Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є цінним інструментом для керування даними клієнтів, оптимізації продажів і маркетингових процесів, а також покращення взаємодії з клієнтами. У той час як більшість систем CRM розроблено для операцій «бізнес-бізнес» (B2B),... читати далі
Комерційна пропозиція – це пропозиція, яку компанія представляє потенційному клієнту, описуючи переваги та цінність їхніх продуктів чи послуг. Створення ефективної комерційної пропозиції має важливе значення для залучення та утримання клієнтів. У цьому... читати далі
Соціальні медіа стали невід’ємною частиною сучасного бізнес-ландшафту, пропонуючи підприємствам потужну платформу для охоплення потенційних клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів. Однак, оскільки так багато компаній змагаються за увагу... читати далі
З переходом до віддаленої роботи компанії все частіше звертаються до онлайн-інструментів для керування своїми операціями. Одним з важливих інструментів для бізнесу є програмне забезпечення CRM, що розшифровується як Customer Relationship Management. Система CRM створена для того, щоб допомогти... читати далі
Системи планування ресурсів підприємства (ERP) мають вирішальне значення для управління бізнес-операціями, інтеграції різних відділів і оптимізації процесів. Однак традиційні локальні системи ERP можуть бути дорогими та складними в обслуговуванні. Перехід на a... читати далі
Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це програмна програма, яка допомагає підприємствам керувати взаємодією з клієнтами, відстежувати дані клієнтів і покращувати взаємодію з клієнтами. У сучасному бізнес-ландшафті сучасна система CRM є важливою для... читати далі
Платформи корпоративного планування ресурсів (ERP) розроблені для інтеграції та оптимізації різних бізнес-процесів і функцій, що дозволяє підприємствам працювати ефективніше та результативніше. У цій статті ми обговоримо бізнес-функції, які... читати далі
Управління взаємовідносинами з клієнтами, або CRM, — це філософія бізнесу, яка зосереджується на побудові та підтримці міцних відносин із клієнтами. CRM-система — це інструмент, який компанії використовують для реалізації цієї філософії шляхом керування даними клієнтів, продажами... читати далі
Ремаркетинг, також відомий як ретаргетинг, — це стратегія цифрової реклами, яка дозволяє компаніям орієнтуватися на людей, які раніше взаємодіяли з їхнім веб-сайтом або брендом. Ця стратегія передбачає відображення цільової реклами цим особам, коли вони... читати далі
Системи планування ресурсів підприємства (ERP) використовуються компаніями для управління основними бізнес-процесами, включаючи фінанси, людські ресурси, управління ланцюгом постачання та управління відносинами з клієнтами. В останні роки з'явився новий термін - ERP 2.... читати далі
Пандемія COVID-19 змусила багато компаній перейти на віддалене робоче середовище, коли співробітники працюють з домашніх офісів. Це створило унікальні виклики для компаній, які покладаються на системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM).... читати далі
Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) є важливими інструментами для компаній будь-якого розміру, які дозволяють їм керувати взаємодією з клієнтами, покращувати залучення клієнтів і стимулювати продажі. У цій статті ми обговоримо причини, чому це варто... читати далі