Полегшіть життя своїм польовим працівникам – інтегруйте Firmao CRM із Pepadocs!

Опубліковано: 01.03.24Управління

У цій статті ми покажемо, як підключитися Firmao з Пепадоксі для чого можна використовувати цю інтеграцію. Це надзвичайно просто, тому що це робиться наскрізь Zapier.

Пепадокс це відоме у Швейцарії рішення, призначене для оптимізації створення документів і звітів за допомогою сучасного підходу до цифрових звітів про втручання. За допомогою Pepadocs організації можуть легко створювати, налаштовувати та керувати різноманітними документами, від звітів про втручання до цифрових паспортів продуктів.

Завдяки інструментам для створення налаштованих шаблонів звітів і автоматизації численних аспектів процесу збору інформації та створення звітів у форматі PDF платформа пропонує повний набір функцій, включаючи автоматичне створення документів і можливості спільної робочої області, доступ до яких здійснюється через інтуїтивно зрозумілий веб-інтерфейс або мобільний додаток. Незалежно від того, чи працюєте ви в автономному режимі з нашим додатком для iOS чи Android або створюєте нові звіти, Pepadocs виділяється своєю адаптивністю та персоналізацією.

Інтеграцію між Pepadocs і Firmao дуже легко налаштувати, тому що ви можете використовувати вже налаштовані шаблони.

Zapier – тригери та дії

Інтеграція між Zapier, Firmao і Pepadocs пропонує різні тригери та дії для автоматизації потоку даних між цими платформами.

Тригери: це події, які запускають автоматичні дії в інтеграції. Наприклад, тригером може бути Нове завдання, Рахунок-фактура, Угода, Компанія у Firmao.

Дії: це конкретні дії, які виконуються в результаті тригерів. Наприклад, коли нове завдання додається в Firmao, новий звіт можна створити в Pepadocs.

Що потрібно зробити, щоб підключити програми в Zapier?

Firmao: Увійдіть у свій обліковий запис, натисніть на кнопку в правому куті (з буквою А – адмін), натисніть «налаштування компанії». Ліворуч у вас будуть різні категорії – натисніть «Інтеграції». Угорі клацніть «API», а потім натисніть «Увімкнути API». Тут ви матимете логін і пароль API – це облікові дані, необхідні для входу в Zapier. 

Пепадокс: Вам потрібно буде отримати ключ API. Перейдіть до панелі керування в розділі «З’єднувачі». Після цього ви зможете створити ключ API та ввести його в Zapier.

Як створити робочий Zap? 

З’єднати Firmao із Pepadocs дуже просто завдяки шаблонам Zap. Звичайно, ви можете перевірити це самостійно та вручну зробити інші цікаві Zaps, використовуючи це програмне забезпечення разом – багато можливостей чекають!

Є два способи створити Zap:

  1. (Рекомендовано) Ви можете використовувати вже готові шаблони Zap. Є 4 попередньо налаштовані шаблони, які можуть автоматизувати потік даних між програмами – незалежно від того, чи потрібен вам Firmao як тригер чи як дія. Це дуже просте рішення, оскільки воно вимагає лише кількох облікових даних від користувача.
  1. Ви можете налаштувати Zap вручну, вибравши потрібні тригери та дії зі списку в Zapier. Це вимагатиме ручного налаштування кожного аспекту Zap. Однак це може бути корисним, якщо у вас є певні потреби, яким шаблон не відповідає.

Яку користь ви можете отримати від Firmao CRM у поєднанні з Pepadocs?

Немає сумніву, що інтеграція Firmao з Пепадокс може значно підвищити загальну ефективність вашої компанії. Ось кілька ключових переваг, які ми хочемо виділити:

  • Повна інтеграція даних: Завдяки інтеграції Firmao CRM із Pepadocs організації можуть безперешкодно отримувати відповідні дані клієнтів із системи CRM у свої документи, забезпечуючи точність і послідовність у всіх каналах зв’язку. Крім того, кожен документ можна закріпити за іншим клієнтом, показуючи історію роботи з ним.
  • Ефективність та економія часу: Функції автоматизації Pepadocs дозволяють організаціям автоматизувати численні аспекти процесу створення документів, заощаджуючи час і зменшуючи ручні зусилля. Завдяки інтеграції з Firmao цю автоматизацію можна розширити, включивши дані клієнтів, що ще більше спрощує процес.
  • Налаштування та персоналізація: Pepadocs пропонує інструменти для створення налаштованих шаблонів звітів, що дозволяє організаціям адаптувати документи до своїх конкретних потреб і правил брендингу. Інтеграція з Firmao гарантує, що ці налаштовані документи можуть легко включати відповідні дані клієнтів, уможливлюючи персоналізоване спілкування з клієнтами.
  • Комплексна звітність: Pepadocs підтримує створення широкого діапазону документів, від звітів про втручання до цифрових паспортів продуктів. Інтеграція з Firmao гарантує, що ці звіти можуть включати релевантні дані клієнтів, надаючи організаціям вичерпну інформацію про їхні стосунки з клієнтами та взаємодію.
  • Кращий робочий процес: Інтеграція Firmao CRM із Pepadocs спрощує робочий процес компанії. Працівники на місцях можуть легко отримати доступ до даних з будь-якого місця, коли їм потрібна конкретна інформація про клієнта. Більше того, співробітники можуть спілкуватися один з одним через CRM, що може вирішити багато складних питань.
Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao