Маркетинг
Залучення клієнтів за допомогою контент-маркетингу

Контент-маркетинг останнім часом набуває популярності як ефективний спосіб залучення та залучення клієнтів. Насправді, за даними Content Marketing Institute, 91% маркетологів B2B використовують контент-маркетинг, щоб охопити клієнтів. Однак створення a... читати далі

Управління
Конфіденційність в Інтернеті – ви є валютою

У епоху цифрових технологій конфіденційність в Інтернеті викликає дедалі більше занепокоєння у багатьох людей. З широким використанням соціальних мереж, електронної комерції та інших онлайн-сервісів особисті дані стали цінним товаром. Компанії збирають ці дані для створення цільових... читати далі

CRM
Беззбитковості

Точка беззбитковості є важливою концепцією в бізнесі, оскільки вона представляє точку, в якій загальний дохід підприємства дорівнює загальним витратам. Досягнення точки беззбитковості має вирішальне значення для компаній, які прагнуть отримувати прибуток і розвивати свою діяльність.... читати далі

Маркетинг
Інтеграція продажів і маркетингу

Інтеграція продажів і маркетингу стає дедалі важливішою для компаній, які прагнуть покращити свої прибутки та збільшити залучення клієнтів. Команди з продажу та маркетингу традиційно працювали розділено, але, працюючи разом, вони... читати далі

WMS
Хмара та мобільність – майбутнє індустрії ERP

За останні роки галузь корпоративного планування ресурсів (ERP) зазнала значних змін, а хмара та мобільність стали ключовими рушійними силами інновацій. Хмарні ERP-системи пропонують підприємствам можливість зберігати та отримувати доступ до даних... читати далі

Продажі
Жінки - це майбутнє IT-індустрії

У світі інформаційних технологій традиційно домінували чоловіки. Однак останніми роками спостерігається зростання тенденції до того, що жінки приходять і досягають успіхів у цій галузі. Жінки привносять унікальні перспективи, навички та ідеї... читати далі

CRM
CRM для галузі дистрибуції

Галузь дистрибуції є висококонкурентною, і підприємства стикаються з різноманітними проблемами, зокрема гострою конкуренцією, зменшенням маржі та підвищенням вимог клієнтів. Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) пропонують вирішення цих проблем... читати далі

WMS
ERP: як краще контролювати витрати та керувати проектами?

Ефективне управління витратами та проектами має вирішальне значення для будь-якого бізнесу, який прагне досягти прибутковості та зростання. Система планування ресурсів підприємства (ERP) може допомогти підприємствам досягти цього, надаючи комплексне рішення для управління витратами та... читати далі

WMS
Як ERP-система допомагає підвищити конверсію в інтернет-магазині?

У сучасному світі, де покупки в Інтернеті стають новою нормою, компанії постійно шукають шляхи оптимізації своєї діяльності та збільшення прибутку. Одним із таких рішень, яке набуло величезної популярності, є планування ресурсів підприємства... читати далі

CRM
ТОП 5 функцій в CRM системах

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) революціонізували спосіб взаємодії компаній зі своїми клієнтами. CRM-система допомагає підприємствам керувати даними про клієнтів, відстежувати взаємодію з клієнтами та оптимізувати продажі та маркетинг... читати далі

CRM
6 проблем, які вирішить CRM система

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) стають все більш популярними серед підприємств будь-якого розміру. Ці системи забезпечують централізовану базу даних, яка допомагає компаніям керувати даними про клієнтів, відстежувати взаємодію з клієнтами та оптимізувати роботу... читати далі

Маркетинг
Як виміряти ефективність реклами?

Реклама є важливою складовою будь-якої маркетингової стратегії. Однак визначити, ефективна реклама чи ні, може бути складно. Вимірювання ефективності реклами має вирішальне значення для забезпечення позитивної прибутковості рекламних кампаній... читати далі