Контент-розрив — це термін, який використовується в контент-маркетингу для позначення різниці між вмістом на веб-сайті та вмістом, який цільова аудиторія шукає в Інтернеті. Ідея аналізу прогалин у вмісті полягає у визначенні тем або ключових слів, які потенційні клієнти шукають, але не знаходять задовільних результатів на певному веб-сайті. Це дозволяє маркетологам контенту визначати можливості для створення нового контенту, який може задовольнити потреби цільової аудиторії та залучити нових відвідувачів на веб-сайт.
Щоб провести аналіз прогалин у контенті, маркетологи контенту повинні визначити свою цільову аудиторію, їх пошукову поведінку та типи контенту, який вони шукають. Це можна зробити за допомогою інструментів дослідження ключових слів та іншого аналітичного програмного забезпечення. Після виявлення прогалин у вмісті веб-сайту маркетологи можуть створити новий вміст, щоб заповнити ці прогалини, використовуючи релевантні ключові слова та теми для підвищення його видимості та рейтингу в пошуковій системі.
Впровадження системи CRM може допомогти відстежувати історію пошуку клієнта та поведінку в Інтернеті, забезпечуючи більш персоналізований аналіз прогалин вмісту та підвищуючи релевантність і ефективність нового вмісту. Social CRM також може надати інформацію про поведінку та вподобання клієнтів в Інтернеті, допомагаючи маркетологам контенту створювати контент, який резонує з їхньою цільовою аудиторією. Загалом аналіз прогалин у контенті може допомогти компаніям покращити свої стратегії контент-маркетингу та підвищити видимість в Інтернеті та залучення клієнтів.
Перевірте нашу CRM систему, яка допоможе вам покращити ваш маркетинг.
Слідкуйте за нашим Facebook для отримання додаткової інформації.