Інтеграція синхронізує рахунки-фактури, квитанції та дані клієнта (компанії) від Baselinker до Firmao. Інтеграція автоматично пов’язує продукти, надіслані з Baselinker до Firmao, на основі назви/коду продукту, що дозволяє використовувати опції, вбудовані в Firmao, включаючи автоматичне створення складських документів на основі продажів, забезпечення повних записів управління складом у реальному часі на основі продажів з кількох джерел Baselinker. Синхронізація також працює всередині клієнтів, коли надсилається рахунок або квитанція, програма Firmao автоматично створює компанію або оновлює дані існуючої компанії в програмі.
Щоб належним чином налаштувати інтеграцію, перейдіть на веб-сайт Baselinker і дотримуйтесь інструкцій, щоб підключити інтеграцію з Firmao. Інструкції доступні на
ця адреса