10 правил створення ефективної інфографіки

Опубліковано: 10.01.23Маркетинг
10 rules for designing effective infographics

Хороша інфографіка схожа на рекламний щит, що стоїть біля швидкісного шосе. Він передає повідомлення швидко, ефективно і не вимагає особливої участі. Є одна умова: він повинен бути добре підготовлений. Сучасна маркетингова комунікація, особливо в Інтернеті, постійно розвивається. Клієнти поспішають по різних сторінках і витрачають буквально частки секунди на наступні повідомлення. Тут немає місця для довгих суперечок. У вас є маленький момент, щоб привернути увагу. Тоді ваш образ стане вашою найкращою зброєю.

Чому це так важливо?

Різні дослідження показують, що мозок здатний сприймати та розуміти візуальні повідомлення в 60 000 разів швидше, ніж текст. У світі, де кожна секунда на рахунку, це безцінна перевага. Тому не дивно, що понад 70% маркетологів базують свою онлайн-діяльність на різних візуальних формах. чому Тому що вони є ідеальною відповіддю на виклики сучасної комунікації. Вони здатні швидко й ефективно передавати ваш контент, а переглядати їх приємно й не вимагає особливої участі. Я розповім про 10 елементів, які роблять вашу інфографіку не тільки естетичною та цікавою, а й просто ефектною.

Використовуйте метафору

Одним із найважливіших елементів, що визначають успіх інфографіки, є креативність. Матеріали, позбавлені цікавої ідеї, зіллються в натовпі. На жаль, недостатньо розташувати декілька інформації на красивій картинці. Будьте відкриті до нестандартних рішень, здивуйте одержувача. Цього можна досягти за допомогою порівнянь чи асоціацій. Тут відмінно підійдуть різні типи візуальних метафор. Говорячи про збільшення доходів, замість сухих цифр можна показувати, наприклад, сходження на наступні сходинки. Малюнок стимулює уяву.

Адаптуйте презентацію до даних

Яку візуальну форму ви використовуєте, багато в чому залежить від вмісту, який ви хочете представити. Різні рішення підходять для числових даних, інші – для представлення ідей, треті – для показу процесів. Проаналізуйте інформацію та подумайте, яка форма буде для них найкращою. Якщо вам не вистачає ідеї, ви можете використовувати одну з трьох популярних схем, які з’являються в багатьох інфографіках як відправну точку:

  • Герої. Багато інфографіки візуалізують різні типи персонажів. Вони можуть бути метафорами ваших клієнтів, представників вашої компанії, а також уособленням проблеми, про яку ви говорите. Чи дозволяє тема вашої інфографіки познайомити з нею когось?
  • Хронологія. Інформація, пов’язана з часом або процесами, є дуже поширеною темою в інфографіці. Якщо ви хочете обговорити якісь події або показати причинно-наслідкові зв’язки, візуалізація допоможе реципієнту краще зрозуміти повідомлення.
  • Порівняння. Візуально також чудово працюють різні типи комбінацій. Коли ми хочемо показати дві екстремальні ситуації, стани чи окреслити якийсь контраст, варто також підкріпити це зображенням.

Розкажіть історію

Для ефективного спілкування потрібна відповідна структура. Чим більш хаотичним і випадковим буде ваш проект, тим менший вплив він матиме на одержувача. Ви повинні одягнути це в якусь зв'язну історію. Допоможе навіть простий поділ на вступ, розвиток і завершення.

  • Переосмисліть вступ. Переконайтеся, що у вас є привабливий заголовок. Саме вона приверне увагу до всього матеріалу. На початку також коротко окресліть контекст і тему, про які ви будете говорити.
  • Здивуйте розвитком. Шокувати, змушувати думати, задавати питання. Як у гарній історії, одержувач не може нудьгувати, переглядаючи вашу інфографіку. Інформація, яку ви надаєте, має бути новою та цінною для них.
  • Заклик до дії. Тільки в кінці думайте про заклик до дії. Коли одержувач дізнався весь контекст і отримав від вас цінну інформацію, він, швидше за все, позитивно відповість на ваш запит.

