Щоб залишатися конкурентоспроможними, потрібні інноваційні способи покращення відносин із клієнтами. Незважаючи на те, що програмне забезпечення CRM забезпечує надійну платформу для керування інформацією про клієнтів і взаємодії, додавання можливостей SMS може значно підвищити залучення клієнтів. Висока кількість відкритих SMS у поєднанні з багатими функціями CRM може допомогти оптимізувати комунікації, збільшити продажі та підвищити рівень задоволеності клієнтів.
Читайте далі, щоб дізнатися про переваги інтеграції SMS із CRM і про те, як вибрати найкраще рішення для свого бізнесу!
СМС клуб – українська компанія, яка працює в Україні та за її межами вже понад 15 років. Вона спеціалізується на автоматизації спілкування як з клієнтами, так і для корпоративного використання.
Послуги компанії включають:
1. SMS і RCS кампанії для бізнесу (як в Україні, так і за кордоном),
2. масовий обмін повідомленнями у Viber,
3. створення чат-ботів з можливістю інтеграції з OpenAI та багато іншого.
Інтеграція між SMS Club і Firmao дозволить компаніям не тільки підвищити задоволеність клієнтів, але й загальну ефективність і збільшити продажі. Цього можна досягти за допомогою багатьох функцій, реалізованих у програмному забезпеченні SMS та системах CRM.
Які покращення принесе ця інтеграція?
Покращене залучення клієнтів
SMS забезпечує прямий і негайний спосіб зв’язатися з клієнтами, забезпечуючи миттєве читання ваших повідомлень. Текстові повідомлення зазвичай мають вищі показники відкриття та відповіді, ніж електронна пошта, що призводить до ефективнішої взаємодії з клієнтами.
Персоналізований досвід клієнтів
Інтеграція дозволяє проводити персоналізовані SMS-кампанії на основі даних клієнтів, що зберігаються в CRM, покращуючи релевантність і залученість. Доступ до історії клієнтів і налаштувань дозволяє більш змістовні та контекстуальні розмови.
Посилені маркетингові зусилля
Компанії можуть створювати сегменти аудиторії в CRM і надсилати цільові SMS-кампанії, щоб підвищити ефективність своїх маркетингових зусиль. Автоматичні SMS-кампанії можуть бути запущені на основі дій і подій клієнтів, таких як дні народження, річниці покупки або покинуті візки для покупок.
Збільшення продажів і конверсій
SMS-повідомлення в певний час можуть допомогти залучити потенційних клієнтів через воронку продажів, надаючи миттєві відповіді та оновлення. Підприємства можуть надсилати ексклюзивні пропозиції та рекламні акції за допомогою SMS для миттєвих продажів і лояльності клієнтів.
Краща підтримка клієнтів
SMS-підтримка дозволяє швидко вирішувати проблеми клієнтів, підвищуючи задоволеність клієнтів. Клієнти можуть отримувати оновлення в режимі реального часу щодо запитів на обслуговування, доставки чи іншої важливої інформації.
Розширений збір даних
SMS-опитування та запити на відгуки можна легко інтегрувати, дозволяючи організаціям отримати цінну інформацію та покращити свої послуги. Інтеграція гарантує, що всі взаємодії з клієнтами, включаючи SMS, реєструються в CRM, забезпечуючи повне уявлення про діяльність клієнтів.