Інтеграція синхронізує замовлення та продукти від Allegro до Firmao. Синхронізація відбувається кожні 10 хвилин, і всі документи будуть видимі у списку у формі замовлень від клієнтів. Firmao CRM також дозволяє автоматично конвертація надісланих замовлень у рахунки-фактури з ПДВ для полегшення самого процесу продажу. Для рахунка-фактури може бути автоматично створений складський документ, що дозволить вам контролювати запаси в режимі реального часу на основі продажів.
Щоб правильно налаштувати інтеграцію в Firmao, необхідно надати:
- Ідентифікатор клієнта
- Client Secret Allegro
Для цього ви можете використовувати підключення, яке ви вже налаштували на стороні Allegro, або додати нове. Щоб додати нову програму на веб-сайт Allegro, перейдіть на
https://apps.developer.allegro.pl і зареєструйте нову підключення для отримання даних, необхідних для автентифікації.