У конкурентному світі ІТ-індустрії управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) має важливе значення для утримання клієнтів, покращення продажів і розвитку довгострокових відносин. CRM-система допомагає IT-компаніям керувати взаємодією з клієнтами, відстежувати клієнтів... читати далі
CRM-система стала незамінним інструментом у продажах для різних галузей, у тому числі для індустрії гастрономічного обладнання. Цей вид обладнання є вкрай необхідним для ресторанів, кафе та інших підприємств харчової промисловості. Конкуренція в цьому... читати далі
Ембіент-маркетинг, також відомий як ембієнтна реклама, — це маркетингова стратегія, яка використовує креативні та нетрадиційні методи для просування продукту чи послуги. Ця форма маркетингу має на меті привернути увагу споживачів у несподіваних місцях... читати далі
На сучасному висококонкурентному ринку компанії, що займаються машинобудуванням і обладнанням, повинні впроваджувати передові технології, щоб керувати своїми клієнтами та залишатися попереду конкурентів. Програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) може відігравати важливу роль... читати далі
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є важливим інструментом для підприємств будь-якого розміру та галузей, і дизайнери не є винятком. Системи CRM розроблені, щоб допомогти компаніям керувати відносинами з клієнтами, оптимізувати комунікацію та вдосконалюватися... читати далі
Продажі по телефону можуть бути складною справою, оскільки клієнти можуть демонструвати широкий діапазон поведінки. Важливо бути готовим до такої поведінки та знати, як на неї реагувати, щоб завершити продаж. Ось деякі звичайні моделі поведінки клієнтів... читати далі
Фотоелектрична промисловість стрімко розвивається, і все більше домогосподарств і підприємств переходять на сонячну енергію як на стійке та економічно ефективне рішення. Оскільки ринок стає все більш конкурентоспроможним, для фотоелектричних компаній важливо мати... читати далі
Індустрія постачання для бізнесу – це складний і конкурентний ринок, який передбачає продаж продуктів і послуг іншим підприємствам. У цій галузі важливо добре розуміти потреби та вподобання клієнтів, а також... читати далі
CRM або Customer Relationship Management — це система, яка використовується компаніями для керування взаємодією з клієнтами та відстеження даних клієнтів. Однак CRM не обмежується лише діловим світом – школи також можуть отримати вигоду від використання CRM для керування учнями... читати далі
Емоційний інтелект (EI) відноситься до здатності ідентифікувати, керувати та ефективно виражати емоції. В управлінні проектами EI може допомогти керівнику проекту керувати та мотивувати команду, ефективно спілкуватися із зацікавленими сторонами та справлятися зі стресовими ситуаціями.... читати далі
У висококонкурентній індустрії навчання та освіти сильна система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) може змінити ситуацію. CRM-система є потужним інструментом, який може допомогти навчальним компаніям оптимізувати свої процеси, будувати краще... читати далі
Втрата клієнта – це завжди невдача для будь-якого бізнесу. Однак є кілька способів повернути клієнтів, які залишили ваш сайт. Ось чотири можливості для вивчення: Персоналізований маркетинг електронною поштою: надішліть персоналізований електронний лист клієнту... читати далі