Інтеграція CRM з інтернет-магазинами

Опубліковано: 04.08.21CRM

Переваги інтернет-магазинів загальновідомі. Клієнтів не потрібно переконувати робити покупки через Інтернет. Це зручніше, швидше, і часто є більший вибір, ніж у звичайних магазинах.

То які ж переваги для підприємців? З чого почати створення інтернет-магазину? Нижче ви знайдете кілька порад щодо створення інтернет-магазину та вибору програмного забезпечення.

Компанія має інтеграцію з:

Prestashop

Shoper

Алегро

Ідоселл

BaseLinker

Інтернет-магазин – переваги

Створення інтернет-магазину – це не лише можливість розвитку для існуючих підприємств, це також альтернатива для людей, які працюють віддалено. Завдяки можливостям, які пропонує інтернет-магазин, ви маєте шанс почати бізнес своєї мрії. Залежно від розміру підприємства, інтернет-магазин зазвичай може бути одноосібним або сімейним підприємством.
У стаціонарних точках можна обслуговувати тільки місцевих клієнтів, в інтернет-магазині ж таких обмежень немає. Ваш магазин буде відкритий 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Відкриття інтернет-магазину також означає зниження витрат на утримання, не потрібно орендувати приміщення в привабливому, часто відвідуваному місці, не потрібно платити за комунальні послуги. Електронний магазин доповнить ваш бізнес.

Будьте вашим першим клієнтом

Кожен з нас клієнт, а не кожен підприємець. Якщо ви хочете перенести свій магазин в Інтернет, подумайте про те, що вам подобається в інших електронних магазинах. Візьміть на себе роль клієнта. Як би ви хотіли, щоб вас обслуговували?

Хороше програмне забезпечення – половина успіху
Керувати інтернет-магазином набагато простіше за допомогою правильно підібраного програмного забезпечення. Система повинна полегшувати вашу роботу, а не ускладнювати її, викликаючи стрес і зайві нерви. Перш ніж вибрати будь-яку з систем, перевірте її та перевірте, чи відповідає вона профілю вашої компанії. Проаналізуйте переваги та недоліки, порівняйте ціни, можливості та інтуїтивність системи.

Нижче ви знайдете короткий опис інтеграцій, які ми пропонуємо:
Prestashop:
Prestashop — це комплексне рішення, яке дозволяє легко створити онлайн-магазин, а потім розправити свої крила в Інтернеті.

Інтеграція Firmao і Prestashop:
Кожні 15 хвилин йде синхронізація з магазином на Prestashop. Інтеграція одностороння (від Prestashop до Firmao). У рамках цієї інтеграції створюються та оновлюються продукти, підрядники та замовлення. Завантажуються продукти, які були змінені/створені після останньої синхронізації. Якщо продукт не існує в системі Firmao, він створюється як новий. Якщо продукт був створений раніше, але змінений, він оновлюється. Такі ж дії відбуваються і для інших об'єктів типу підрядників і замовлень.

Покупець:
Програмне забезпечення Shoper містить необхідні інструменти та інтеграції, щоб стати професіоналом
онлайн-продажі: сучасні платежі, двостороння інтеграція з Allegro, кур'єрські послуги та
журнали, магазин Facebook тощо.

Інтеграція Firmao і Shoper:
Синхронізація відбувається кожні 20 хвилин. Продукти, підрядники та замовлення від Shoper пов’язуються з продуктами в Firmao за допомогою унікального ідентифікатора, який зберігається під час синхронізації. Статуси замовлень від Shoper синхронізуються зі статусами у Firmao, тому якщо замовлення, наприклад, оброблено, ця інформація також буде видима у Firmao, завдяки зміненому статусу.

Allegro:
Allegro — це торгова онлайн-платформа, яка дозволяє здійснювати транзакції. Перш за все, це дозволяє виставляти на продаж предмети, що належать користувачам.

Інтеграція Firmao та Allegro:
Firmao синхронізується з Allegro кожні 15 хвилин. Інтеграція з Allegro одностороння, замовлення, підрядники та продукти завантажуються (від Allegro до Firmao). У рамках цієї синхронізації завантажуються оплачені замовлення. На підставі покупця (із замовлення) створюється контрагент (тільки якщо він не існує – якщо вже створений, то шукається за назвою або номером NIP). Продукти створюються з позицій замовлення. У випадку з продуктами принцип такий же, як і у випадку з підрядниками; в системі з'явиться новий продукт, якщо він не був створений раніше. Якщо він уже існує в системі, його шукають і синхронізують за назвою.

IdoSell:
IdoSell надає системи електронної комерції для інтернет-магазинів і закладів розміщення. Надає послуги компаніям з усього Європейського Союзу, в основному в Німеччині, Чехії, Великобританії, Франції, Словаччини, Іспанії, Португалії, Угорщини, Румунії та США. В IdoSell Shop клієнтами є інтернет-магазини та оптовики. Клієнтами IdoSell Booking є власники квартир, будинків відпочинку та невеликих готелів чи хостелів.

Інтеграція Firmao з IdoSell:
Firmao забезпечує односторонню синхронізацію з кількома обліковими записами або доменами на IdoSell. Синхронізація відбувається кожні 20 хвилин. Клієнти, товари та замовлення завантажуються в систему Firmao.

BaseLinker:
Це система для інтеграції різних платформ електронної комерції та автоматизації процесів, що відбуваються в компанії.

Інтеграція Firmao з BaseLinker:
Інтеграція є односторонньою, вона дозволяє автоматично або вручну експортувати рахунки-фактури з BaseLinker до Firmao.
Інтеграція також дає змогу зв’язати продукти, придбані нашими клієнтами, з управлінням складом Firmao. За відсутності рівня запасів у Firmao (тобто запас дорівнює 0), замість рахунку-фактури програма автоматично створює замовлення на купівлю у формі резервування, щоб якомога швидше завершити наш продаж.

Щоб отримати можливість використовувати дану інтеграцію, зверніться до служби технічної підтримки, оскільки функціональність вимагає попередньої активації на вибраному обліковому записі.

Запрошуємо вас слідкувати за нашими Facebook сторінку новин і читайте інші записи на нашому блог.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao