Як підключити Colligso TextIn до Firmao CRM через Zapier?

Опубліковано: 12.02.24Управління

У цій статті ми покажемо вам, як інтегрувати Firmao CRM із Colligso TextIn і чим це може бути корисним для вашої компанії. 

Коллігсо дозволяє підприємствам збільшувати прибутки, допомагаючи їм збільшити кількість відвідувань клієнтів за допомогою прямих цифрових зв’язків. TextIn допомагає компаніям безпосередньо взаємодіяти з клієнтами за допомогою текстових повідомлень (SMS/MMS).

Firmao це польське програмне забезпечення для автоматизації процесів CRM / WMS, доступне в хмарі. Призначений для малих і середніх компаній, і завдяки своїй модульній конструкції він надає унікальну можливість швидкої та легкої адаптації до конкретних потреб будь-якої компанії.

Zapier — це платформа, яка дозволяє інтегрувати різні програми, інструменти та автоматизувати вашу роботу. Інтеграція між Zapier, Firmao і Colligso дозволяє автоматично передавати дані між цими платформами. Коли ви створюєте нове завдання, компанію, угоду чи рахунок-фактуру в Firmao, можна надіслати SMS або створити нового клієнта в Colligso TextIn. Це дозволяє автоматизувати багато трудомістких дій.

Zapier – тригери та дії 

Інтеграція між Zapier, Firmao та Colligso пропонують різні тригери та дії для автоматизації потоку даних між цими платформами. Ми рекомендуємо перевірити це самостійно, щоб знайти оптимальний спосіб використання цього програмного забезпечення. 

Тригери: це події, які запускають автоматичні дії в інтеграції. Наприклад, тригером може бути нова компанія у Firmao.

Дії: це конкретні дії, які виконуються в результаті тригерів. Наприклад, коли в Firmao створюється нова компанія, Colligso TextIn може надіслати SMS-повідомлення.

Що потрібно зробити, щоб підключити програми в Zapier?

Firmao: Увійдіть у свій обліковий запис, натисніть на кнопку в правому куті (з буквою А – адмін), натисніть «налаштування компанії». Ліворуч у вас будуть різні категорії – натисніть «Інтеграції». Угорі клацніть «API», а потім натисніть «Увімкнути API». Тут ви матимете логін і пароль API – це облікові дані, необхідні для входу в Zapier. Решту можна налаштувати просто через Zapier.

Colligso TextIn: Увійдіть до свого облікового запису Colligso. Виберіть Меню -> Бізнес -> Ключі API. Натисніть «Новий», щоб створити новий ключ API. Укажіть назву, термін дії в днях і виберіть область як post_activities. Збережіть і перевірте деталі. Скопіюйте ключ, який починається з «ey…». Це облікові дані, які потрібно використовувати в Zapier під час підключення програм.  

Як створити робочий Zap:

Ми покажемо вам, як створити робочий Zap за допомогою Firmao як тригера та Colligso Textin як дії – звичайно, ви можете перевірити це самостійно та робити інші цікаві Zap-и, використовуючи ці програми разом – вас чекає багато можливостей!

  1. Виберіть тригер: Firmao – це буде фактор, який запускатиме автоматизацію, напр. Новий рахунок-фактура.
  2. Налаштуйте перший крок. 
  3. Перевірте працездатність зап.
  4. Налаштувати другий етап – виберіть Colligso та виберіть, яку дію має активувати тригер, напр. SMS буде надіслано Colligso.
  5. Налаштуйте перший крок. 
  6. Заповніть дані, необхідні для роботи Colligso
  7. Перевірте працездатність зап.
  8. Автоматика готова! У результаті, коли буде створено новий рахунок, буде надіслано SMS-повідомлення.  

Підготовка всього Zap зайняла менше 5 хвилин. Звичайно, існує більше ніж один спосіб створити Zap. Перевірте це самостійно, щоб знайти ідеальний зв’язок між нашим програмним забезпеченням.  

Які переваги ви можете отримати, використовуючи Firmao CRM із Colligso TextIn

Інтеграція може допомогти багатьма способами. Ось основні переваги: 

  • Потік даних – нехай програми синхронізуються автоматично без затримок і помилок. Тримайте базу даних якомога точнішою.  
  • Краща ефективність – зображення в повідомленні створює кращу взаємодію, ніж просте SMS або електронна пошта. Створюйте розширені маркетингові кампанії та надсилайте їх безпосередньо конкретним клієнтам. 
  • Проаналізуйте дані – виміряти ефективність і вибрати найкращу стратегію, використовуючи багато корисних даних, доступних для користувачів у Firmao.
  • База даних компанії – зберігати останню важливу інформацію у Firmao. Зберігайте свої рахунки-фактури, листи, нотатки щодо ваших клієнтів в одному місці.   
  • Сповіщення – інформуйте клієнтів про останні події – ваші клієнти більше ніколи не пропустять термін оплати. 
Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao