Покращуйте керування взаємовідносинами з клієнтами та оптимізуйте співпрацю – інтегруйте Firmao CRM із BugHerd

Опубліковано: 16.04.24Управління

У цій статті ми покажемо, як підключитися Firmao з BugHerdі для чого можна використовувати цю інтеграцію. Це надзвичайно просто, тому що це робиться наскрізь Zapier.

BugHerd — це зручний інструмент для відгуків і відстеження помилок, ретельно розроблений для оптимізації спільної роботи над проектом веб-сайту. Це дозволяє командам без зусиль коментувати та повідомляти про проблеми безпосередньо на веб-сторінках для ефективного спілкування та керування завданнями. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс BugHerd є незамінним активом для команд, які прагнуть підвищити продуктивність і створити першокласні веб-проекти. Крім того, він надає клієнтам безпроблемний досвід звітування про проблеми веб-сайту та керування завданнями. Клієнти можуть без зусиль коментувати та повідомляти про проблеми безпосередньо на веб-сторінках, забезпечуючи безперебійну комунікацію з командами розробників. BugHerd дає клієнтам змогу ефективно відстежувати прогрес проекту та без зусиль співпрацювати.

Zapier це платформа, яка дозволяє інтегрувати різні програми та інструменти для автоматизації вашої роботи. Інтеграція між Zapier, Firmao і BugHerd дозволяє автоматично передавати дані між цими платформами. Коли новий коментар створюється в конкретному проекті за допомогою BugHerd, дані потраплять прямо до Firmao, створюючи нове завдання для сповіщення ваших співробітників. Це дозволяє автоматизувати багато трудомістких дій і гарантує, що у вас є актуальні дані.

Zapier – тригери та дії

Інтеграція між Zapier, Firmao і BugHerd пропонує різні тригери та дії для автоматизації потоку даних між цими платформами.

Тригери: події, які запускають автоматичні дії в інтеграції. Наприклад, тригером може бути нове завдання, рахунок-фактура, угода, компанія у Firmao або новий коментар, завдання чи проект у BugHerd.

Дії: конкретні дії, які виконуються в результаті тригерів. Наприклад, коли в BugHerd додається новий коментар, дані можуть перейти безпосередньо до Firmao, що призведе до створення нового завдання. 

Що потрібно зробити, щоб підключити програми в Zapier?

Firmao: Увійдіть в обліковий запис, натисніть на кнопку в правому куті (з літерою А – адмін), натисніть «налаштування компанії». Ліворуч у вас будуть різні категорії – натисніть «Інтеграції». У верхній частині натисніть «API», а потім натисніть «Увімкнути API». Тут ви матимете логін і пароль API – це облікові дані, необхідні для входу в Zapier. Решту можна налаштувати просто через Zapier.

BugHerd: Щоб підключити BugHerd до Zapier, увійдіть у свій обліковий запис BugHerd і перейдіть до «Налаштувань», а потім до сторінки «Інтеграції». Натисніть кнопку «Почати». Щоб підключитися до Zapier, вам знадобиться ключ API. Ви можете знайти його в «Налаштуваннях», у розділі «Загальні». Прокрутіть вниз, доки не побачите «Маркер автентифікації». Просто скопіюйте його та вставте під час створення першого Zap. 

Як створити робочий Zap:

Ми покажемо вам, як створити робочий Zap із BugHerd як тригером і Firmao як дією – звичайно, ви можете перевірити це самостійно та робити інші цікаві Zap-и, використовуючи ці програми разом – багато можливостей чекають!

  1. Виберіть тригер BugHerd – це буде фактор, який запускатиме автоматизацію, напр. Нове завдання.
  2. Налаштуйте перший крок.
  3. Перевірте дані та протестуйте продуктивність Zap.
  4. Налаштуйте другий етап – виберіть Firmao та виберіть, яку дію має активувати тригер, наприклад. у Firmao буде створено нове завдання.
  5. Заповніть дані, які ви хочете передати до Firmao, наприклад. опис завдання, посилання, серйозність проблеми. 
  6. Перевірте працездатність зап.
  7. Автоматика готова! Як наслідок, коли до BugHerd додається нове завдання, яке показує проблему на веб-сайті, дані надходять прямо до Firmao, створюючи нове завдання для вашої ІТ-команди.

Підготовка всього Zap зайняла менше 5 хвилин. Звичайно, існує більше ніж один спосіб створити Zap. Перевірте це самостійно, щоб знайти ідеальний зв’язок між нашим програмним забезпеченням. 

Як ви можете отримати користь від використання BugHerd разом із Firmao

Немає сумніву, що інтеграція Firmao з BugHerd може значно підвищити загальну ефективність вашої компанії. Ось кілька ключових переваг, які ми хочемо виділити:

  1. Спрощена комунікація: Безперешкодно повідомляйте та коментуйте проблеми безпосередньо в Firmao CRM, сприяючи ефективній комунікації між командами та забезпечуючи швидке вирішення проблем.
  1. Розширене керування завданнями: Спростіть призначення завдань і відстеження, інтегрувавши BugHerd із Firmao CRM, що забезпечить безперебійну співпрацю та покращить продуктивність.
  1. Підвищення продуктивності: Завдяки спрощенню комунікацій і процесів керування завданнями інтеграція BugHerd із Firmao CRM дозволяє командам більше зосереджуватися на основних завданнях, що призводить до підвищення продуктивності та кращих результатів.
  1. Підвищення рівня задоволеності клієнтів: Ефективне усунення несправностей із кращим і швидшим ідентифікатором проблеми. Коли клієнт помічає помилку чи помилку, він може легко звернутися до розробників, що призведе до кращого обслуговування клієнтів.
  1. Безпроблемний робочий процес: Завдяки інтеграції BugHerd у Firmao CRM ви можете насолоджуватися безперебійним робочим процесом, де взаємодія з клієнтами, звітування про проблеми та керування завданнями є централізованими, оптимізуючи процеси та зменшуючи тертя в роботі.
Author Avatar Себастьян Чубак

Головний операційний директор. Відповідає за нагляд за всіма аспектами операційної діяльності компанії. Він має великий досвід роботи в індустрії програмного забезпечення CRM і успішно керує командами з розробки продуктів, маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Він відповідає за формування знань і обізнаності про Firmao серед клієнтів.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao