Що таке вікторини і як з ними просувати бізнес?

Опубліковано: 14.11.23Управління

Встановлення контакту між людьми, наприклад, між продавцем і покупцем, є основою успішної взаємодії. Одним із засобів досягнення цієї мети є а вікторина. Що це? Давайте розберемося.

Що таке вікторина?

Суть вікторин – перевірити аудиторію. Отримані результати можуть мати різні практичні застосування. Такі анкети можуть бути різних форматів, залежно від мети, для якої вони створюються:

1. Для розваги та навчання. Такі вікторини мають привабливі назви, покликані розпалити цікавість користувачів. Їх можна використовувати для відновлення наявних знань, отримання нової інформації. У сфері маркетингу цей метод намагається привернути увагу до проекту, поширити рекламу та підвищити впізнаваність бренду.

2. Продавати товари та послуги. Передбачається, що в цьому випадку потенційний покупець вже приблизно знає, чого він хоче. Наприклад, купити пальто. За допомогою грамотно складених навідних питань йому допомагають зрозуміти, яка модель, якого відтінку, фактури, розміру і т. д. йому підійде більше.

Магазин косметики допоможе знайти шампунь і кондиціонер для волосся, відповівши на 10 простих запитань.

3. Для мотивації та залучення. Умовна ситуація – людина вирішила зайнятися силовими тренуваннями, але ніколи раніше не займалася цією сферою, а тому не має навіть початкових знань. Участь в анкеті допоможе йому зрозуміти свої потреби та визначитися з планами на майбутнє. Крім того, відповідний спортивний центр запропонує свої послуги, розпише переваги у вигляді індивідуальних програм тренувань та інше, намагаючись залучити нового клієнта.

Після проходження вікторини клієнт отримує знижку на підписку.

4. Отримати контактну інформацію користувача. Тактика відрізняється від попередніх варіантів тим, що учасник не отримає результат тесту одразу – його запропонують надіслати, наприклад, на електронну пошту. Таким чином формується база даних клієнтів і є можливість зворотного зв'язку з ними.


Щоб отримати оцінку вартості кухні, в кінці вікторини користувачеві необхідно
введіть їхні контактні дані

Для чого потрібна вікторина на сайті

У більшості випадків це взаємовигідний спосіб спілкування між продавцем і споживачем. Майже кожен стикався з ситуацією, коли йому було некомфортно переглядати сайт із значним списком товарів чи послуг і відчувати агонію вибору. Зрештою пошуки можуть припинитися через їх неефективність, і позитивного результату не буде ні для однієї зі сторін.

Маючи a добре складена вікторина допоможе споживачеві заощадити час, а продавцю краще зрозуміти свою аудиторію. Остаточна пропозиція буде сформована виходячи з індивідуальних потреб. Природно, що бренд, який уважно ставиться до потенційного клієнта і здатний запропонувати продукт, що відповідає його бажанням, викличе симпатію і бажання повернутися до нього знову.

Перевага вікторини над звичайною формою

Основна відмінність між цими двома методами комунікації полягає в тому, що стандартна форма призначена для рішучих покупців, які вже мають чітке уявлення про те, який продукт або послугу вони хочуть купити. Відсоток таких споживачів невеликий.

Набагато більше тих, кого потрібно підвести до правильного рішення, допомогти зробити вибір і, як наслідок, скласти якісну заявку. Тут на допомогу приходять вікторини. Їх переваги в порівнянні зі звичайною формою полягають в наступному:

  • Споживач втягується в тестування, часто непомітно, і в процесі його інтерес і бажання побачити результат зростає.
  • Ненав'язливий формат робить процес вибору легким і приємним.
  • Аудиторія розширюється за рахунок тих, хто раніше не міг визначитися з вибором.
  • Завдання менеджерів з продажу спрощується, завдяки отриманню достовірної інформації про запити та потреби клієнтів.

Як грамотно скласти вікторину – основні правила

Для того, щоб анкета виконувала своє призначення, при створенні анкети необхідно:

  1. Визначте кінцеву мету тесту.
  2. Визначте цільову аудиторію. Не варто намагатися охопити всіх, оскільки питання вийдуть «розмитими». Краще виділити пару вікових категорій і почати працювати з ними в голові.
  3. Придумайте привабливий заголовок, який розпалює цікавість і хвилювання.
  4. Виберіть стислий перелік запитань, від 8 до 10. Менший обсяг не дасть повного уявлення про потреби, а більший може втомити тестованого.
  5. Зверніть увагу на кольорову гаму та ілюстрації.
  6. Правильно сформулюйте варіанти кінцевого результату.

Позитивна складова обов'язкова, адже незадоволений і розчарований клієнт навряд чи захоче повернутися знову.

Підводячи підсумок, можна сказати, що вікторина – це хороший спосіб налагодити стосунки між людьми навіть без безпосереднього контакту. Це рішення, яке має позитивний результат для всіх сторін, залучених у процес.

Про автора

Ця стаття створена у співпраці з FormDesigner – конструктор веб-форм, опитувань, вікторин і калькулятора. За допомогою цього конструктора веб-форм ви можете створити будь-яку веб-форму за кілька хвилин без допомоги дизайнера чи програміста. Це альтернатива таким сервісам як JotForm, TypeForm, 123FormBuilder та іншим.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao