Оптимізуйте управління запасами з Firmao на Promlift

Опубліковано: 10.08.22Управління
Optimize inventory management with Firmao at Promlift

Ви зацікавлені в оптимізації операцій управління складом? Бажаєте оптимізувати свою щоденну роботу? Подивіться, як Промліфт покращив управління складом після впровадження системи Firmao.

У статті нижче ви дізнаєтесь, серед іншого, які функції є ключовими управління складом в системі і що робить роботу з системою Firmao набагато ефективнішою.

Чим займається компанія «Промліфт»?

Для початку варто охарактеризувати діяльність зазначеної компанії. Які функціональні можливості системи є особливо корисними, багато в чому залежить від щоденних обов’язків відповідної компанії.

Промліфт надає комплексне складське обладнання. Вони працюють переважно в Бидгощі та Куявсько-Поморському воєводстві, але надають навантажувачі та складські вантажівки клієнтам по всій Польщі. Окрім широкого вибору навантажувачів, складських навантажувачів, електронавантажувачів, ручних навантажувачів та дизельних навантажувачів, вони також займаються складським обладнанням. Вони постачають як складські стелажі різних типів, виготовлені за розміром, так і платформи, тачки, столи для ножиць та багато інших товарів.

Реалізація

Клієнта цікавило управління складом. Під час презентації, відповідно до вимог, ми зосередилися переважно на функції, пов'язані зі складом, зокрема на продукція/складська функція, складські документи, замовлення, пропозиції, рахунки. Клієнту також показали персоналізація системи, що є перевагою системи Firmao перед конкуруючими системами.

Система Firmao дозволяє вам створювати власну базу даних про товари, послуги та створювати складські документи, які після створення автоматично оновлюються на складі, а також перевіряючи, чи є на складі необхідну кількість товару. Клієнт скористався цією опцією, а також опцією з кількома складами, за допомогою якої ми створили для нього необхідну кількість додаткових складів залежно від того, у скількох регіонах Польщі є філії Promlift. Цей варіант дуже сподобався клієнту на початковому етапі реалізації.

Під час впровадження ми разом із клієнтом створили ряд додаткових полів, які відображалися, наприклад, у вікні створення продукту, у картці товару та в списку товарів у вигляді стовпця, що дозволяло клієнту виконувати категоризація товарів, розширена фільтрація товарів, де крім полів за замовчуванням під час фільтрації користувачі могли використовувати додаткові поля. Це призвело до оптимізації управління запасами.

Ефекти впровадження Firmao

Завдяки впровадженню Firmao на Промліфті значно оптимізовано управління складом, співробітники можуть легко перевіряти поточні запаси продукції, документувати зміни на складі. Крім того, особи, які приймають рішення, можуть легко перевірити всі рухи співробітників на складі або створити складські звіти.

Крім того, користувачі можуть у будь-який час розраховувати на допомогу супервайзера, а також персоналу технічної підтримки Firmao.

Вас цікавить впровадження системи управління бізнесом? Зв'яжіться з нами! Наша команда з радістю відповість на всі ваші запитання та розвіє будь-які сумніви! ПОСИЛАННЯ

Author Avatar Дам'ян Яницький

Менеджер по роботі з клієнтами. Експерт з багаторічним досвідом роботи з клієнтами. Фірмао не має від нього секретів. Завдяки безперервній роботі з клієнтами він чудово знає, з якими проблемами стикаються компанії без відповідного програмного забезпечення.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao