Організація роботи співробітників Gross завдяки впровадженню CRM системи

Опубліковано: 11.08.22Управління
Organization of Gross employees' work thanks to the implementation of Firmao

Хочете оптимізувати повсякденну роботу та вдосконалити управління складом? Подивіться, як Гросс покращив управління складом після впровадження системи Firmao.

У статті нижче ви дізнаєтесь, серед іншого, які функції є ключовими для щоденної роботи в системі та що робить її набагато ефективнішою з системою Firmao.

Чим займається компанія Gross?

Для початку варто охарактеризувати діяльність зазначеної компанії. Які функціональні можливості системи є особливо корисними, багато в чому залежить від щоденних обов’язків відповідної компанії.

Gross Technical Support – це польський бренд, який успішно співпрацює з виробничими компаніями по всій країні та Європі. Вони постачають на ринок найякіснішу технічну хімію, яка виробляється за найкращими рецептами, та засоби професійного сегменту. Компанію заснували ентузіасти технологій, які працюють у цій сфері бізнесу понад 20 років. Метою компанії є підтримка виробничих процесів шляхом надання найкращої технічної продукції для відділів обслуговування та технічного консультування з точки зору пропонованого асортименту.

Найважливіші функції в системі Firmao

Кожна компанія, в силу особливостей свого бізнесу, знаходить в системі Firmao інші найбільш корисні функції, які полегшують повсякденну роботу і скорочують час виконання багатьох обов'язків.

А які функції найбільш корисні для тих, хто працює в Gross? Яка функція найбільше вкрала серце нашого клієнта?

Клієнта зацікавило управління складом. Система спочатку була призначена для 4 співробітників з можливістю за короткий час значно розширити кількість користувачів.

Під час презентації були представлені такі функції, як підрядники, електронні листи, пропозиції та замовлення, транзакції та рахунки, складські документи, можливості продажу, канбан, воронка продажів, календар, SMS, продукти/склад.

На наступних етапах впровадження ми прагнули консолідувати, як використовувати найважливіші для клієнта функціональні можливості, за допомогою яких ми зосередилися на впровадженні функціональних можливостей пропозицій і замовлень, рахунків-фактур, складських документів, завдань і бази продуктів в організації співробітників ' робота.

Я показав співробітникам, як створити базу даних підрядників і продуктів, потім створити пропозицію за допомогою додаткових шаблонів, таких як варіант пропозиції або пропозиція з фотографією та описом продукту, а потім, як легко створити замовлення або рахунок-фактуру на основі попередньо створеного пропозиція. – каже один із наших аналітиків Пшемислав.

Переважаючим функціоналом, завдяки якому клієнт зупинив вибір на системі Firmao, була можливість персоналізації системи, завдяки якій ми змогли приховати непотрібні для нього на даний момент функціонали, налаштувати перегляд пропозицій, замовлень, контрагентів і перегляд списку документів. Крім того, за допомогою нашого відділу програмування ми зробили персоналізацію шаблонів пропозицій, замовлень і рахунків відповідно до вимог клієнта.

Крім того, користувачі можуть у будь-який час розраховувати на допомогу супервайзера, а також персоналу технічної підтримки Firmao.

Вас цікавить впровадження системи управління бізнесом? Зв'яжіться з нами! Наша команда з радістю відповість на всі ваші запитання та розвіє будь-які сумніви! ПОСИЛАННЯ


Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao