб переконатися, що ваша цільова аудиторія... читати далі