CRM
Як налаштувати CRM для B2C?

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є цінним інструментом для керування даними клієнтів, оптимізації продажів і маркетингових процесів, а також покращення взаємодії з клієнтами. У той час як більшість систем CRM розроблено для операцій «бізнес-бізнес» (B2B),... читати далі

Маркетинг
5 порад, як створити ефективну комерційну пропозицію

Комерційна пропозиція – це пропозиція, яку компанія представляє потенційному клієнту, описуючи переваги та цінність їхніх продуктів чи послуг. Створення ефективної комерційної пропозиції має важливе значення для залучення та утримання клієнтів. У цьому... читати далі

Маркетинг
Як збільшити продажі за допомогою соціальних мереж?

Соціальні медіа стали невід’ємною частиною сучасного бізнес-ландшафту, пропонуючи підприємствам потужну платформу для охоплення потенційних клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів. Однак, оскільки так багато компаній змагаються за увагу... читати далі

CRM
CRM online – інструменти для віддаленої роботи

З переходом до віддаленої роботи компанії все частіше звертаються до онлайн-інструментів для керування своїми операціями. Одним з важливих інструментів для бізнесу є програмне забезпечення CRM, що розшифровується як Customer Relationship Management. Система CRM створена для того, щоб допомогти... читати далі

WMS
Дізнайтеся, як заощадити гроші, перейшовши на хмарну ERP

Системи планування ресурсів підприємства (ERP) мають вирішальне значення для управління бізнес-операціями, інтеграції різних відділів і оптимізації процесів. Однак традиційні локальні системи ERP можуть бути дорогими та складними в обслуговуванні. Перехід на a... читати далі

CRM
Навіщо вашій компанії сучасна система CRM?

Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це програмна програма, яка допомагає підприємствам керувати взаємодією з клієнтами, відстежувати дані клієнтів і покращувати взаємодію з клієнтами. У сучасному бізнес-ландшафті сучасна система CRM є важливою для... читати далі

WMS
Які бізнес-функції виграють від платформи ERP?

Платформи корпоративного планування ресурсів (ERP) розроблені для інтеграції та оптимізації різних бізнес-процесів і функцій, що дозволяє підприємствам працювати ефективніше та результативніше. У цій статті ми обговоримо бізнес-функції, які... читати далі

CRM
Управління взаємовідносинами з клієнтами як філософія функціонування CRM системи

Управління взаємовідносинами з клієнтами, або CRM, — це філософія бізнесу, яка зосереджується на побудові та підтримці міцних відносин із клієнтами. CRM-система — це інструмент, який компанії використовують для реалізації цієї філософії шляхом керування даними клієнтів, продажами... читати далі

Маркетинг
Що таке ремаркетинг?

Ремаркетинг, також відомий як ретаргетинг, — це стратегія цифрової реклами, яка дозволяє компаніям орієнтуватися на людей, які раніше взаємодіяли з їхнім веб-сайтом або брендом. Ця стратегія передбачає відображення цільової реклами цим особам, коли вони... читати далі

WMS
У чому різниця між ERP та ERP 2?

Системи планування ресурсів підприємства (ERP) використовуються компаніями для управління основними бізнес-процесами, включаючи фінанси, людські ресурси, управління ланцюгом постачання та управління відносинами з клієнтами. В останні роки з'явився новий термін - ERP 2.... читати далі

CRM
CRM і Домашній офіс

Пандемія COVID-19 змусила багато компаній перейти на віддалене робоче середовище, коли співробітники працюють з домашніх офісів. Це створило унікальні виклики для компаній, які покладаються на системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM).... читати далі

CRM
Чому варто використовувати CRM систему?

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є важливими інструментами для компаній будь-якого розміру, які дозволяють їм керувати взаємодією з клієнтами, покращувати залучення клієнтів і стимулювати продажі. У цій статті ми обговоримо причини, чому це варто... читати далі