Управління
Як досягти цілей?

Постановка цілей є важливим кроком у досягненні успіху, але без належної реалізації вони є не більш ніж прагненнями. Перетворення мети в дію вимагає чіткого плану дій і зобов’язання його виконувати. Ось кілька кроків, які допоможуть... читати далі

WMS
Як контролювати витрати та керувати проектами?

Планування ресурсів підприємства (ERP) — це потужний інструмент, який може допомогти підприємствам будь-якого розміру краще контролювати витрати та керувати проектами. Інтегруючи різні бізнес-процеси та дані в одну систему, ERP-система може надавати інформацію в режимі реального часу... читати далі

Продажі
Що таке воронка продажів?

Воронки продажів є невід’ємною частиною будь-якої успішної маркетингової стратегії. Вони допомагають компаніям залучати та перетворювати потенційних клієнтів на клієнтів, проводячи їх через ряд етапів, які зрештою призводять до покупки. Ось подивіться, що таке воронки продажів... читати далі

CRM
Як перетворити потенційних клієнтів на клієнтів?

Швидкість продажів означає швидкість, з якою потенційні клієнти рухаються по каналу продажів і перетворюються на клієнтів. Прискорення швидкості продажів має важливе значення для підприємств, які прагнуть збільшити свою клієнтську базу та збільшити дохід. Ось чотири речі, які можуть... читати далі

Управління
Як дізнатися свого клієнта та його потреби?

Для будь-якого успішного бізнесу важливо знати своїх клієнтів та їхні потреби. Це дозволяє створювати продукти чи послуги, які відповідають їхнім потребам, пропонують персоналізований досвід і будують довгострокові відносини. Ось кілька способів дізнатися про себе... читати далі

Управління
Сучасна проспекція – як залучити клієнтів

Сучасна пошукова робота є важливим аспектом будь-якого успішного бізнесу. Це передбачає виявлення та залучення потенційних клієнтів, які, ймовірно, придбають ваші продукти чи послуги. Ось кілька стратегій залучення клієнтів: Використовуйте соціальні мережі:... читати далі

Управління
Як ефективно стежити?

Проведення ефективного спостереження має вирішальне значення для побудови відносин із клієнтами та завершення продажів. Ось кілька стратегій для проведення ефективного подальшого спостереження: Визначте свої цілі: перед проведенням... читати далі

Продажі
Як збільшити продажі?

Масштабування продажів є важливим аспектом розвитку вашого бізнесу. Ось кілька стратегій для збільшення продажів: Визначте свого ідеального клієнта: визначення ідеального клієнта має вирішальне значення для збільшення продажів. Це включає в себе розуміння їхнього болю... читати далі

Управління
6 порад, як створити прибутковий стартап

Розпочати успішний бізнес – непросте завдання, але є кілька порад, які допоможуть вам створити прибутковий стартап. Ось шість порад, які варто взяти до уваги: Вирішіть справжню проблему: Першим кроком у створенні прибуткового стартапу є вирішення справжньої... читати далі

CRM
Як скоротити час очікування обслуговування клієнтів?

Як говориться, «час — гроші», і в бізнесі очікування часто може бути розчаруванням і дорогим досвідом для клієнтів. Незалежно від того, чи це очікування, очікування відповіді на електронний лист або очікування зустрічі, є кілька речей,... читати далі

CRM
CRM для бізнесу

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) — це технологічний підхід, який допомагає компаніям керувати взаємодією зі своїми клієнтами та потенційними клієнтами. Система CRM дозволяє компаніям організовувати, автоматизувати та синхронізувати свої продажі,... читати далі

CRM
CRM для відділу кадрів

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) зазвичай пов’язане з відділами продажів і маркетингу, але воно також може бути цінним інструментом для відділу кадрів (HR). HR-команди відповідають за управління відносинами зі співробітниками, кандидатами та... читати далі