Управління персоналом і роль CRM системи

Опубліковано: 22.01.23CRM
Human resource management and the role of the CRM system

Управління людськими ресурсами (HRM) є критично важливою функцією в будь-якій організації, відповідальною за управління робочою силою, набір і наймання працівників, надання можливостей для навчання та розвитку, а також забезпечення дотримання трудового законодавства та правил. В останні роки роль систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) в HRM стає все більш важливою. Ось як:

Наймання та наймання

CRM-система може допомогти фахівцям з кадрів ефективніше керувати процесом найму та найму персоналу шляхом автоматизації таких завдань, як перевірка резюме, планування співбесід і надсилання пропозицій про роботу. Використовуючи систему CRM, відділ кадрів також може відстежувати взаємодію кандидатів, керувати набором кандидатів і оцінювати ефективність каналів найму.

Навчання та розвиток

CRM-система може допомогти відділу кадрів ефективніше керувати програмами навчання та розвитку співробітників шляхом відстеження навичок, компетенції та продуктивності співробітників. Використовуючи систему CRM, відділ кадрів може виявити прогалини в навичках, створити плани навчання та оцінити ефективність програм навчання.

Залучення співробітників

Система CRM може допомогти відділу кадрів покращити залучення співробітників, забезпечуючи централізовану платформу для спілкування, зворотного зв’язку та визнання. Використовуючи систему CRM, HR може дозволити співробітникам ефективніше співпрацювати, ділитися знаннями та ідеями, а також надавати зворотній зв’язок один одному та керівництву.

Управління продуктивністю

CRM-система може допомогти відділу кадрів ефективніше керувати продуктивністю співробітників, надаючи інструменти для встановлення цілей, відстеження прогресу та надання зворотного зв’язку. Використовуючи систему CRM, відділ кадрів може надавати менеджерам дані про продуктивність співробітників у режимі реального часу, що може допомогти їм приймати обґрунтовані рішення щодо просування по службі, підвищення зарплати та інших питань, пов’язаних з персоналом.

Управління відповідністю

CRM-система може допомогти відділу кадрів ефективніше керувати дотриманням трудового законодавства та правил, надаючи інструменти для відстеження даних про співробітників, керування запитами на відпустку та ведення точного обліку. Використовуючи систему CRM, відділ кадрів може переконатися, що організація дотримується всіх відповідних законів і правил, і уникнути дорогих штрафів і пені.

Підсумовуючи, роль систем CRM у HRM стає все більш важливою, оскільки організації прагнуть покращити свої кадрові процеси та підвищити залученість співробітників. Використовуючи систему CRM, відділ кадрів може автоматизувати завдання, покращити комунікацію та надавати дані в режимі реального часу про продуктивність співробітників, що може сприяти зростанню та успіху бізнесу.

Слідкуй за нами на Facebook і перевірте нашу CRM систему.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao