Schedpol – як система CRM полегшила щоденну організацію роботи в компанії

Опубліковано: 16.08.22Управління
Schedpol - how the Firmao system facilitated the daily organization of work in the company

Хочете покращити щоденну роботу вашої компанії? Подивіться, як Schedpol покращив управління та організацію в компанії після впровадження системи Firmao.

У статті нижче ви дізнаєтеся, серед іншого, які функції є ключовими в щоденній роботі системи та що робить її набагато ефективнішою з системою Firmao.

З чого складається бізнес Щедпола?

Для початку варто охарактеризувати діяльність зазначеної компанії. Які функціональні можливості в системі є особливо корисними, багато в чому залежить від щоденних обов’язків відповідної компанії.

Понад тридцять років Schedpol підтримує клієнтів у створенні надихаючих ванних кімнат, які є комфортними та безпечними у використанні. Їхня мета — надавати продукти найвищої якості в категорії меблів для ванних кімнат. Зараз у системі працює 25 співробітників.

Реалізація

Під час презентації системи ми фактично обговорили всі можливості системи, щоб ознайомити клієнта з можливостями системи, негайно домовившись про чергову презентацію за участю ключових співробітників компанії.

На наступному етапі впровадження ми зосередилися на найважливіших аспектах системи, якими мали користуватися співробітники, включно з навчанням кожного співробітника за підтримки наставника тому, як справлятися із завданнями, проектами, підрядниками. Ми зосередилися на призначенні доступу окремим співробітникам, щоб співробітники отримували лише інформацію про ті завдання, які вони насправді повинні виконувати під час роботи.

Можливість персоналізації системи дозволила нам створити багато додаткових полів і створити персоналізовані шаблони для звітів про завдання або проекти, щоб особи, які приймають рішення, і керівники могли отримати якомога більше інформації у вигляді звітів про виконані та невиконані завдання.

Під час і після впровадження системи співробітники могли розраховувати на підтримку консультанта, як у формі електронної пошти, так і, перш за все, по телефону, як в технічному аспекті, так і в пошуку подальших рішень для оптимізації процеси.

Вас цікавить впровадження системи управління бізнесом? Зв'яжіться з нами! Наша команда з радістю відповість на всі ваші запитання та розвіє будь-які сумніви! ПОСИЛАННЯ

Author Avatar Себастьян Чубак

Головний операційний директор. Відповідає за нагляд за всіма аспектами операційної діяльності компанії. Він має великий досвід роботи в індустрії програмного забезпечення CRM і успішно керує командами з розробки продуктів, маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Він відповідає за формування знань і обізнаності про Firmao серед клієнтів.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao