Підключіть свій облік до CRM: інтегруйте FreeAgent із Firmao CRM

Опубліковано: 12.03.24Управління

У цій статті ми покажемо, як підключитися Firmao з FreeAgentі для чого можна використовувати цю інтеграцію. Це надзвичайно просто, тому що це робиться наскрізь Zapier.

FreeAgent це відзначене нагородами хмарне бухгалтерське програмне забезпечення для бухгалтерів, бухгалтерів та їхніх клієнтів малого бізнесу. Завдяки понад 150 000 клієнтів і неперевершеній підтримці FreeAgent спрощує адміністрування клієнта та надає вам функції та інформацію, необхідні для процвітання вашої практики.

Простий у користуванні клієнтами завдяки легкому відстеженню витрат, виставленню рахунків і банківським каналам, FreeAgent дає вам доступ до всіх функцій, необхідних вам і вашим клієнтам, включаючи сумісне з MTD декларування ПДВ, самооцінку, податок на корпорацію, остаточні рахунки та багато іншого. більше. Наш відзначений нагородами мобільний додаток для iOS та Android дає клієнтам свободу створювати рахунки-фактури та записувати витрати на ходу.

Zapier — це платформа, яка дозволяє інтегрувати різні програми та інструменти, що дозволяє автоматизувати вашу роботу. Інтеграція між Zapier, Firmao і FreeAgent дозволяє автоматично передавати дані між цими платформами. Коли ваша команда продажів додає новий рахунок-фактуру в Firmao, дані надходять безпосередньо до FreeAgent і створюють нове завдання для вашої групи бухгалтерів. Це дозволяє автоматизувати багато трудомістких дій і гарантує, що у вас є актуальні дані.

Що потрібно зробити, щоб підключити програми в Zapier?

Firmao: Увійдіть у свій обліковий запис, натисніть на кнопку в правому куті (з буквою А – адмін), натисніть «налаштування компанії». Ліворуч у вас будуть різні категорії – натисніть «Інтеграції». Угорі клацніть «API», а потім натисніть «Увімкнути API». Тут ви матимете логін і пароль API – це облікові дані, необхідні для входу в Zapier. Решту можна налаштувати просто через Zapier.

FreeAgent: Підключаючи FreeAgent до Zapier, увійдіть, використовуючи свої облікові дані FreeAgent. Потім натисніть «Авторизувати», щоб увімкнути підключення. 

Як створити робочий Zap:

Ми покажемо вам, як створити робочий Zap із Firmao як тригером і FreeAgent як дією – звичайно, ви можете протестувати це самостійно та робити інші цікаві Zap-и, використовуючи ці програми разом – багато можливостей чекають! Наш приклад використання буде корисним для зв’язку відділу продажів із бухгалтерією у вашій компанії. 

  1. Виберіть тригер Firmao – це буде фактор, який запускатиме автоматизацію, напр. Новий рахунок-фактура.
  2. Налаштуйте перший крок.
  3. Перевірте дані та протестуйте продуктивність Zap.
  4. Налаштувати другий етап – виберіть FreeAgent і виберіть, яку дію має активувати тригер, напр. для ваших бухгалтерів буде створено Нове завдання 
  5. Заповніть дані, які ви хочете передати від Firmao, напр. назва підприємства, номер ПДВ, дата, сума. 
  6. Перевірте працездатність зап.
  7. Автоматика готова! У результаті, коли ваша команда продажів додасть новий рахунок-фактуру, завдання для бухгалтерів надійде у FreeAgent.

Підготовка всього Zap зайняла менше 5 хвилин. Звичайно, існує більше ніж один спосіб створити Zap. Перевірте це самостійно, щоб знайти ідеальний зв’язок між нашим програмним забезпеченням.  

Які переваги ви можете отримати від FreeAgent із Firmao

Немає сумніву, що інтеграція Firmao з FreeAgent може значно підвищити загальну ефективність вашої компанії. Ось кілька ключових переваг, які ми хочемо виділити:

  1. Оптимізований фінансовий менеджмент: Інтеграція FreeAgent із Firmao оптимізує ваші фінансові процеси. Firmao полегшує керування клієнтами, а FreeAgent виконує бухгалтерські завдання. 
  2. Автоматична синхронізація даних: Інтеграція FreeAgent і Firmao автоматизує синхронізацію даних, зменшуючи ручне введення та мінімізуючи помилки, які можуть виникнути під час ручної передачі даних між системами. 
  3. Покращена ефективність: Співпраця FreeAgent із Firmao покращує загальну ефективність управління фінансами, дозволяючи вам приділяти менше часу адміністративним завданням і більше – розвитку бізнесу. 
  4. Покращена фінансова статистика: Консолідація фінансових даних в одному місці дає змогу глибше зрозуміти фінансовий стан вашого бізнесу. Детальні звіти та аналітика FreeAgent дозволяють приймати обґрунтовані рішення щодо ваших фінансів. 
  5. Оптимізоване керування клієнтами: Функції керування клієнтами Firmao доповнюють можливості FreeAgent, пропонуючи додаткові інструменти для керування відносинами з клієнтами. Вони включають відстеження історії спілкування та збереження інформації про клієнта. 
  6. Гарантована відповідність і точність: І FreeAgent, і Firmao допомагають підтримувати дотримання податкового законодавства та забезпечувати точність фінансових записів. Використовуючи обидві платформи, ви зменшуєте ризик помилок і підтримуєте актуальність і точність своїх фінансових даних. 
Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao