Інтеграція CRM з Інтернет-телефонією

Опубліковано: 04.08.21CRM

Ви коли-небудь замислювалися, чи можна зменшити витрати на дзвінки без втрати їх якості? Використовуйте інтернет-телефонію. Нижче ви знайдете кілька прикладів того, як користуватися цим типом послуг.

Програмне забезпечення Firmao можна інтегрувати з Інтернет-телефонією.
Наші партнери:
iFon
SuperVoIP

Чому інтернет-телефонія є гарною ідеєю?

Користування послугами Інтернет-телефонії – чудове рішення для бізнесу. Запроваджуючи такі вдосконалення у вашому бізнесі, ви можете побачити значне зниження витрат на дзвінки. Дзвінки не втрачають якості, у вас є доступ до білінгу, а вартість дзвінків як з клієнтами, так і з бізнес-партнерами низька.
Внутрішні дзвінки між станціями безкоштовні. У вас також є можливість створити конференц-дзвінок, завдяки якому ви та ваші співробітники можете регулярно обговорювати важливі питання, не відриваючись від робочого місця чи прямого контакту.

Як це працює?

Принцип такого типу інтеграції дуже простий. Після налаштування телефонії за допомогою програмного забезпечення Firmao та встановлення телефонної станції вам залишається лише ввести контактний номер у CRM-системі. Коли ви натискаєте номер, Інтернет-телефонія ініціює виклик. Список підключень із зазначенням дати, часу та часу розмови буде збережено в Панелі Виконавця у вкладці Підключення. Крім того, за вашим бажанням дзвінки можуть записуватися. Ви можете слухати їх прямо з системи Firmao. За потреби ви можете завантажити зареєстроване підключення у вигляді MP3-файлу та прослухати його з пристрою.

Це все?

Окрім очевидних переваг економії часу та грошей, додатковою зручністю є можливість переадресації дзвінків. Якщо клієнт або колега не отримує дзвінок, ви можете налаштувати телефонію, щоб перенаправити виклик на ваш номер мобільного телефону. Клієнту не потрібно знати ваш особистий номер, щоб мати можливість вам зателефонувати.
Функція переадресації виклику також корисна, коли абонент плутає номери, тоді немає необхідності повторно набирати номер. Якщо ваш співрозмовник хотів зателефонувати конкретній людині або, наприклад, техпідтримці, ви можете перевести дзвінок у відповідний відділ.

Я пропустив дзвінок, що тепер?

Система Firmao повідомить вам про пропущений дзвінок. Крім того, якщо номер уже існує в системі, виклик буде зареєстровано в панелі клієнта разом із датою та часом. Якщо клієнт намагався зв'язатися з вами, ви можете дуже легко дізнатися. Вам достатньо знайти номер або контрагента в системі CRM Firmao, а в панелі контрагента, у вкладці підключення, ви знайдете всі необхідні дані.

Запрошуємо вас слідкувати за нашими Facebook сторінку новин і читайте інші записи на нашому блог.

Не забудьте поділитися цією статтею!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Схожі статті

Керуйте своїм бізнесом успішно з Firmao