Управління проектами може бути складним і трудомістким процесом, що вимагає ретельного планування, організації та спілкування. Інструменти CRM (Customer Relationship Management) можуть допомогти оптимізувати процес управління проектом, надаючи централізований... читати далі
Розповідь — важливий елемент контент-маркетингу, який допомагає компаніям налагодити зв’язок із цільовою аудиторією на емоційному рівні та створити сильнішу ідентичність бренду. Розповідь передбачає використання розповіді для передачі повідомлення або просування a... читати далі
Продажі є важливою навичкою для будь-якого бізнесу чи професіонала з продажу, але це також може бути складним і схильним до помилок. У цій статті ми розповімо про п’ять найпоширеніших помилок продавців і про те, як їх уникнути. Зосередження на продукті... читати далі
Для відкриття бізнесу потрібне фінансування, але не всі підприємці мають доступ до венчурного капіталу чи інших форм фінансування. В останні роки з’явився новий підхід до фінансування – бутстрапінг. У цій статті ми розглянемо, що таке початкове завантаження та чому... читати далі
Впровадження системи CRM (Customer Relationship Management) може стати значною інвестицією для будь-якого бізнесу. Незважаючи на те, що переваги системи CRM добре задокументовані, переконати співробітників прийняти та використовувати систему може бути складним завданням. У цій статті... читати далі
Системи планування ресурсів підприємства (ERP) — це потужні інструменти, які допомагають організаціям планувати, керувати та оптимізувати свої ресурси. У цій статті ми обговоримо, як ERP-системи допомагають планувати ресурси компанії. Розподіл ресурсів: ERP... читати далі
Рішення для планування ресурсів підприємства (ERP) є важливим інструментом для компаній будь-якого розміру. Програмне забезпечення ERP об’єднує всі аспекти бізнесу, включаючи фінанси, управління запасами, планування виробництва, людські ресурси тощо, в єдину систему... читати далі
Цикл продажів — це етапи, через які проходить клієнт від початкового контакту з компанією до завершення продажу. Ефективна система CRM може допомогти компаніям керувати цими етапами та відстежувати їх, дозволяючи їм оптимізувати процес продажів і збільшити... читати далі
Показник кліків (CTR) — це показник, який використовується в цифровому маркетингу та вимірює співвідношення кліків і показів для певної реклами, електронної пошти або веб-сайту. CTR є ключовим показником ефективності (KPI) для маркетологів, оскільки він дає уявлення про... читати далі
Управління виробництвом є важливою складовою будь-якого виробничого бізнесу. Ефективне управління виробничими процесами має важливе значення для забезпечення своєчасної доставки продукції, оптимізації ресурсів і підтримки стандартів якості. Система ERP може допомогти... читати далі
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є життєво важливим інструментом для побудови міцних відносин із клієнтами. Використовуючи дані та статистику, надані системою CRM, підприємства можуть краще розуміти своїх клієнтів, надавати персоналізований досвід і... читати далі
Роль продавця полягає у виявленні потенційних клієнтів, керуванні потенційними клієнтами та укладанні угод. Однак керування цими завданнями може зайняти багато часу, і продавці можуть легко загрузнути в адміністративних завданнях, залишаючи їм менше часу, щоб зосередитися на них... читати далі