Установіть відповідність між змістом і зображенням

Не сприймайте візуальні елементи лише як доповнення чи прикрасу. Будь-які ілюстрації, піктограми, діаграми, кольори та інші графічні засоби, які ви використовуєте, повинні передавати сам вміст. Естетика важлива, але найбільшою силою інфографіки є розповідь через зображення.

Переконайтеся, що ваш вміст розбитий

Чим чіткіше матеріал поділений на дрібніші частини, тим більше шансів, що читач з ним ознайомиться. Одержувачам подобається вміст, який вони можуть вивчати поетапно. Якщо інформація змішується воєдино, вона стає приголомшливою та збентежує.

  • Подбайте про підзаголовки. Розділіть контент на кілька блоків і для кожного підготуйте окремий заголовок, який буде елементом навігації по контенту.
  • Окремі блоки. Намагайтеся візуально відокремити окремі відомості один від одного. Використовуйте різні фони, рамки тощо.

Вибирайте кольори усвідомлено

Колір – це перший графічний елемент, який помічає людське око. Кольори не тільки впливають на наше відчуття естетики, а й викликають певні емоції. Вибирайте кольори відповідно до того, яке враження ви хочете справити і про яку тему говорите. Однак переборщувати з кількістю кольорів не варто. Найбільш поширена інфографіка зазвичай містить максимум три кольори.

Орган претензії

Ваше повідомлення буде більш ефективним, якщо наведені вами дані заслуговують довіри. З точки зору аудиторії авторитет можна розуміти досить широко.
Елементи, які роблять інформацію достовірною, включають:

  • статистика – різні види досліджень, звітів та аналізів,
  • експерти – заяви людей з підтвердженими знаннями та досвідом,
  • кейси – приклади ситуацій, у яких конкретна інформація була перевірена на практиці.

Відрегулюйте довжину

Середній розмір становив 800 пікселів у ширину та приблизно 2600 пікселів у довжину. З цього випливає, що довжина типової інфографіки приблизно втричі перевищує її ширину. Намагайтеся не робити інфографіку занадто довгою. Найкращі пропорції 1:3, максимум 1:4 по відношенню між шириною і довжиною.

Не недооцінюйте текст

Хоча інфографіка в основному асоціюється з зображеннями, тексти, що в ній містяться, не можна недооцінювати. Дослідження також показують, що в хорошій інфографіці є майже 400 слів, що досить багато для типово візуального матеріалу. Текст повинен не тільки добре гармоніювати з зображенням, але й сам по собі бути цінним – привертати увагу і запам’ятовуватися.

Слідкуйте за трендами

Візуальні проблеми дуже чутливі до змін тенденцій. Те, що було популярно кілька років тому, сьогодні може повністю застаріти. Це стосується моди, дизайну інтер’єру, дизайну автомобілів, а також інфографіки. Щоб ваші проекти відповідали сучасним стандартам, вам необхідно стежити за поточними змінами та створювати рішення, які будуть адаптовані до них. Сучасну моду на графічний дизайн найкраще відображають популярні сайти креативної індустрії.

Резюме

Інфографіка є дуже ефективним маркетинговим інструментом, але тільки добре підготовлені матеріали мають шанси на успіх. Багато маркетологів, залучені потенційними ефектами, тестують цю форму та зустрічають своє сильне розчарування. Зважуючись на цей вид комунікації, вам необхідно мати цікаву ідею та чітке бачення того, як ви будете подавати свою інформацію. Естетичність і відповідність сучасним тенденціям також надзвичайно важливі. Проте візуальна комунікація вже не є лише одним із можливих варіантів. Обмін інформацією постійно прискорюється і зображення стає відмінним носієм. Чим швидше ви опануєте цю специфічну мову, тим швидше ви почнете отримувати від неї користь.

Перевірте нашу CRM систему, яка допоможе вам покращити ваш маркетинг.
Слідкуйте за нашим Facebook для отримання додаткової інформації.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao