Навіщо вашій CRM потрібна інтеграція SMS для кращих відносин із клієнтами?

Опубліковано: 15.06.24CRM

Щоб залишатися конкурентоспроможними, потрібні інноваційні способи покращення відносин із клієнтами. Незважаючи на те, що програмне забезпечення CRM забезпечує надійну платформу для керування інформацією про клієнтів і взаємодії, додавання можливостей SMS може значно підвищити залучення клієнтів. Висока кількість відкритих SMS у поєднанні з багатими функціями CRM може допомогти оптимізувати комунікації, збільшити продажі та підвищити рівень задоволеності клієнтів. 

Читайте далі, щоб дізнатися про переваги інтеграції SMS із CRM і про те, як вибрати найкраще рішення для свого бізнесу!

СМС клуб – українська компанія, яка працює в Україні та за її межами вже понад 15 років. Вона спеціалізується на автоматизації спілкування як з клієнтами, так і для корпоративного використання.

Послуги компанії включають:

1. SMS і RCS кампанії для бізнесу (як в Україні, так і за кордоном),

2. масовий обмін повідомленнями у Viber,

3. створення чат-ботів з можливістю інтеграції з OpenAI та багато іншого.

Інтеграція між SMS Club і Firmao дозволить компаніям не тільки підвищити задоволеність клієнтів, але й загальну ефективність і збільшити продажі. Цього можна досягти за допомогою багатьох функцій, реалізованих у програмному забезпеченні SMS та системах CRM.

Які покращення принесе ця інтеграція?

Покращене залучення клієнтів

SMS забезпечує прямий і негайний спосіб зв’язатися з клієнтами, забезпечуючи миттєве читання ваших повідомлень. Текстові повідомлення зазвичай мають вищі показники відкриття та відповіді, ніж електронна пошта, що призводить до ефективнішої взаємодії з клієнтами.

Персоналізований досвід клієнтів

Інтеграція дозволяє проводити персоналізовані SMS-кампанії на основі даних клієнтів, що зберігаються в CRM, покращуючи релевантність і залученість. Доступ до історії клієнтів і налаштувань дозволяє більш змістовні та контекстуальні розмови.

Посилені маркетингові зусилля

Компанії можуть створювати сегменти аудиторії в CRM і надсилати цільові SMS-кампанії, щоб підвищити ефективність своїх маркетингових зусиль. Автоматичні SMS-кампанії можуть бути запущені на основі дій і подій клієнтів, таких як дні народження, річниці покупки або покинуті візки для покупок.

Збільшення продажів і конверсій

SMS-повідомлення в певний час можуть допомогти залучити потенційних клієнтів через воронку продажів, надаючи миттєві відповіді та оновлення. Підприємства можуть надсилати ексклюзивні пропозиції та рекламні акції за допомогою SMS для миттєвих продажів і лояльності клієнтів.

Краща підтримка клієнтів

SMS-підтримка дозволяє швидко вирішувати проблеми клієнтів, підвищуючи задоволеність клієнтів. Клієнти можуть отримувати оновлення в режимі реального часу щодо запитів на обслуговування, доставки чи іншої важливої інформації.

Розширений збір даних

SMS-опитування та запити на відгуки можна легко інтегрувати, дозволяючи організаціям отримати цінну інформацію та покращити свої послуги. Інтеграція гарантує, що всі взаємодії з клієнтами, включаючи SMS, реєструються в CRM, забезпечуючи повне уявлення про діяльність клієнтів.

Ви шукаєте таку інтеграцію? Зв’яжіться з нами за адресою marketing@firmao.io і повідомте нам, щоб ми могли реагувати на ваші потреби!

Author Avatar Дам'ян Яницький

Менеджер по роботі з клієнтами. Експерт з багаторічним досвідом роботи з клієнтами. Фірмао не має від нього секретів. Завдяки безперервній роботі з клієнтами він чудово знає, з якими проблемами стикаються компанії без відповідного програмного забезпечення.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao