Керуйте своїми підписками за допомогою Firmao CRM, інтегрованого з Billsby: програмне забезпечення для виставлення рахунків за підписку

Опубліковано: 09.02.24Управління

У цій статті ми покажемо вам, як інтегрувати Firmao CRM із Billsby і чим це може бути корисним для вашої компанії. 

Білсбі є провідною компанією з програмного забезпечення для виставлення рахунків за підписку, яка допомагає підприємствам керувати виставленням рахунків-фактур і збором регулярних платежів. Billsby, визнана G2 найкращою платіжною платформою для підписок, оптимізує операції виставлення рахунків, пропонує гнучке керування підпискою, інтегрується з різними системами та забезпечує аналітику в реальному часі, підвищуючи ефективність і масштабованість. Billsby пропонує найпростіше та найлегше рішення для компаній, які вибирають платіжну модель за підписку, допомагаючи їм максимізувати потенційний дохід від підписки. 

Zapier — це платформа, яка дозволяє інтегрувати різні програми, інструменти та автоматизувати вашу роботу. Інтеграція між Zapier, Firmao і Billsby дозволяє автоматично передавати дані між цими платформами. Коли ви отримуєте платіж у Billsby, дані надходять безпосередньо до Firmao та створюють нову угоду. Це дозволяє автоматизувати багато трудомістких дій.

Zapier – тригери та дії

Інтеграція між Zapier, Firmao та Billsby пропонують різні тригери та дії для автоматизації потоку даних між цими платформами. Ми рекомендуємо перевірити це самостійно, щоб знайти оптимальний спосіб використання цього програмного забезпечення. 

Тригери: це події, які запускають автоматичні дії в інтеграції. Наприклад, тригером може бути клієнт, створений у Billsby, або нове завдання в Firmao.

Дії: це конкретні дії, які виконуються в результаті тригерів. Наприклад, коли створюється новий клієнт, у Firmao може з’явитися нова угода.

Що потрібно зробити, щоб підключити програми в Zapier?

Firmao: Увійдіть у свій обліковий запис, натисніть на кнопку в правому куті (з буквою А – адмін), натисніть «налаштування компанії». Ліворуч у вас будуть різні категорії – натисніть «Інтеграції». Угорі клацніть «API», а потім натисніть «Увімкнути API». Тут ви матимете логін і пароль API – це облікові дані, необхідні для входу в Zapier. Решту можна налаштувати просто через Zapier.

Білсбі: Коли ви вперше підключите обліковий запис Billsby до Zapier, вас попросять надати домен вашої компанії та ключ API. Домен компанії можна знайти в URL-адресі вашого браузера, коли ви ввійшли в Billsby. API можна знайти, перейшовши на панель керування Billsby, натиснувши «Налаштування» > «Конфігурація» > «Ключі API та веб-хуки», де він буде розташований на вкладці «Ключ API».

Як створити робочий Zap:

Ми покажемо вам, як створити робочий Zap із Billsby як тригером і Firmao як дією – звичайно, ви можете перевірити це самостійно та робити інші цікаві Zap-и, використовуючи ці програми разом – багато можливостей чекають!

  1. Виберіть тригер Billsby – це буде фактор, який запускатиме автоматизацію, напр. Оплата успішна.
  2. Налаштуйте перший крок.
  3. Перевірте працездатність зап.
  4. Налаштувати другий етап – виберіть Firmao та виберіть, яку дію має активувати тригер, напр. Нове завдання буде створено в Firmao.
  5. Налаштуйте перший крок. 
  6. Заповніть дані – визначте назву завдання, виберіть пріоритет завдання, виберіть статус і за бажанням додайте опис. 
  7. Перевірте працездатність зап.
  8. Автоматика готова! У результаті, коли новий платіж буде успішним, завдання в Firmao повідомить ваших співробітників.  

Підготовка всього Zap зайняла менше 5 хвилин. Звичайно, існує більше ніж один спосіб створити Zap. Перевірте це самостійно, щоб знайти ідеальний зв’язок між нашим програмним забезпеченням.  

Які переваги ви можете отримати, використовуючи Firmao CRM з Billsby

  • Автоматизоване виставлення рахунків
    • Спростіть процес виставлення рахунків.
    • Відчуйте зручність ефективного керування підпискою та безперебійного періодичного виставлення рахунків. 
  • Безперебійна синхронізація даних клієнтів
    • Досягніть легкої синхронізації даних клієнтів в обох системах.
    • Ця інтеграція забезпечує послідовне оновлення інформації про клієнтів, деталей підписки та платіжних записів на обох платформах. 
    • Насолоджуйтесь уніфікованою перспективою взаємодії з клієнтами та історією платежів, яка може допомогти вашій команді продажів робити більш персоналізовані пропозиції.
  • Покращене залучення клієнтів
    • Покращте залучення клієнтів, використовуючи здатність цієї інтеграції розуміти взаємодію клієнтів, налаштування підписки та статус виставлення рахунків. 
    • Відкрийте можливості для персоналізованого спілкування, цільових пропозицій і проактивної підтримки, зміцнюючи відносини з клієнтами.
  • Проникливі звіти та аналітика
    • Поєднуйте дані з Firmao CRM і Billsby, щоб отримати цінну інформацію про поведінку клієнтів, ефективність підписки та показники доходу. 
    • Використовуйте ці інтегровані дані, щоб приймати зважені рішення, прогнозувати дохід і визначати можливості зростання.
Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao