Як система CRM автоматизувала процеси продажів в MontiRol

Опубліковано: 12.08.22Управління
How the Firmao system automated sales processes at MontiRol

Шукаєте рішення для підвищення ефективності продажів, автоматизації операцій і кращого управління процесами у своїй компанії? Подивіться, як MontiRol вирішив усі ці проблеми, впровадивши Firmao.

Із наведеної нижче статті ви дізнаєтесь, серед іншого, які функціональні можливості є ключовими для автоматизації процесу продажів у системі та що робить вашу роботу набагато ефективнішою з системою Firmao.

Вплив Firmao на розвиток MontiRol

Кожна компанія, в силу особливостей свого бізнесу, знаходить в системі Firmao інші найбільш корисні і бажані функції, які полегшують щоденну роботу і скорочують час виконання багатьох обов'язків.

Компанія MontiRol займається комплексною пропозицією продажу, встановлення та обслуговування всіх систем затінення: рулонних штор, жалюзі, маркіз, пергол, москітних сіток та автоматики, тому клієнт хотів підвищити ефективність продажів, автоматизувати операції та краще керувати процесами. . Система спочатку була призначена для 3 співробітників з можливістю значного розширення кількості користувачів за короткий час.

Реалізація

Під час презентації були представлені такі функції, як підрядники, електронні листи, пропозиції та замовлення, транзакції та рахунки-фактури, можливості продажу, канбан, воронка продажів, аналітика, календар.

На наступних етапах впровадження ми зосередилися в основному на функціональності можливостей продажів, де під час обговорення функціональних можливостей ми використовували можливості персоналізації системи та впровадження автоматизованих функціональних можливостей. Система Firmao дозволяла нам редагувати стандартні етапи можливостей продажів, кожному етапу було призначено цілі у формі контрольного списку (список для позначення досягнутих цілей), і ми використовували функціональні можливості автоматизації. Автоматизація в системі дозволила створити та призначити кожному етапу продажів шаблони завдань, де в залежності від того, на якому етапі продажу знаходиться продавець, система автоматично створює завдання-нагадування для співробітника з переліком дій, які необхідно виконати. .

Вплив Firmao на розвиток компанії

Співробітники відділу продажів активно продають, а завдяки використанню системи Firmao та функції налаштованих продажів пришвидшили процедуру індивідуальних продажів та змогли збільшити обсяги продажів за рахунок автоматизації процесів. Особи, які приймають рішення, мають доступ до всіх даних, щоб вони могли слідкувати за кроками, які виконують продавці, і завдяки таким функціям, як звітність, фінансові діаграми, воронки продажів і аналіз, вони можуть постійно аналізувати ефективність продажів всередині окремих співробітників, продуктів на щодня, щотижня або щомісяця.

Тепер ви знаєте, як Firmao вплинула на розвиток MontiRol. Багато різних функціональних можливостей призвели до оптимізації щоденної роботи, а автоматизація процесів продажів підвищила задоволеність компанії.

Вас цікавить впровадження системи управління бізнесом? Зв'яжіться з нами! Наша команда з радістю відповість на всі ваші запитання та розвіє будь-які сумніви! ПОСИЛАННЯ

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao